The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

22 lipca 2012

Origami - kusudama Immortelle (Ekaterina Lukasheva)

Zrobiłam kusudamę Immortelle, projekt Ekateriny Lukashevej - diagram i video można zobaczyć na stronie projektantki. Kusudama składa się z 30 modułów - każdy złożony z jednego papierka. Moduły te są zmodyfikowanymi przez Ekaterinę Łukashevę elementami sonobe (z klasycznych modułów sonobe jeszcze nic nie składałam). Kusudama wygląda całkiem efektownie, a nie jest wcale trudna do złożenia.

Kusudama Immortelle (Ekaterina Lukasheva):
30 modułów (30 papierków), można składać bez kleju,
ja swój model skleiłam.

 Tu są przygotowane do składania kusudamy moduły.



Składałam ją w kolorach najnowszej sztuki Gackto "Moon Saga - Yoshitsune Hiden" ;-), czyli granatach, czerwieniach i fioletach ^^.


A tak kusudama prezentuje się w towarzystwie ostatnio zrobionych papierowych wielościanów:


7 komentarzy:

  1. Fajnie to wygląda :) Sama nie mam większych aspiracji do zabawy z origami, bo po prostu nie wiem co miałabym z tym potem zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ismara, dzięki :-). Origami nie służy do tego, żeby potem coś z tym robić ;-)) Ono ma sens podczas samego składania - składanie jest zabawą ^^, a dla mnie też relaksem, uspokojeniem.

      Usuń
    2. Dlatego u mnie się nie sprawdzi :)

      Usuń
    3. Hm, to jest chyba idea japońskiego piękna w tym, co nietrwałe. Ma sens tylko przez chwilę :-).

      Usuń
    4. dość filozoficzne, ale sensowne :) Twoje origami Miriel wisi u nas cały czas i miewa się całkiem dobrze (tylko zakurzone) ;)

      Usuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: