The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

17 sierpnia 2014

Storczyki - prezentacja pierwsza

Bardzo lubię storczyki. Zachwycam się ich pięknem od kilku lat, odkąd pierwszego przyniosłam do domu. teraz mam cztery, kwitną przepięknie, są bardzo wdzięcznymi roślinami. Podoba mi się wygląd ich kwiatów, pokrój, kształt całej rośliny, która kojarzy mi się z ikebanami. Teraz kwitną wszystkie cztery, ale na początek pokażę, jak wygląda ten, który zakwitł pierwszy. Jest teraz w pełnym rozkwicie i na jednej gałązce ma aż dwadzieścia siedem kwiatów. są to kwiaty duże o szerokich płatkach, nakrapiane nieregularnie, różowe, z pomarańczowym środkiem. Na języczku mają ząbek, jako jedyne spośród moich storczyków. Więc teraz już tylko zdjęcia ^^. Zapraszam do oglądania.














4 komentarze:

  1. Piękne kwiaty, oraz śliczny kotek jako postać drugoplanowa, heh <3 Zamierzasz mieć więcej storczyków, czy przy czterech pozostaniesz? :) Oraz ważne pytanie, co ile podlewasz storczyki?

    PS. Wczoraj natknęłam się na Twojego bloga. Wielkie Arigatou za to, że go piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Telara, dziękuję za komentarz ^^. Kotek się czasem pojawia na zdjęciach na blogu. Mam cztery storczyki na razie, i chciałabym mieć więcej ^^ Sama nie kupuję na razie, liczę, że może ktoś mi sprezentuje następnego do kolekcji ;-).
      Storczyki podlewam bardzo obficie, aż stoją w wodzie przez tydzień, a potem, jak wody już nie ma w podstawce, to nie podlewam ich przez dwa tygodnie, aż całkiem korzenie i kora w doniczce będą suche. Wtedy znowu zalewam je wodą. Więc wychodzi, że co dwa, trzy tygodnie podlewam.
      Miło mi, że zajrzałaś na bloga, pozdrawiam serdecznie ^^.

      Usuń
  2. Piękne.
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails