The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

22 grudnia 2012

Szydełkowe kwiatki

Jakiś czas temu w międzyczasie (sama nie wiem, jak ten międzyczas znalazłam) zrobiłam trochę szydełkowych kwiatków - dla znajomej przyjaciółki, która chciała trochę takich kwiatków, by naszyć je sobie na czapkę, szalik czy sweter, tak dla ozdoby. Przygotowałam więc taki zestaw:


Kwiatki robiłam różne - bo nie wiedziałam, jakie się będą podobały. Z różnych włóczek i kolorów.


Prawie wszystkie sprzedałam, ale może w święta znów znajdę trochę czasu i zrobię trochę takich kwiatków dla siebie :-). A to są moje eksperymenty ;-)) Szukałam takich wzorów, które się prosto robi i najładniej wyglądają - ale jeszcze to nie jest to, o co mi chodzi ;-).




Kwiatkami ozdobię swetry i bluzki, które wydają mi się już nudne i nieciekawe. Chodzi mi o taki mniej więcej efekt:

Źródło: It's not her, it's me (Toshiko).
Albo taki (tylko zamiast kwiatów z filcu i tkanin byłyby robione na szydełku):

Źródło: Tea Rose Home (Sachiko)
Wydaje mi się, że najładniej by wyglądały drobne kwiatki, rozrzucone po całym swetrze jak tutaj:


4 komentarze:

  1. Śliczne :) Moja koleżanka z liceum robiła podobne, tyle że na kolczyki. Ja tam nie mam pojęcia, jak się robi tego typu rzeczy ^^'
    Swoją drogą, przejrzałam kilka notek i blog wydaje się naprawdę ciekawy :)
    Pozdrawiam serdecznie, a jeśli masz ochotę, to zapraszam do mnie na tojikomerareta-tori.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aya, dziękuję za komentarz ^^. Takie małe kwiatki na kolczyki to świetny pomysł :-). Miło mi, że blog Ci się spodobał, mam nadzieję, że będziesz czasem zaglądać ^^.
      Zajrzę na Twojego bloga z ciekawością :-)

      Usuń
  2. Ciekawa alternatywa dla ciuchów, które już się znudziły ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ismara dzięki :-). Właśnie o tym myślałam ;-) mam ochotę na bardziej kolorowe ubrania, więc to jest na to jakiś sposób :-).

      Usuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails