The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

11 maja 2012

Zdjęcia ze spaceru, cz. 3

Kilka kolejnych zdjęć kwitnących drzew i krzewów. To jest mój ulubiony temat fotografii <3. Kwitną też już bzy i jarzębiny, jednak nie udało mi się im zrobić ładnego zdjęcia :-).








11 komentarzy:

  1. Ładne te Twoje zdjęcia :) Wciąż wszystko prędzej zakwita u Ciebie niż u mnie, ale to już nie 3 tygodnie różnicy, a raptem tydzień.

    Btw, fajnie, że umieszczasz podpisy na marginesie, a nie w poprzek zdjęcia - jak dla mnie to idealne rozwiązanie, za które jestem wdzięczna, bo mogę podziwiać fotki w spokoju :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-). Wyciskam z tego mojego aparatu, ile się da ;-)) Nawet ostatnio w pracy podobały się moje zdjęcia skaczących koni (te z zawodów).

      Szczerze mówiąc, podpisałam te zdjęcia na boku trochę wbrew sobie... i przy kolejnych chyba wrócę po jakiegoś znaku wodnego na zdjęciu ;-).

      A widziałaś poprzednie zdjęcia z tej serii?
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Ach wiśnie hmm,u mnie rosną.Fotki ładne podobają mi się.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiśnie? Które według Ciebie to wiśnie?

      Usuń
  3. Boziu no rzeczywiście,przepraszam Miriel gdzieś ostatnio mam te drzewka w głowie.Może dlatego ,że marzą mi się wyrobi z wisienek,kompoty,placki,i inne słodkości.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia, nie przepraszaj, bo ja nie wiem, ja rozpoznaję na tych zdjęciach tylko jabłoń, brzozę, kasztan, a reszta to nie wiem, co to jest :-) Pomyślałam, że może rzeczywiście jest tu wiśnia, na przykład ta różowa na górze... :-)

      Usuń
  4. Dla mnie 5 to są wisienki.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąte zdjęcie to brzoza :-). A szóste to moim zdaniem raczej jabłoń.

      Usuń
  5. Na ostatnim zdjeciu to pigwa :)
    AnnaKlara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AnnaKlara, dzięki :-). Przepiękny kolor mają te kwiaty :-).

      Usuń
    2. Faktycznie kolor mają piękny:) . A jej owoce z powodzeniem można dodawać do herbaty zamiast cytryny:)
      AnnaKlara

      Usuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails