The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

7 lutego 2013

Warsztaty papierkowe ^^

Najpierw sama poszłam na warsztaty ze scrapbookingu i były bardzo ciekawe ^^. Zrobiłam scrapbookową kartkę! Zajęcia prowadziła Monika Niemyjska z Galerii Papieru, co było o tyle wyjątkowe, że pracowałyśmy na firmowych papierach Galerii, które są, muszę to przyznać, przepiękne :-).

A oto moja kartka - nie jest specjalnie skomplikowana, ale to w końcu pierwsza tego rodzaju ^^.


Chociaż teoretycznie kojarzy się mniej więcej, na czym polega zrobienie takiej kartki, dopiero w praktyce okazuje się, jak wiele można się nauczyć różnych scrapbookowych tricków - z zastosowaniem grubej dwustronnej taśmy klejącej, dziurkaczy, wykrojników, plastikowych nożyków do wytłaczania papieru itp. To bardzo przyjemna zabawa, szczególnie, że tak naprawdę wystarczy trochę papierków, trochę wyobraźni i trochę pomysłów na wykorzystywanie różnych "śmieci" - kolorowych opakowań po produktach, złotych folii, ozdobnych sznurków, guzików itp.


A to papierki, których zielono-fioletowy zestaw dostałam ^^. Myślę, że jak mnie wena najdzie, to spróbuję samodzielnie wymyślić jakąś scrapbookową kartkę. Nie przepadam za bardzo za stylem vintage, ale zobaczymy, co mi wyjdzie ;-).




Kilka dni później prowadziłam sama warsztaty - z origami. Przyszło kilka osób - było bardzo wesoło ^^. Podobało mi się, i mam nadzieję, że zdołam zachęcić do zabawy w origami parę osób z mojego miasta i okolic.


A to moja nowa kulka - kręciołek z dwunastu papierków bez sklejania :-):


Wszystkich, którzy chcieliby polubić moją stronę o origami na Facebooku i przysyłać również zdjęcia swoich prac, zapraszam na Kami czyli papier :-).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails