The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

11 listopada 2012

Kotyliony z filigranem ^^ - ozdoby świąteczne

Filigranowe papierowe kwiatki, które ostatnio robiłam, wykorzystałam do zrobienia ozdób świątecznych. Powstały papierowe kotyliony, do których doczepiłam pętelki z żyłki, żeby można je było powiesić na choince.


Harmonijki zrobiłam z pasków papieru ozdobnego do pakowania prezentów. To był najtrudniejszy element, a raczej najbardziej denerwujący... spróbujcie sami, a się przekonacie ;-).


Takich kotylionów zrobiłam 24. Każdy jest inny ^^. Są jednostronne. Po drugiej stronie mają przyklejoną tylko jedną kolorową spiralkę papierową.



Zapakowałam je w kolorowe pudełko i przełożyłam co sześć ozdobnie wycinaną kalką.




Następnych sześć ozdób z filigranem zrobiłam już w trochę inny sposób:


Pocięłam papier ozdobny na krótkie kawałki, złożyłam na pół i podkleiłam takie "pętelki" pod kartonik z filigranowym kwiatkiem. Z drugiej strony nakleiłam kartonowe kółeczko. A tak wyglądają już zapakowane:



Są bardziej płaskie, może mniej efektowne, ale robi się je trochę szybciej :-). A Wy może już robicie jakieś ozdoby na święta? :-).

7 komentarzy:

  1. Miriel, są tak piękne, że się nie mogę napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne <3
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow~ Znów coś niesamowitego ♥. Widzę, że szybko zaczynasz z tymi świątecznymi ozdobami. Swoją drogą nie dziwie się ^___^. Chyba każdy już chciałby poczuć ten niepowtarzalny klimat świąt. Jak dla mnie to najlepsze kilka dni w roku, nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne ozdoby ...musisz chyba mieć anielską cierpliwość do takich rzeczy :-D. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails