The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

15 października 2012

Jesień, a u mnie już świąteczne ozdoby

Robię ozdoby świąteczne z papieru. Na razie nie mam ich wiele, ale może jeszcze znajdę trochę czasu na nie przed grudniem. Próbuję robić rzeczy ładne, które wyglądają uroczo, ale nie wszystko mi takie wychodzi.


Pikachu są urocze, ale za bardzo się gniotą. Po próbach doczepienia do nich pętelki, przykleiłam po prostu kilka do monitora ;-).

Zadowolona jestem przede wszystkim z żurawi i kokardek:


Mam na razie około 50 żurawi - każdy z koralikiem i pętelką do zawieszenia.


A to kokardki. Też ich jest około 50 - a każda ma doklejony z tyłu samoprzylepny kwadracik - tak, żeby można było przykleić je na przykład do zapakowanych prezentów albo do kartek świątecznych.


Kwiatki i serduszka przyklejone do kokardek wycięte są ozdobnym dziurkaczem.


A to paczuszki. Te z ozdobnego papieru bardziej mi się podobają, ale trudniej mi było go wycinać na miarę i składać, bo jest śliski. Jednak z niego paczuszki wyszły ładniejsze niż ze zwykłego papieru origami. Każda kostka ma kokardkę i pętelkę do zawieszenia.


Zrobiłam ich mniej, bo nie jestem do nich przekonana. Może coś innego bardziej mi się spodoba, na razie szukam pomysłów :-).

14 komentarzy:

  1. Moim zdaniem wszystko jest bardzo ładne, nawet bardziej urocze niż wszystkie kwiatki, które dotąd widziałam na blogu. Chyba już tęsknię za zimą i świętami...A propos, jest jakiś sekret robienia kokardek? Bo chyba nie są ot tak, lekko złożone jak wygląda. Jakoś nie zauważyłam, abyś wcześniej o nich pisała.
    Pozdrawiam.
    EmiKoRenai

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EmiKoRenai, dziękuję. O kokardkach z papieru pisałam tutaj:
      http://ame-to-umi.blogspot.com/2011/07/kokardki-z-papieru.html
      W poście jest link do koreańskiej strony, na której jest pokazane, jak je zrobić :-)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Piękne ;-)
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczesne przygotowania ^^

    Paczuszki wyglądają jak ładnie zapakowane cukierki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczesne, bo zastanawiam się, czy ich nie spróbować sprzedawać na nadchodzącym kiermaszu przedświątecznym... ;-).

      Usuń
  4. śliczne, dzieciństwo mi przypominają. podobne robiłam też dużo wcześniej przed świętami. chciałabym umieć cieszyć się tym wszystkim tak ,jak wtedy. magiczne chwile :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Di, dziękuję za komentarz ^^. Jeśli tylko mam na to czas, to robię takie rzeczy, trochę zabawy i dorosłemu nie zaszkodzi ;-). Życzę wszystkiego dobrego i więcej magicznych chwil :-).

      Usuń
  5. Strasznie podobają mi się sowy, które pokazywałaś na FB, zdradzisz jak je zrobiłaś.
    Ealin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam nowy post na blogu - właśnie o tych sowach :-)) z linkiem do diagramu.

      Usuń
  6. Marzy mi się tysiąc białych żurawi na zielonej choince. A do tego szklane łezki.... Taaaa, to byłoby coś ;-) Śliczne te Twoje hand mejdki :-) mordka Pikachu mnie zachwyciła. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cat, dziękuję :-)) Tak, białe żurawie na choince wyglądałyby pięknie... albo srebrne! ^^. Pozdrawiam.

      Usuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails