The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

16 czerwca 2012

Wieści z gacktoświata - czerwiec 2012

Jak Wam się podoba? ^^


* Nowa rola w serialu i nowa piosenka. Źródło.

* GACKT z... wąsami... Jako Oda Nobunaga z Sengoku Basara.





* Gackpoid - reklama z piosenką w wykonaniu vocaloidu. Chciałabym, żeby ją zaśpiewał GACKT ^^.



* GACKTweets 11 Jun 2012 - tłumaczenia tweetów by Amaiakuyume.

* Moon Saga - pierwsze zdjęcie.


* LINE Inteview - zdjęcie.


* Vocalodid 3 Gackpoid i tutaj zdjęcia.



* GACKT – All Night Nippon


* GACKT Blog - 11.06.2012. Tłumaczenie wpisu by Amaiakuyume.

* From TAKUMI's Ameblo (tłumaczenie wpisu Takumiego o rozpadzie YFCx).

* GACKT's LINE Message - June 9, 2012
"Today we had our first rehearsal for the play "Yoshitsune Hiden"..."

* Tłumaczenia na angielski GACKT LINE. GACKT pisze między innymi o koncercie HYDE'a.

* Podobno GACKT spotyka się z koreańską piosenkarką ICONIQ^^. Jest piękna i wygląda przeuroczo ^^. Będę przeszczęśliwa, jeśli to prawda (*^^*).

* GACKT i ICONIQ - agencje nie zaprzeczają ^^

* GACKT's LINE Message - June 23, 2012 - GACKT komentuje artykuł w magazynie "Friday", który opisuje jego randkę z ICONIQ (tłumaczenie thanks to Excused-early).

* Fragment "Nemuri" (sceny walki):

17 komentarzy:

  1. Co do tej postaci to ja myślałam,że w czerwonym ubraniu to on,pomyliłam się.Nie powiem radochę miałam z patrzenia na niego,hihi:-)
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia, no jak mogłaś???...! ;-)

      Usuń
    2. Nie wiem,no nie wiem jak! Wydawał mi się z twarzy podobny do niego!A potem przeczytałam,że jest w tej zbroi.A Ty się dziwisz?!W ciula robią z tym wyglądem.Co do wąsów to mój tata je posiada,kiedyś je zgolił,haha ale się z niego śmialiśmy wogóle mu nie pasowało.A te wąsy to on ma chwilowo:-)
      Madzia**

      Usuń
    3. Oj, Madzia, Madzia, to chyba za mało zdjęć Gackto oglądasz ;-)))

      Usuń
    4. A może.Wiesz ja nie jestem osobą,która całkowicie jest pochłonięta jego osobą,czyta regularnie jego wpisy na twitterze,wyszukuję nowinek,itp.Co do fotek to nie raz je oglądam,jak mnie coś napadnie.Mam dystans do takich rzeczy.
      Madzia**
      PS.Jak patrzę na niektóre jego zdięcia to myślę sb o Boziu ześlij mnie takiego:-)

      Usuń
    5. Madzia, biorąc pod uwagę, jak często i dużo się wypowiadasz na temat Gackto, komentujesz zdjęcia itp., to jakoś mnie nie przekonuje to, co napisałaś ;-).

      Usuń
    6. Dowiaduję się co słychać u niego dzięki wchodzeniu na Twojego bloga,bo normalnie to nie szukam info.
      Madzia**

      Usuń
  2. Gackt z wąsami wygląda jak Pan Wołodyjowski w wydaniu japońskim :-)) (ciekawe, czy potrafi nimi poruszać w stylu "pana Michała", he he)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cat, moim zdaniem on wygląda z tym wąsikiem niezwykle przystojnie! Jak samuraj z gier komputerowych ;-)). Na serio, uważam, że wygląda świetnie ^^.
      I też się zastanawiałam, czy potrafiłby tak ruszać jednym wąsem ;-)).

      Usuń
    2. Mnie dla odmiany zauroczyło foto - Moon Saga ...piękny! (*o*)

      Usuń
    3. Mi się skojarzył tu GACKT z RRII.

      Usuń
    4. Mhmm, podobny. Może przez te krótkie, czarne kłaczki ;-)

      Usuń
  3. ee, może te wąsy do postaci Oda'y Nobunaga'i (jak zwykle nie mam pojęcia jak mam odmienić ;P) pasują, ale Gackto, jako Gackto, i wąsy to jest dla mnie mieszanka wybuchowa, nienawidzę wąsów ;/
    a na innych zdjęciach oczywiście wygląda bosko ;)
    Ana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ana, japońskie nazwiska odmienia się tak jak polskie ;-). Ja też nie przepadam za wąsami, ale do tej postaci, za którą on jest przebrany, pasują. Nie mógł by być tą postacią bez wąsów ;-)).

      Usuń
    2. a hide lub Hyde jak się odmiena? ;)
      byleby mu się tylko te wąsy nie spodobały ;P

      Usuń
    3. HYDE (od Laruku) wymawia się "hajdo", ale w pisaniu odmieniam tak, jakby się czytało po angielsku, czyli: z Hyde'em, Hyde'a itp.
      A hide (od X Japan) wymawia się "hide", czyli odmienia się: z hidem, o hidzie, hidego itp. albo można go nie odmieniać: o hide, z hide itp.

      Usuń
  4. o kim, o czym? o "hajdzie" - to mi jakoś dziwnie brzmi ;) wymowę znam, za odmianę dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails