The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

26 sierpnia 2012

Jeszcze lato, zdjęcia z Suwalszczyzny

Powoli już przychodzą jesienne nastroje, jesienne wcześniejsze wieczory. Dostrajam się do tej jesieni i nawet się cieszę, że nadchodzi, chociaż lata było jak dla mnie zdecydowanie za mało w tym roku.


Byłam na jednym wyjeździe wakacyjnym - na Suwalszczyźnie. Odkąd wróciłam, głównie pracuję, śpię i robię origami. Powoli też myślę o tym, by zmienić wystrój bloga na jesienny.


Wyjazd był za krótki (osiem dni), i trochę jednak zbyt chłodny. Chciałam się wygrzać, nacieszyć słońcem, a jednak większość dni była chłodna i deszczowa. 


Dni mijały na rozmowach ze znajomymi, jedzeniu, strzelaniu z łuku, czasem zwiedzaniu okolicy i graniu wieczorami w scrabble. Za rok chyba pojadę z góry - czuję, że coraz wyraźniej wołają mnie Bieszczady... :-).


A to zdjęcia z Suwalszczyzny. Dwa z nich zrobiła Sirielle (są opisane). Kolory zedytowałam w programie Pixlr-o-matic


Zdjęcia wstawiłam też do galerii na Pinterest - > Enchanted Poland ^^.


Nieedytowane jest jednak zdjęcie z chmurą nad jeziorem - tu pozostawiłam oryginalną kolorystykę :-).


Mam nadzieję, że również udało się Wam gdzieś wyjechać w te wakacje, i że wyjazdy te były ciekawe i przyjemne ^^.

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak, tylko trochę za krótko... Ale nawet krótko warto było poprzebywać wśród zieleni. Pozdrawiam^^.

      Usuń
  2. Bardzo relaksujące fotki ^^ Mój ostatni wyjazd [bardzo krótki] okazał się deszczowy i zimny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu też było chłodno większość czasu, musiałam sobie kupić tam coś ciepłego, bo wzięłam rzeczy na upał ;-).

      Usuń
  3. Na szczęście ciepłe dni jeszcze nie odeszły i nie zamierzają odchodzić, więc wymiana garderoby nie będzie konieczna i pochodzę sobie jeszcze w sukienkach ^^.
    I to drugie zdjęcie Sirielle - tam nad tą wodą jakaś podejżanie magiczna mgła się unosi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wru, mam nadzieję, że jeszcze przez jakiś czas będzie ciepło, choć już powoli zaczynam się czuć jesiennie. W sukienkach jeszcze chce chodzić całą jesień - ale już zaczynam nakładać do nich rajstopy.
      Tak, Sirielle sfotografowała mgiełki nad jeziorem ^^.

      Usuń
  4. Tylko 8 dni ,ale też coś.Ładnie foteczki.Ja niestety nigdzie nie wybyłam,a szkoda.Trudno.Co do sukienek to chciałabym pochodzić,bo kupiłam sb nową a byłam tylko raz i butki na koturnie.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osiem dni to jak na mnie bardzo długo. Od wielu lat nie byłam na tak długim wyjeździe...
      Pozdrawiam ^^.

      Usuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails