The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

18 lutego 2013

Kartka z Japoneczką i japoński papier washi

Odebrałam z poczty wyczekiwaną przesyłkę z japońskim papierem do origami washi ze sklepu Zanshin. kocham japoński papier do origami za wzory kimono, miękkość (jest miękki jak tkanina) i piękne kolory.

Japoński czerpany papier washi
producent: japońska firma Hyogensha z Kioto.

Jestem zachwycona tym papierem: mam trzy zestawy różniące się wielkością arkuszy: 15x15 cm, 12x12 cm i 8,5x8,5 cm. Na razie rozpakowałam najmniejszy - z którego każdy papierem obejrzałam dokładnie z obu stron ;-). Mam jeszcze czwarty zestaw, trochę inny, ale pokażę go następnym razem.

Zastanawiałam się , co zrobić z tego papieru, i pomyślałam, że na początek zrobię ozdobną kartkę :-)



Do zrobienia kartki użyłam: tekturki z opakowania od rajstop ;-), fioletowego kartonika w kropki z Galerii Papieru, jasnoróżowych papierków z kostek biurowych (często z takich kostek biurowych, nieklejących, robię moduły do origami) - tu zrobiłam dwa serduszka origami; niemieckiego różowego papieru do origami w kropki i serduszka Heyda; japońskiego papieru washi.


Z papieru washi zrobiłam kimono Japoneczki, pas obi i obijime, kwiatki we włosach Japoneczki i żurawia :-).


To takie wymieszanie kirigami, origami, scrapbookingu i kaligrafii ;-)

2 komentarze:

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails