The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

2 czerwca 2013

Koncert Satsukiego w Poznaniu: 23.06.2013


Bilety na koncert można kupić TUTAJ :-))) 

Szczerze zachęcam do wybrania się na koncert Satsukiego, ja go już raz widziałam i słyszałam na żywo, i było to wspaniałe, piękne przeżycie. Satsuki jest wspaniałym wokalistą o bardzo sympatycznym i ciepłym, acz skromnym sposobie bycia :-).


Jeśli ktoś go jeszcze nie słyszał, to polecam posłuchać, na przykład tutaj:



lub bardzo spokojnie tutaj:



3 komentarze:

  1. Na koncert się nie wybieram, i raczej wykluczone, abym w ostatnim tygodniu nagle się zmobilizowała ;-)
    Książka poczeka.

    Pikując kwiatki w ogródku naszło mnie pytanie: a jak balkon u Miriel? W tym roku też bogaty w rośliny, czy niestety nie udało się znaleźć czasu?
    Może jakiś następny post ze zdjęciami kwitnącymi?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbieram się do posta, ale chwilowo nie o kwiatkach, choć kwiatki na balkonie są :-)
      Dużo pracy i zmęczona jestem. Ale udaje mi się coś czytać czasem, w autobusie, przeczytałam kolejną powieść (opowiadanie) Yasunariego Kawabaty "Tysiąc żurawii", a teraz czytam "Śpiące piękności", słucham "Sakura Chiru: Gackto i piję zieloną herbatę :-).
      Pozdrawiam!
      No i szkoda, że się nie zobaczymy na koncercie Satsukiego.

      Usuń
  2. Kur... właśnie 23 polubiłam Satsuki'ego

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails