The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

8 kwietnia 2012

Nowa zabawka ^^

Dostałam dziś prezent! Akurat coś, czego potrzebowałam! Jest to wiertarko-wkrętarka, niezbyt duża, może nie jakaś super, ale wygląda na to, że na moje potrzeby wystarczająca (w betonie i tak nie będę wiercić, bo nawet mój brat, który jest bardzo silny, męczył się z udarową i diamentowymi wiertłami, gdy mi zakładał karnisze, więc tym bardziej ja bym nie dała rady). Ale do wiercenia z metalu, drewnie, plastiku czy płytkach ceramicznych ta wiertarka powinna mi wystarczyć  (^.^).


Firma szwedzka, ale - jak się można było spodziewać - Made in P.R.C. Całkiem poręczna, i akurat tego potrzebowałam do mojego zestawu narzędzi - które zbieram od lat, i mam różne dziwne rzeczy, często są to jakieś rzeczy kilkudziesięcioletnie, zdobyczne - a to wyniesione jeszcze z domu rodzinnego, a to po dziadku, a to otrzymane po jakichś dawnych właścicielach mieszkań, które kiedyś wynajmowałam, niektóre dokupione. Tak, muszę przyznać, że jestem miłośniczką wszelkiego rodzaju narzędzi i przyborów do majsterkowania, począwszy od wiertarek, młotków, imadeł, kowadeł itp., a skończywszy na igłach, cekinach, nitkach i koralikach ;-).

Mila od razu się zainteresowała, co nowego w domu przybyło:



Tego mi brakowało, jak składałam kredens - ile ja się wtedy nawkręcałam tych śrub... A tu proszę, mam wkrętarkę ;-) Ale myślę, że się pewnie jeszcze nie raz przyda. Teraz na początek mam plan zrobienia wieszaków na ubrania, torebki i parasolki w przedpokoju, i aż mnie korci, by zająć się tym w święta ;-) Ale może oszczędzę sąsiadów ;-)).

Dodatkowo wygląda na to, że da się nią wiercić również otworki w koralikach z fimo \(^.^)/. Yay!

8 komentarzy:

  1. Boże kobieto,jesteś jedyną znaną mi dziewczyną,która zna się na majsterkowaniu i,która lubi takie rzeczy!Mi nikt nigdy nie dał takiego cudeńka do rąk:( Nie wiem czemu przecież to,że jestem dziewczyną nie oznacza,że nie będę umiała tego użyć,przecież jak ktoś wytłumaczy,pokaże to nie schrzanię,ale przyjęło się tak,że kobiety nie powinny się do tego dotykać,bo nie umieją i schrzanią,a wiele jest kobiet,które pracują w męskim zawodzie i świetnie im idzie,tylko że muszą się liczyć z tym,że będą panowie niezbyt pomocni i będą się popisywali co to nie oni i czego nie umieją.Jak twarda bab to sb poradzi.Może się do Ciebie na n=taki kurs majsterkowania zapiszę? Będziesz moją nauczycielką?
    Madzia**
    Ps.Trzeba Twojego bloga polecić Gackt jak zobaczy te wpisy o majsterkowaniu to oszaleję ze zdumienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, Madzia, no widzisz, a ja znam kobiety, które zajmują się różnymi rzeczami, jedna moja przyjaciółka jest elektrykiem oświetleniowcem, a druga współpracuje z producentami broni, więc jakoś mi się nie kojarzy, że jest jakiś sztywny podział na zajęcia męskie i kobiece.

      Usuń
    2. Tak,ale wiesz nie wszyscy tak na to patrzą.Inni są bardziej konserwatywni,bo facet do tego lepiej się nadaje niż kobieta,co za bzdury.U mnie też nie ma takiego podziału,ze kobiety do tych zawodów ,a faceci do tych,przecież panowie wybierają zawody,które są bardziej kobiece,np.fryzjerstwo.Mi tam rybka,ja nie znam żadnej laski,kora pracowałby w tym zawodzie,a szkoda.
      Madzia**

      Usuń
  2. Niezła zabawka. :-) Twoja kolekcja narzędzi musi wyglądać imponująco. Ciekawych pomysłów i owocnej pracy życzę. :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cat, dzięki za komentarz :-) Moja kolekcja wygląda raczej intrygująco ;-) Przydałaby mi się nowa skrzynka na narzędzia, bo stare mi się rozwaliły, a oprócz różnych narzędzi mam jeszcze sporo rzeczy takich remontowych (pędzle, wałki, tacki do szlifowania itp.).
      Dzięki! :-)

      Usuń
  3. Oj mi by się też taka przydała - ostatnio przy składaniu drapaka miałam dość śrubokrętów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kfiatek, to dobra rzecz, moim zdaniem warto mieć z domu :-)
      A to jakiś specjalny drapak? Bo ja właśnie obmyślam, jak tu zrobić dla kotów coś takiego, jak rura do sufitu, obita wykładziną, z półkami do siedzenia w kilku miejscach. Na razie obmyślam, jak to zamontować, ale jeszcze nie wiem, z czego zrobić.

      Usuń
  4. Miłośniczna narzędzi ;-) fajnie to brzmi.

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails