The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

2 sierpnia 2012

Origami - moduł sonobe (wariacje)

W sumie zrobiłam około 20 wielościanów z modułu sonobe, na koniec próbując różnych modyfikacji składania modułu, aby uzyskać ciekawsze wzory kolorystyczne.


W którymś momencie będę miała dość składania papierków i ten moment pewnie niedługo nadejdzie. Na razie na pewno sobie zrobię przerwę od sonobe ;-). A oto kolejne kulki:

Tę już przedstawiałam, jest tu dla porównania:
Origami z modułu sonobe: ośmiościan gwiaździsty,
12 modułów (12 papierków kwadratowych), 
złożenie klasyczne.

 Origami z modułu sonobe: ośmiościan gwiaździsty,
12 modułów (12 papierków kwadratowych), 
złożenie podobne do złożenia Meenakshi Mukerji.
ale uproszczone przeze mnie.

 Origami z modułu sonobe: ośmiościan gwiaździsty,
12 modułów (12 papierków kwadratowych - dwukolorowych), 
z modułu Tomoko Fuse.
Łączenie bez kleju, ale nie jest to proste,
musiałam w trakcie składania spinać papierki
spinaczami biurowymi.

 Origami z modułu sonobe: ośmiościan gwiaździsty,
12 modułów (12 papierków kwadratowych - dwukolorowych), 
złożenie Jordi Adell (pomysł I),
łączenie bez kleju.

 Origami z modułu sonobe: dwudziestościan gwiaździsty,
30 modułów (30 papierków kwadratowych), 
złożenie klasyczne
łączenie bez kleju.

Origami z modułu sonobe: dwudziestościan gwiaździsty,
30 modułów (30 papierków kwadratowych - dwukolorowych), 
z modułu Rity Foelker.
Skleiłam go, ponieważ "kieszonki" w tym module
są dosyć małe i bryła mi się rozpadała.

Tutoriale do tych modyfikacji złożeń modułu sonobe znajdują się na przykład tutaj.

2 komentarze:

  1. Widzę, że się nie nudzisz ^^ Mam pytanie - one wychodzą puste w środku, prawda? Tak, że można coś do środka włożyć? Na przykład.. dzwoneczki, o takie http://img15.allegroimg.pl/photos/oryginal/25/19/56/15/2519561515 ;) Choć może są za delikatne na takie grzechotki.
    W każdym razie, życzę owocnych eksperymentów ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Wru, one są puste w środku. Można coś w nich schować. Ja myślałam, że można wsypać do nich nasączone olejkami pachnącymi potpourri i powiesić w mieszkaniu jako ozdoby :-).
      Pozdrawiam :-))

      Usuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails