The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

10 kwietnia 2012

Wieści z gacktoświata - kwiecień 2012

Wcześniejsze gacktowieści:
Gacktowieści marzec 2012 -> tutaj
Gacktowieści luty 2012 -> tutaj
Gacktowieści styczeń 2012 -> tutaj
Gacktowieści grudzień 2011 -> tutaj
Gacktowieści listopad 2011 -> tutaj
Gacktowieści październik 2011 -> tutaj 

Spis treści:
  • GACKT 国歌独唱-2012 03 29 (Kimigayo)
  • GACKT--YFCの金曜ニコラジ ~家が暗いんで●▲※◎っス~ (Nico Radio)
  • GACKT-YFC  もしもツアーズ 2012.04.07: (Moshino Tour) 
  • Impreza z okazji 40-lecia działalności artystycznej Kena Tanaki
  • Skany z albumu YELLOW FRIED CHICKENz
  • Skany Nemuri Kyoshirou DVD Booklet
  • Tweety (tłumaczenia)
Założyłam sobie jakiś czas temu konto na Facebooku, więc jeśli ktoś z komentujących tu osób chciałby również śledzić mój profil, to zapraszam. Na FB podaję również linki do informacji z Japonii (ale te same wstawiam także na blogu w shoutboxie po prawej stronie na dole, tam, gdzie jest "Japan News". Dodatkowo na FB wstawiam czasem bieżące informacje dotyczące Gackto i innych spraw, które uważam za ciekawe. Jednak większość rzeczy dostępna jest tylko dla znajomych, więc jakby ktoś był zainteresowany z osób, które czytają gacktowieści, to niech da znać, że chce być dodany do znajomych :-).

GACKT 国歌独唱-2012 03 29, GACKT zaśpiewał hymn Japonii "Kimigayo" na Mistrzostwach w Baseballu w Tokyo na stadionie Tokyo Dome. Video można pobrać na stronie Tenshina (thanks to Tenshin) TUTAJ. Zdjęcia również tutaj.


Tu z amatorskiej kamery:


Tu jeszcze jedno nagranie.



GACKT--YFCの金曜ニコラジ ~家が暗いんで●▲※◎っス~: program radiowy zarejestrowany również za pomocą kamery (program trwa ponad godzinę), 06.04.2012. Video można pobrać na stronie Tenshina (thanks to Tenshin) TUTAJ.


Part 1
Part 2
Part 3
Part 4
Part 5

GACKT-YFC  もしもツアーズ 2012.04.07: (Moshino Tour) YFC w centrum handlowym degustują różne przysmaki. Jak dla mnie GACKT w tych ostatnich programach wygląda na coraz bardziej osłabionego, zmęczonego, śpiącego i znudzonego...


Zdjęcia można obejrzeć TUTAJ.




Impreza z okazji 40-lecia działalności artystycznej Kena Tanaki, na której GACKT był honorowym gospodarzem. Zdjęcia i info: tutaj, tutaj. Ken Tanaka występował z Gackto na scenie w sztuce "Numuri Kyoshiro". Zdjęcie również TUTAJ.



Skany z albumu YELLOW FRIED CHICKENz I type A, B, C (dziękuje Ealin za linka, thanks to b_sim), TUTAJ.



Skany Nemuri Kyoshirou DVD Booklet (dzięki Ealin za linka, thanks to Miku no heya). TUTAJ.




Tweety Gackto z tłumaczeniu Amaiakuyume (thanks to Amaiakuyume):

2 kwietnia - TUTAJ.

9 kwietnia - TUTAJ.

Friends aren't something you "get", they're something you make. You lack KiAi. Don't complain, call out to people yourself. If you open your heart, the other person is sure to open the door too. It's KiAi.

YFC Blog:

9 kwietnia: tłumaczenie (thanks to Amaiakuyume), relacja z wyprawy w zaśnieżone góry i picia, oryginał ze zdjęciami tutaj.

U:ZO, transformed into a mop demon and defeated by YOU.

Różne blogowe:

Z Naritą Doumu, 28.03.2012, źródło.

7 komentarzy:

  1. Jakoś nie mogę się przekonać do FB :(
    Także zostanę przy śledzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) FB jest tylko dodatkowym kontem, nie traktuję go jako czegoś, co mogłoby zastąpić wpisy na blogu :-). No i cieszę się bardzo, że zostaniesz przy blogu :-))

      Usuń
  2. Obejrzałam tą audycję na yt i nieźle się uśmiałam:)Po 1 za cholerę nic nie rozumiałam ,po 2 fajnie się śmiali.Przypadkiem zobaczyłam Twoje konto na fb i bez zastanowienia kliknęłam "subskrycja"a do grona znajomych bardzo chciałabym Cię mieć:)Posłuchałam jego odśpiewanie hymnu podobało mi się.Co do tego znudzenia to ja się nie dziwię,też byłabym znudzona.Rany jaką oni mają kliktkę! Myślałam,że to pomieszczenie ,w którym dają wywiad jest większe nie wiem jak oni tam się zmieścili.Gackt jak zwykle elegancki.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog oczywiscie jest lepiej, ale bez zastanowiem nacisnelam "subskrybuj". Nie jestem przeciwko miec Ciebie w znajomych^^
    Emiko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emiko, zaprosiłam Cię do znajomych :-)

      Jeśli Ci wygodniej, możesz pisać komentarze po rosyjsku lub angielsku - rozumiem w obu tych językach :-).
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Video na yt jest teraz prywatne. Link do tudou jeśli możecie tam oglądać ;) Następnym gościem będzie najprawdopodobniej Chacha.

    I jeszcze foty z blogów:
    1. Foto z Don Konishim stąd.
    2. Foto z Masahiro Inoue stąd.
    3. I to foto stąd.

    Skany płyt YFC są śliczne. Podoba mi się, że booklety są inne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak tak, wszyscy kochamy programy w których goście się objadają - przepraszam, degustują potrawy - a ja tu głoduję przez większość tygodnia ^^
    Wykonanie hymnu wywołało u mnie gęsią skórkę, sam w sobie jest cudowny, a z głosem Gackta nabiera jeszcze mocy.
    I mega, mega podoba mi się Chacha na zdjęciu z Type A, ale moim faworytem całościowo zostaje B (o tak, tyłeczki rządzą ;))

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails