The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

24 lutego 2013

Kwiatowa kulka z serduszkami

Teraz zamiast matematycznego origami coś romantycznego :-). Przerobiłam wcześniej zrobioną żółtą małą kulę Immortelle (projekt Ekaterina Lukasheva) - trochę inaczej pozaginałam jej "różki" i ozdobiłam różowymi kwiatami i zielonymi listkami.



Cała kusudama składa się ze 108 elementów: żółtą kulę zrobiłam z 30 elementów Immortelle, dokleiłam 12 kwiatków (robione tak jak tradycyjna lilia, ale z papierka w kształcie pięcioramiennej gwiazdki), 60 listków, 6 serduszek łączonych po dwa doczepionych do kuli. Całość zrobiona jest z papierków z kostki biurowej. Kompozycję wymyśliłam sama.

Kusudama romantyczna (pomysł mój):
kolor żółty: kusudama Immortelle (projekt Ekaterina Lukasheva):
30 modułów (30 papierków);
kolor różowy: kwiaty składane jak lilia (projekt tradycyjny),
12 papierków przyciętych do pięcioramiennej gwiazdki;
kolor zielony: listki (60 papierków), składane jednostronnie 
z kwadracików o boku 2 cm.
Dodatkowo: serduszka (6 papierków).
Łączenie: na klej.




2 komentarze:

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails