The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

15 lipca 2012

Taki krótki post :-)

Tak, na razie krótko :-) Po pierwsze przepraszam wszystkich, którzy czekają na przesyłki ode mnie z zakładkami i różnymi japońskimi drobiazgami - nie wysłałam ich jeszcze... A to dlatego, że od paru miesięcy jakoś powoli ogarniam się z różnymi poważnymi sprawami, i jakoś tak wyszło, że tę wysyłkę odkładałam na później... Ale o wszystkim pamiętam i mam Wasze wszystkie adresy i napisane, co dla kogo :-))

Druga sprawa - to, jak widzicie, przeorganizowałam bloga i po lewej stronie są teraz Gacktowieści, które tak mi jest chyba najłatwiej uzupełniać i mam nadzieję, że dla Was to też jest wygodne. Informacje uzupełniane są od góry, link do komentowania przekierowuje do posta, w którym będzie przekopiowane to wszystko, co jest na tym bocznym pasku, tak tez można komentować.

Kolejna sprawa - oddałam Zuzinkę. Wczoraj pojechała do Ciechanowca i mam nadzieję, że trafiła do dobrych ludzi. Mam do nich numer telefonu, dałam namiary na siebie, więc będę się dowiadywać, czy jest jej tam dobrze, i zaznaczyłam, że gdyby się nie spodobała nowym właścicielom, to mogą mi ją odesłać. Mam jednak nadzieję, że to będzie dla niej dobre miejsce.

Poza tym mam dużo pracy. Mam w tej chwili przynajmniej trzech pracodawców, i muszę jakoś tak się zorganizować, żeby ze wszystkim zdążyć. Cóż, nie ma wyjścia, trzeba się utrzymywać, więc trzeba pracować :-) cieszę się, że jest praca ^^. Ale to też oznacza, że muszę nauczyć się większej organizacji czasu.

A poza tym mam trochę nowych kwiatów w mieszkaniu i na balkonie, dalej degustuję owoce, wróciłam do origami i niezmiennie słucham Gackto ^^. Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze i macie jakieś ciekawe plany wakacyjne :-)


5 komentarzy:

  1. Niezmiernie mnie to cieszy,że Zuzia znalazła nowy dom mam nadzieję,że tym razem na stałe:-)Co do drobiazgów miałam napisać do Cb w tej sprawie,bo czekam i czekam a tu nic:-)Plany na wakacje- siedzenie w domu.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia, dziękuję za komentarz. Mam nadzieję, że w nowym domu Zuzince będzie dobrze.
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Trzymam kciuki za lepszą organizację czasu ^^ ja jakoś też nie mam ostatnio czasu... jestem wysłana na szkolenie z urzędu pracy i kursuję rano na Chełm z młodą do koleżanki ( wtedy wracam ok 16-17 do domu, albo znajoma przychodzi do nas wtedy mam więcej czasu na posiedzenie z młodą i ogarnięcie tego czy tamtego w domu, ale blog jakoś wisi w niejasnej czasoprzestrzeni (mam kilka nowych filmów do opisania). Muszę bardziej się spiąć :D Trzymajmy się ,wytrwajmy i zorganizujmy żeby wszystko szlo mniej więcej gładko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nathalienn, dziękuję, i trzymam kciuki, żeby udało nam się dobrze zorganizować :-). Widzę, że też jesteś zajęta, mi jakoś trudno ogarnąć się z czasem, chce mi się spać, a odkąd zamieniłam frytki na owoce, to zaczęłam chudnąć... Niby dieta teraz zdrowsza, ale dla mnie spadek kilogramów to nie to, o co mi chodzi ;-).

      Usuń
  3. Widzę, że wszyscy próbują się ostatnio uporać ze zbyt krótką dobą.

    Mam nadzieję, że Zuzinka zadomowi się w nowym miejscu ^^

    Plany na wakacje są, ale co z nich wyjdzie to już zupełnie inna bajka ;)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: