The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

26 maja 2012

Na balkonie :-)

Przez jakiś czas nie było mnie w sieci, ponieważ zepsuł mi się komputer, nie jest z nim jeszcze wszystko w porządku, ale jest ^^. Przez ten tydzień miałam szansę pożyć w większym stopniu realnym życiem ;-). Głównie zajmowałam się balkonem i czytałam książki ("Gra o tron"), na co wcześniej, wydawało mi się, że w ogóle nie mam czasu, i słuchałam muzyki innej niż japońska - głównie Junsu solo i z JYJ. Bardzo podoba mi się jego pierwsza solowa płyta ^^.

Niektóre nasionka wykiełkowały, inne nie, niektóre posiałam od nowa, dokupiłam trochę kwiatów, doniczek, niektóre rośliny przyniosłam z ogrodu, i mam coraz bardziej kolorowy balkon :-)







20 komentarzy:

  1. Śliczne kwiatki:-)
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  2. Znacznie przyjemniej siedzi się na balkonie wśród dużej ilości kwitnących kwiatów ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ismara, masz rację :-) Jeszcze jakieś krzesełko by mi się przydało.

      Usuń
    2. E tam krzesełko!Leżaczek ,parasoleczka, drineczek i Gackt oczywiście:-))
      Madzia**

      Usuń
    3. Madzia, nie da rady z leżaczkiem, bo to jest bardzo mały balkon :-)

      Usuń
  3. ale masz kolorowo i tęczowo :) moje narcyzy chyba się od-braziły i będą kwitły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nathalienn, wydaje mi się, że na narcyzy to już dawno pora minęła, jeśli by miały kwitnąc to chyba w okolicach marca/kwietnia... Ale może Twoje są późniejsze? :-)

      Usuń
    2. one generalnie zimowały w domu w pudełku i przypomniałam sobie o nich, na dwa tygodnie przed Wielkanocą ;/ Mój Tato zauważył, że idą im takie listki- grubasy i powiedział, że będą kwitły... :D więc widocznie te w jednym glinianym kubeczku zostały wymrożone na balkonie- reszta się obija ;)

      Usuń
    3. No i jak, kwitną? :-)

      Usuń
  4. kwiatki się udały ;)
    a Twój kociak na tym zdjęciu przypomina moją Melcię -słodziak ;)

    -Ana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ana, moja Mila do słodziaków nie należy ;-)) Większość ludzi się jej boi ;-)

      Usuń
    2. jakto nie należy jak należy? ;P
      ja tam bym pieściła, głaskała i drapała wszystkie napotkane na mojej drodze koty (w sumie to psiaki również), więc Mila mnie nie przeraża ;D

      Ana ;)

      Usuń
    3. Hehe, no z Milą by ci się jednak nie udało ;-) ona się nie daje dotknąć obcym.

      Usuń
  5. Jaki fajny, kolorowy balkon masz teraz :) Myślę, że przy ładnej pogodzie przyjemnie jest usiąść pomiędzy tymi kwiatami na poduszce :)

    Dobrze, że masz komputer z powrotem - krótki odwyk jest w porządku, ale dłuższy już zaczyna doskwierać.

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiewiórko, dziękuję :-). Postaram się o jakieś krzesełko albo fotelik na balkon :-).

      Usuń
  6. Ślicznie, kolorowo i dokładnie tak, jak sama lubię. :-) A Mila wygląda jak tygrys w zaroślach (w wersji mini, oczywiście) :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cat, dziękuję :-). Minitygrys na minibalkonie ^^.

      Usuń
  7. No pięknie :D Dobrze, że maja taka opiekunkę, jak Ty, u mnie kwiaty zwykle wysychają, dlatego jak już coś mam, to wytrzymałego na sklerozę opiekunów. O właśnie, powinnam podlać ;)
    No i z moimi kotami to by nie było możliwe, ale Twoje dziewczyny jak widzę są łagodne dla kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, niektórzy hodować mogą tylko kaktusy, znam takich ;-).
      Moje koty wykończyły tylko fiołki afrykańskie, a reszta kwiatów (domowych) jest za wysoko lub nie smakuje.

      Usuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails