The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

22 kwietnia 2012

Serwetki na szydełku

Lubię robić na szydełku, podobają mi się wzory szydełkowe i rzeczy zrobione na szydełku, jednak... jak tylko zaczynam robić na szydełku, to albo zasypiam, albo stwierdzam, że to nudne i że nie mam do tego cierpliwości. Szydełkowanie jednak, paradoksalnie, tak mi się podoba, że raz na jakiś czas do niego wracam i próbuję coś niewielkiego wydziergać. Naprawdę niewielkiego... Na tyle niewielkiego, by udało mi się to skończyć, zanim mi się odechce ;-)

Spróbowałam zrobić dwie serwetki według wzoru z czasopisma, i oto rezultat. Większa ma kilkanaście centymetrów średnicy, a mniejsza zaledwie kilka.



11 komentarzy:

  1. Śliczne! Ja też nie mam cierpliwości do pewnych rzeczy.Zrobiło się cieplej,wiosna idzie,więc może spróbuję zająć się drutami,może jakoś będzie mi to szło,w co w moje umiejętności trochę wątpię,ale się zobaczy.Miłej i słonecznej niedzieli życzę.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) Z drutami to u mnie jeszcze gorzej :-) Przekonuję się, że jednak najlepiej mi idzie składanie papierków :-)

      Usuń
    2. Mam nadzieję,że zanim się zniechęcisz to zrobisz kilka i wstawisz na blog:)
      Madzia**

      Usuń
    3. Może jeszcze coś będzie :-)))

      Usuń
  2. Jak na ograniczoną cierpliwość to bardzo ładnie Ci serwetki wyszły xD Właściwie sama nigdy nie próbowałam, ale jakoś moi koledzy mieli do tego lepszy dryg xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ismara dzięki :-) ale się nie poddaję :-) A raczej - zanim się poddam, to spróbuję jeszcze parę rzeczy zrobić na szydełku :-)

      Usuń
  3. Ładne, a przez to że czarne, to takie troszkę gotyckie wyszły. Podobają mi się :)
    Naszyjesz je gdzieś czy będą służyć za podkładki pod kubki i talerzyki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiewiórko, dzięki :-) Choć to raczej taka próbka niż jakaś robótka. Myślałam, żeby usztywnić i nakleić a kartonik.

      Usuń
  4. Szydełkowiczka :D ja swego czasu zrobiłam sobie z wełenki i muliny biustonosz, ale ubij teraz bym nie umiała zrobić tego tak jak wtedy zrobiłam, nie sprułam go, leży i czeka na dokończenie (zapięcie i wszycie naprawdę cieniutkich gumeczek do obwodu) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nathalienn, nono, to już coś :-) Jak go skończysz teraz, to będziesz miała w sam raz na lato :-)

      Usuń
    2. jak skończę ;)a kończę już co najmniej 7 lat :D
      Dobrej nocy :* uciekam dziś wcześniej ;) (w końcu!)

      Usuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails