The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

26 maja 2013

Założyłam nową stronę...

Jakbym miała za dużo czasu... ale projekt dojrzewał i domagał się realizacji, tak więc założyłam nową stronę internetową, poświęconą Gackto. Stwierdziłam, że brakuje mi polskiej strony internetowej poświęconej Gackto, jego projektom, muzyce, występom i całej działalności artystycznej, pomyślałam, że blogi i fanapage'e na Facebooku to za mało, bo są tylko bieżącymi stronami i nie zawsze umożliwiają powrót do wcześniejszych informacji. I jak tak myślałam, to stwierdziłam, że jeśli ktoś ma taką stronę założyć, to chyba właśnie ja... XD.

Oto nowa strona, nazywa się "If you put your mind to it, you can accomplish anything":


Chciałabym, żeby to była strona dla polskich fanów Gackto, na której można będzie znaleźć wszystkie informacje o tym artyście: dyskografię, filmografię, relacje z koncertów, recenzje płyt, koncertów, występów  telewizyjnych, piosenek, opisy projektów, imprez, spektakli itp.

Część gactkowych rzeczy skopiuję, być może uzupełnię i wstawię na tę nową stronę, przygotuję na nią też nowe rzeczy. Wszystkich chętnych zapraszam do przesyłania swoich tekstów, artykułów, zestawień na tę stronę :-). Mogą to być własne osobiste refleksje, recenzje, tłumaczenia, a nawet obrazki, jeśli rysujecie :-)).

Nad stronę techniczną tej strony cały czas pracuję, więc będzie się wzbogacać i będzie zawierała coraz więcej informacji i aktualizacji :-).

Wszelkie uwagi na temat nowej strony mile widziane :-).

Jeśli chcielibyście przesłać jakieś swoje prace do opublikowania na tej stronie, poświęcone Gackto, możecie przesłać je na adres:  ame.to.umi.blog @ gmail.com.

5 komentarzy:

  1. Gratulacje z okazji rozkręcania nowego projektu. Ktoś mi kiedyś powiedział, że im więcej mamy obowiązków, tym łatwiej nam wszystko zaplanować i wykonać. Brzmi nieprawdopodobnie, ale chyba jesteś dowodem na to, że jednak się sprawdza. Pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cat, dziękuję. Ta teoria to się jednak sprawdza tylko do pewnego momentu ;-)
      Pozdrawiam ciepło, bo wiosna zimna :-)

      Usuń
  2. Brakowało mi czegoś takiego.Ciesze się.Że też ja jeszcze na stronkę nie weszłam,ojoj.Mam nadzieję,że szybko się ona rozkręci :-) Ważne,żeby ją udostępniać to się fani znajdą.
    Pozdrawiam ^_^
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam do udostępniania :-). Zamierzam ją konsekwentnie "rozkręcać" i uzupełniać :-)

      Usuń
    2. Udostępniam,udostępniam.Nie bój się :p Gdzie się da.
      Madzia.

      Usuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails