The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

31 marca 2013

O zmianach

Pisałam o ciszy na blogach, a sama zamilkłam... Z powodu pracy, którą podjęłam od 1 marca, a która wiąże się ze wstawaniem o 6.00 rano i wyczerpaniem po powrocie z tejże pracy. Nie jest łatwo, szczególnie, jeśli dodatkowo mam jeszcze zlecenia, którym poświęcam czas wieczorami i w weekendy. Ale przyszły święta, i weekend ma trzy dni, więc mam chwilkę czasu na uzupełnienie blogów ^^.

Rozmyślam o tym, że GACKT w tym roku skończy 40 lat, a ja jestem prawie w jego wieku ;-), i tak sobie myślę, że jest to takie pół życia. Myślę o tym bardzo pozytywnie, bo to jest taki moment, w którym można zacząć drugie pół życia zupełnie inaczej. Zacząć od nowa, spróbować jakiś inny przepis na życie. Ja całe życie byłam humanistką - całe moje życie zawodowe związane było z wydawnictwami, redakcjami, gazetami. Teraz, od 1 marca, rozpoczęłam drugą połowę życia od zmiany zawodu - zatrudniając się w spółce finansowej... ;-) i mam nadzieję, że utrzymam się w tej pracy i że zdobędę nowe umiejętności. Bardzo cieszy mnie ta zmiana i mam nadzieję, że przyniesie ze sobą kolejne pozytywne zmiany :-).

Niezmiennie jednak moją miłością pozostaje GACKT  *^.^* i cieszą mnie pozytywne wydarzenia u niego - solowa trasa koncertowa w Japonii, która rozpocznie się 11 maja i potrwa do 6 lipca. Cieszy mnie powrót Gackto do wyglądu, który najbardziej lubię (ciemne dłuższe włosy), i cieszy mnie jakieś takie uspokojenie i przede wszystkim brak newsów o szpitalach. Bardzo podobały mi się także ostatnie dwa single: "Hakuro" i "White Lovers".

Życzę Wam wszystkiego dobrego w te święta, oby przyniosły na cały rok pomyślność, zdrowie, uśmiech i dużo ciepła :-). I życzę wiosny, żeby w końcu przyszła ^^.

10 komentarzy:

  1. Dziękuję i nawzajem! Mam nadzieję,że te zmiany wyjdą Ci na dobre.40 lat.Kurcze,aż uwierzyć nie mogę.I chyba nigdy się z jego wiekiem nie oswoję.
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia, dziękuję :-). 40 to dobry wiek, ale przyznam, że trudno mi jest sobie wyobrazić G w wieku 50 ;-).

      Usuń
    2. Nie potrafię go sobie wyobrazić ,kiedy będzie w podeszłym wieku.Jeszcze bardziej seksowny i przystojny,to na pewno.
      Madzia.

      Usuń
  2. Cieszę się bardzo, że wszystko zaczęło ci się pomyślnie układać i byle tak dalej. Najlepszego :- )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ealin, dziękuję ^^. Tobie również życzę wszystkiego dobrego, i oby się nam wszystkim pomyślnie układało :-).

      Usuń
  3. Tak naprawdę każdy wiek jest dobry na spróbowanie czegoś innego :) I muszę przyznać, że podoba mi się towarzyszące temu uczucie świeżości :D
    Życzę Ci powodzenia w nowej pracy, gambatte! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, każdy wiek jest dobry, każdy dzień - by zacząć od nowa :-). Ja akurat zmieniam coś w momencie, w którym mogę powiedzieć, że poprzednim się już nasyciłam (a może i zmęczyłam). Dziękuję za życzenia ^^. Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Ja to mam farta. Napisałam komentarz i mój genialny komputerek go ZEŻARŁ! No więc piszę jeszcze raz - w skrócie: gratulacje z okazji nowej pracy - wyzwania :-)
    dużo energii życzę, Gackt nawet stuletni - będzie hot ;-) parafrazując piosenkę z "Czterdziestolatka" - nie przeżyłaś połowy, ale dopiero pół (czy jakoś tak) Pozdrawiam cieplutko, bo to za oknem, to horror po prostu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cat, dziękuję :-). Znaleźć pracę jest trudne, ale teraz wyzwaniem jest się w niej utrzymać ;-).
      Życzę Gackto wielu lat w zdrowiu, ale nie wiem, czy on sam chciałby dożyć setki, choć kto go tam wie, ale jak go znam, na pewno do końca życia będzie robił coś pożytecznego :-).
      Pozdrawiam serdecznie i trzymajmy się ciepło aż do wiosny! ^^.

      Usuń
    2. Właśnie spojrzałam na fotkę z "Best of the best" i ...Jezus, Maria! Aż mną zatrzęsło. Czerwone pasemko! Dobrych kilka lat temu miałam sen, który pamiętam do dziś. Ogromna fala zalewająca wszystko dookoła i martwy Gackt, czarne włosy z czerwonym pasemkiem ukośnie zaczesanym nad prawe oko. Eeeee, to chyba dobrze wróży, więc może dociągnąć do tej setki ;) To tak na marginesie :)

      Usuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails