The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

17 grudnia 2012

Po kiermaszu świątecznym

Kiermasz, na który zapraszałam w poprzednim wpisie, minął i był bardo ciekawym doświadczeniem. Sprzedawałam na nim moje różne składane papierki - origami i kirigami ^.^. Były to głównie rzeczy, które nauczyłam się robić w tym roku - jakiś czas temu pomyślałam, że skoro robię je dla siebie, dla przyjemności składania papierków i poznawania nowych złożeń origami, to mogę spróbować zrobić ich więcej i sprzedać na kiermaszu przedświątecznym ^^.

Paczuszki z modułów sonobe :-).

Ludzie podchodzili, rozmawiali, pytali się o origami, opowiadali o tym, co sami robią, oglądali ozdoby i czasami kupowali. A tak wyglądało moje stoisko:

Moje stoisko na przedświątecznej Giełdzie Talentów ^^.

Osoby, które zaglądają na mój blog, niektóre rzeczy już znają, a może nawet potrafią zrobić ;-). Ja na swoim stoisku miałam różne origami złożone z modułów sonobe - paczuszki i kule 12- i 30-elementowe, kusudamy, sowy, które ostatnio pokazywałam na blogu, i żurawie.

Moje stoisko, a za nim ja ;-).

Na kiermasz przyszykowałam kilkadziesiąt kokardek koreańskich, dodatkowo ozdobionych papierowymi kwiatkami i serduszkami, a od spodu przykleiłam dwustronną samoprzylepną taśmę - by kokardki łatwo było przykleić na przykład do prezentów ^^.

Przygotowywanie koreańskich papierowych kokardek ^^.

Specjalnie na kiermasz zrobiłam kilkadziesiąt tanukich - tanuki to takie dzikie zwierzęta mieszkające w Japonii, przypominające trochę szopy pracze, ale w rzeczywistości podobno bardziej spokrewnione z psami. Tanuki w dawnej Japonii były czczone jako istoty mające wyjątkowe moce, a poza tym wesołe i przynoszące szczęście i bogactwo.

Tanuki, czyli piesko-szopy-pracze :-).

Jak zrobić tanukiego, można zobaczyć na diagramie TUTAJ. Dodatkowo na stronie są przygotowane do wydruku narysowane oczy, które można powycinać i nakleić na złożone już zwierzątka. Ja wydrukowałam sobie więcej takich buziek, które mogą mi się przydać do innych zwierzątek.

Kawaii buźki *^.^*.

Tanuki na kiermaszu przede wszystkim podobały się mężczyznom ^^. Nie wiem czemu, ale niektórzy zatrzymywali się przy stoisku i mówili, że te tanuki na nich patrzą - i kupowali je ^^. Każdy taki piesek miał jeszcze doczepioną pętelkę z drucika, żeby można go było zaczepić na choince.

Mają wymowne spojrzenia, nieprawdaż? ;-)

Przygotowałam też na kiermasz około stu żurawi. Połowa była kolorowa - z jednobarwnych i wzorzystych papierów, także japońskich chiyogami, a połowa była zrobiona z białego papieru, ale ozdobiłam je brokatem.

Warsztat przedkiermaszowy :-).

Część żurawi była złota - ze złotym brokatem i złotymi listkami na skrzydłach.


Złote żurawie miały największe powodzenie ^^.
W ciągu dwóch godzin sprzedałam wszystkie, jakie miałam...

A część z miedzianym brokatem, zielonymi listkami na skrzydłach. Dodatkowo pomalowam im ogony i dzioby lakierem ze złotym brokatem :-).

Kąpiel w brokacie ^^.


Sprzedawałam też gwiazdki, które robiłam w tamtym roku - zdobione błyszczącymi kryształkami.

Ośmioramienna gwiazdka zrobiona z jednego kawałka papieru.

Nad stolikiem kiermaszowym zawiesiłam parasolkę, a na niej ozdoby ^^.

Kusudamy i łańcuchy świąteczne z papieru :-).
Zastanawiam się teraz nad wzięciem udziału w wiosennym kiermaszu, organizowanym co roku przed świętami wielkanocnymi. Już obmyślam, co ciekawego i ładnego można by zrobić :-) Na pewno będzie to coś wiosennego, coś z motywem kwiatów, ale może niekoniecznie z papieru ^^. Mam nowy pomysł, ale wszystko zależy od tego, czy się tej nowej umiejętności nauczę ^^. Jeśli mi się uda - to pochwalę się na blogu ^^. Na razie zbieram ładne, kolorowe kawałki tkanin :-).

16 komentarzy:

  1. Cudeńka! Śliczne!
    furtka11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam ciepło ^^.

      Usuń
  2. Tanuki to inaczej jenot, u nas bardziej znany pod tą właśnie nazwą. I rzeczywiście, jest z rodziny psowatych. Swoją drogą, uwielbiam te zwierzaki i opowieści o nich:)

    Kiermaszu gratuluję i trzymam kciuki za następny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Litera, dzięki za wyjaśnienie co do tanukich :-). Nawet nie wiedziałam, że u nas są takie jenoty! Dziękuję za komentarz i pozdrawiam serdecznie :-).

      Usuń
  3. Śliczności
    Ja jakoś nie mam cierpliwości, do takiego składania,
    a szkoda, bo patrząc na ciebie to wychodzą prawdziwe cuda.
    Pozdrawiam przed świątecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ealin, dziękuję ^^. Ja mam cierpliwość też nie do wszystkiego ;-).

      Usuń
  4. Wszystko takie piękne ,że nie wiadomo gdzie podziać oczy.Te tanuki mi bardziej szopy przypominają.Ło kobieto,ale Ciebie widać na tym zdieciu ho ho :-) Ucięło Cię,czy co?
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ucięłam się ;-). W końcu chodzi mi o pokazywanie papierków, a nie siebie :-).

      Usuń
  5. Brokat to był bardzo dobry pomysł ^^ I super, że Twoje stoisko miało takie branie :)

    A ja pochwaliłam się sowami w pracy i wszyscy byli zachwyceni xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Część rzeczy brokaciłam jeszcze na stoisku, podczas kiermaszu, bo ludzie w większości kupowali rzeczy z brokatem. Błyszczące rzeczy się bardziej podobały.
      Pochwaliłaś się sowami, które sama zrobiłaś? :-)

      Usuń
    2. Tak, choć wiele ich nie naprodukowałam ^^

      Usuń
    3. No to się bardzo cieszę, że Ci się te sowy spodobały ^^.

      Usuń
  6. Cieszę się, że owocnie spędziłaś tamten weekend.
    Pozdrawiam!

    Asai

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asai, dziękuję ^^. Ale trzy tygodnie pracy łącznie z weekendami mocno mnie wymęczyły... Może uda mi się odpocząć w święta. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. trzymam kciuki za nauczenie się nowej umiejętności :) Też bym wybrała złote żurawie, są bardzo ozdobne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nathalienn, dziękuję <3. Ściskam ciepło i życzę dużo zdrowia! ^^

      Usuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails