The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

27 maja 2012

Trochę o Anathemie i strzelaniu z łuku


Wybrałam się dziś postrzelać. Chodziłabym częściej, gdyby to nie było takie odludne miejsce... Ale i tak, choć ćwiczę nieregularnie, strzelanie idzie mi coraz lepiej. Strzelaliśmy z około 12 metrów (oceniając na oko). Strzelałam z pięciu strzał, żeby nie męczyć za bardzo mięśni. Pachniało łąką, śpiewały ptaki i obłaziły nas mrówki.

Zrobiliśmy sobie piknik na kocu. Psom, które mieszkają w opuszczonym budynku dałam jajko i trochę bułki. Widać, że są osoby, które przyjeżdżają specjalnie, by się nimi opiekować - bo w butelce obok stała woda, żeby można było mi dolewać do misek.








Zdjęcia robione telefonem, bo zapomniałam aparatu. Edycja w programie BeFunky.

Słucham Anathemy, najnowszego ich albumu "Weather System". Jest to chyba jedyny zespół z tych, które słuchałam już w latach 90. i słucham nadal. Kiedyś to co grali, było bardziej smutne, depresyjne, teraz ich muzyka jest dla mnie muzyką morza i wiatru, nieba i przestrzeni - spokoju.


I've never betrayed your trust
I've never betrayed your faith
I'll never forsake your heart
I'll never forget your face
there`s a feeling that I can't describe
there`s a reason that I cannot hide
'cause I've never seen a light that`s so bright
the light that shines behind your eyes


Anathema będzie miała w Polsce kilka koncertów na jesieni, przyjeżdżają do nas dosyć często, już nawet zdążyli w tym roku u nas wystąpić. Mam nadzieję, że uda mi się pójść na ich koncert (już ich raz kiedyś widziałam).


8 komentarzy:

  1. Anathema! Kiedy to ja ostatnio słyszałam coś w ich wykonaniu? Wieki, wieki temu wydawać by się mogło. Ale nazwa ciągle tkwi w pamięci i dobrze się kojarzy ^^ "muzyką morza i wiatru, nieba i przestrzeni - spokoju" ładnie, bardzo ładnie napisane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wru, tak, mi się tez dobrze kojarzy,i jest to jedyny zespół w tych klimatach, który niezmiennie lubię. Mi się przede wszystkim kojarzą jesiennie, dlatego cieszę się, że na jesieni będą koncertowali w Polsce.

      Usuń
  2. Trzymam kciuki żeby udało Ci się zobaczyć ich znów :) Bardzo kojącą muzykę mają :) Na zdjęciu, to twoje strzały? Celnie i z dużej odległości. Ja bym nie umiała trafić ;) Życzę Ci częstszych wypraw na strzelanie i dużo uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nathalienn, dziękuję ^^. Tak, to moje strzały :-). Oby tylko pogoda była, bo ostatnio, jak mam wolny dzień, to albo zimno, albo pada...

      Usuń
    2. to życzę Ci również pięknej pogody :) u nas dziś pada i jest nieprzyjemnie :( Ściskam mocno i słonecznie :)

      Usuń
  3. To się chwile naszukałam, gdzie te komentarze ;) Pięknie opisana płyta Anathemy, ciesze się, że tak Ci się podoba :)

    A z łuku to chyba nie sama strzelałaś? I w jaki sposób 5 strzał mniej meczy mięśnie? chyba najbardziej się męczą przy naciąganiu cięciwy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sirielle, dzięki za komentarz :-).
      Na strzelanie wybrałam się z rodzicami, zrobiliśmy sobie przy okazji piknik na kocu, kanapki. Pięć strzał w serii jest mniej męczące, bo na szóstej już nie mam siły napiąć łuku, za bardzo są zmęczone mięśnie, a gdy po pięciu idę po strzały, to mięśnie mają chwilę na odpoczynek. A nie watro strzelać w ogóle na zmęczonych mięśniach, jak się nie dociąga cięciwy, bo się sobie psuje technikę ;-)

      Usuń
  4. O tak, Anathema, obok Closterkellera moje wspomnienie z czasów liceum, miałam na kasecie! Jugment i katowałam go w nieskończonosc. To takie muyczne wspomnienie które ciągle trwa. Rysunek

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails