The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

19 czerwca 2012

Koncert Anli Pollicino w Poznaniu i w Warszawie

Prawie za tydzień, w piątek, w Warszawie wystąpi japoński zespół Anli Pollicino ^^. Nie znałam ich wcześniej, ale po obejrzeniu kilku występów koncertowych stwierdziłam, że warto na ich koncert pójść. Najpierw mieli wystąpić tylko w Poznaniu w ramach Festiwalu Malta - koncert odbędzie się 3 lipca i wstęp na występ jest bezpłatny ;-), więc jak komuś jest bliżej do Poznania, to ma szczęście ^^.


Teraz okazało się, że zespół - ale już wstęp biletowany - wystąpi również w Warszawie, 29 czerwca w klubie Progresja. Na stronie JaMe piszą:
Jak podaje organizator Knock Out Productions, wpuszczanie rozpocznie się o 19:00, a start samego koncertu to godzina 20:00. Bilety - w cenie 40 złotych w przedsprzedaży oraz 50 złotych w dniu imprezy - są już do nabycia w bileteriach sieci Ticketpro na terenie całej Polski (Empik, Saturn, Media Markt).
Ponadto spośród wszystkich osób, które kupią bilety na warszawski występ Anli Pollicino, zostaną podczas niego rozlosowane dwie nagrody w postaci biletów na koncert An Cafe, który odbędzie się 13 listopada w krakowskim klubie Studio.
Ostatnio spodobał mi się wykonany przez nich cover piosenki "Spin Me Around" zespołu Dead or Alive. Nie tylko scoverowana jest piosenka, ale także teledysk, jego układ, kadry, klimat i scenografia. Myślę, że specyfikę tego video tłumaczy to, że oryginał pochodzi z 1984 roku ;-).


Koncert warszawski 29 czerwca: event na Last.fm TUTAJ. Info organizatora na Facebooku TUTAJ. Informacja na stronie klubu Progresja TUTAJ.
Koncert poznański 3 lipca: event na Last.fm TUTAJ. Strona Festiwalu Malta TUTAJ. Dodatkowo podczas Malty wystąpi zespół chińskiej muzyki ludowej - Shenzhen String Quartet, japoński didżej - DJ Kentaro.

A tu fragment koncertu:


Strona internetowa zespołu TUTAJ. Byli już wcześniej w Europie. Skład zespołu: wokal - Shindy; gitara - Takuma; gitara, wokal - Yo-1; bas - Masatoshi; perkusja - Kiyozumi. Wydali jeden album w 2008 roku w Japonii ("Ruido Now") i jeden w Europie w maju tego roku ("Life is Beautiful"). Na sierpień planowany jest kolejna japońska płyta. A wokalista ma ładne długie włosy ^^.


Zespół powstał w 2006 roku, a wciąż piszą, że jest "młodym japońskim zespołem" ;-). Może nie mają stażu X Japan czy Buck-Tick, ale myślę, że sześć lat na scenie to już wystarczająco, by potraktować ich poważnie. Wygląda na to, że dobrze się czują w Europie i chyba lubią występować dla europejskich fanów. Mam nadzieję, że koncert mi się spodoba ;-).

Do posłuchania:

11 komentarzy:

  1. Moim zdaniem jeśli są już 6 lat na rynku muzycznym to powinni przejść z indies na major.O tym zespole słyszałam wcześniej kiedy to wyszukiwałam info o japońskich zespołach.Miałam w w planie przesłuchać kilka ich piosenek ale zawsze coś musiało mi przeszkodzić.Na wokalistę jestem zła,bo znowu zostałam zrobiona w ciula z powodu jego wyglądu,a myślałam ,że to babka.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są zespoły, które w ogóle nie przechodzą na major, i funkcjonują sobie niezależnie, chyba dlatego, że tak wolą.

      Kilka ich piosenek mi się spodobało.

      Usuń
  2. Jeśli lubią tak jak jest to niech tak będzie.Trzeba się zabrać za przesłuchanie kilka piosenek.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  3. sorki, że to tu piszę, ale nie do końca łapię jak Gackt skomentował swoją znajomość z Iconiq, potwierdził, zaprzeczył czy jeszcze coś innego? ;)

    Ana ;)
    z góry dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Gackto można komentować z gacktowieściach, ale może być i tutaj :-).

      GACKT napisał najogólniej, że o co tyle szumu, przecież nie jest gejem, więc o co takie halo, że jakby się spotykał z 400 czy 500 kobietami, to by takiej afery nie zrobili, więc czemu z tego robią taki szum. Że zawsze flirtował i chodził na randki, nawet jak był najbardziej zapracowany. I że dobrze, że mu nie zrobili zdjęcia, jak był pijany i obejmował czy całował faceta, bo dopiero by napisali, że jest w nim po uszy zakochany. I że idzie na trening.

      Jednym słowem: Dajcie spokój ludzie, nie przesadzajcie, jestem normalnym facetem, co w tym dziwnego, że byłem na randce, chodzę na nie od zawsze. A teraz dajcie mi spokój, idę na trening ;-).

      Usuń
    2. dzięki ;)
      czyli mam się nie cieszyć na zapas, że ma dziewczynę na dłużej? ;(

      Usuń
    3. A ja się bardzo bym cieszyła, gdyby się okazało, że to na poważnie ^^. Chciałabym, by miał przy sobie kochająca, dobrą, spokojna kobietę, która będzie go wspierać, tak, jak on o tym marzy. Chciałabym, aby ktoś o niego dbał, i żeby on sam dla tej kobiety bardziej dbał o siebie i swoje zdrowie. Byłoby wspaniałe, gdyby się zdecydował na dzieci. On ma już prawie 40 lat, byłoby szkoda, gdyby miał całe życie być sam.

      Usuń
    4. no właśnie ja też bym się cieszyła, tylko że jak nie jest pewne, że oni na poważnie to nie chcę się później rozczarować ;) i zgadzam się ze wszystkim co napisałaś, więc trzymam za nich kciuki ;)

      Usuń
  4. Jaka tu akcja promocyjna, zresztą i na laście, i przez telefon...
    Wygląda na to, że na razie jestem Twoją jedyną 'zdobyczą' ;-)

    Asai

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asai, tak, jesteś jedyną "zdobyczą", ale za to bardzo cenną ^^. I bardzo się cieszę, że się wybierasz na koncert :-)). Cieszę się też, że się przy okazji zobaczymy.

      Usuń
  5. Ja sie wybieram na koncert w Poznaniu, bo nawet miałęm tam byc w tym czasie ;) Zobaczymy po relacjach, czy koncerty te czymś się od siebie bedą różnic. Ja jakoś nie mam zaufania do tego bezpłatnego ze względu na miejsce, ale zobaczymy jak bedzie :):)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails