The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

28 listopada 2012

Zapraszam na Giełdę Talentów ^^

W najbliższy weekend będę wystawiała swoje papierkowe japońskie robótki na Giełdzie Talentów w Galerii przy Fabryczce w Wołominie, przy ul. Orwida 20. Wszystkich, którzy mieszkają w tej okolicy, serdecznie zapraszam na kiermasz, na którym podziwiać i kupić będzie można ozdoby świąteczne, ręcznie robioną biżuterię i nie tylko ^^.

A tu zobaczyć można, co będzie można kupić
na moim stoisku ^^.

W kiermaszu weźmie udział ponad 70 wystawców - twórców z okolicznych miejscowości. Ja będę pierwszy raz brała udział w tego typu przedsięwzięciu jako wystawca. Prezentować i sprzedawać będę papierowe japońskie ozdoby, głównie robione metodą origami - będą to żurawie, tanuki, sowy, papierowe kule, kusudamy itp. :-).

Kiermasz rozpoczyna się w piątek wieczorem i trwa w sobotę i w niedzielę w godzinach 12.00-18.00. Pakuję rzeczy do pudełek, szykuję ostatnie rzeczy, a mój stół wygląda tak:


Serdecznie zapraszam na moje stoisko! ^^.

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^. Jeszcze nie wiem, jak to wszystko tam zaniosę ;-)) Mam nadzieje, że to będzie miły, kolorowy weekend :-).

      Usuń
  2. Powodzenia! Życze dużego popytu xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje że weekend miałaś udany, będzie jakaś fotorelacja :)?? Nie wiem czy już słyszałaś może ale na youtube już jest nowy singiel Gackto...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy nowy? Masz na myśli "White lovers" czy jakiś jeszcze nowszy? :-) PV do "White Lovers" jest już od jakiegoś czasu, ale drugiej piosenki z singla jeszcze nie słyszałam.

      Weekend całkiem udany ^^ dziękuję :-). Kiermasz to nowe doświadczenie.

      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
    2. Hehe...ale ze mnie gapa O_O. Przegapiłam. Chodziło mi o White Lovers, no nic pozostaje nam czekać do 19:).

      To super, że kiermasz się udał.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    3. Tutaj masz wideo z tłumaczeniem piosenki : http://www.dailymotion.com/video/xvk1eo_gackt-white-lovers-shiawase-na-toki-kanji-romaji-eng-sub_music

      :-)

      Dziękuję :-)).

      Usuń
  4. Jestem pod wrażeniem. Wielkie dzięki za ten blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pozdrawiam serdecznie ^^.

      Usuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails