The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

20 kwietnia 2012

Men I like the most

Czyli moi ulubieńcy - wśród Japończyków znaleźli się dwaj Koreańczycy. I mimo, że właściwie można by powiedzieć, że są to mężczyźni, którzy mi się podobają, to jednak większość z nich lubię nie ze względu na urodę, albo nawet nie jest dla mnie istotne jak wyglądają (na przykład w przypadku Junsu czy Yoshikiego) - a dlatego, że uważam, że są ciekawymi ludźmi, wydają mi się sympatyczni lub są utalentowanymi artystami. Podobnie nie tylko uroda jest ważna w przypadku Kazushiego, którego zdjęć jest w ogóle kilka w całej sieci, a videa są tak marnej jakości, że ciężko stwierdzić jak on wyglądał/wygląda - więcej w tym moich wyobrażeń - ale bardziej głos, długie włosy na teledyskach i klimat muzyki. Junsu lubię najbardziej z całego byłego TVXQ, a jednocześnie uważam, że jest najbrzydszy z całego zespołu...;-)) Lubię go najbardziej za uśmiech, ładny głos, coś uroczego, co ma w sobie, uważam, że jest przystojny, i podoba mi się, jak tańczy :-) Atsushi Sakurai zaś zachwycił mnie swoją urodą i włosami z lat 90., a ogólnie robi na mnie wrażenie swoją charyzmą i aurą - jest w nim coś, co sprawia, że od razu się czuje, że to ktoś wyjątkowy. Kai z EXO jest po prostu ładny ^^. Yoshiki jest przeuroczy, rozbrajający i jest wyjątkowym muzykiem. A Hizaki jest dla mnie przepięknym dziełem sztuki, które jednocześnie świetnie gra na gitarze ;-). GACKT jest w ogóle poza konkurencją ;-).


GACKT, 
Kazushi (Rouage), Atsushi Sakurai (Buick Tick), Hizaki (Versailles), 
Yoshiki (X Japan), Junsu (TVXQ, JYJ), Kai (EXO).
Większe zdjęcia: Tumblr.

Piosenki "さなぎ" (Sanagi) z wykonaniu Rouage i Kazushiego - która jest moim zdaniem bardzo piękna - można posłuchać TUTAJ.

Jeśli chcielibyście potraktować to jak meme, to zapraszam :-) Chętnie się dowiem, jakich Wy macie ulubieńców :-)

23 komentarze:

  1. A wiesz, że wczoraj miałam podobną myśl ;-)
    Ogarnąć tych wszystkich Azjatów ;-))

    Wszystko przez najnowszy objekt zainteresowania - Daniela Henneya, co przewda jest tylko w 1/4 Koreańczykiem, ale za to jakim ;-))

    Najbardziej poboda mi się zwrot "jest po prostu ładny" ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asai, to ogarniaj swoich, chętnie się dowiem, jak wygląda Twój zestaw :-))) I daj wtedy tutaj linka :-)

      Daniel Henney - nie wiem, kto to jest, ale sprawdziłam zdjęcia :-) Ma azjatyckość w oczach :-)

      Usuń
    2. Myślałam i myślałam jak o to zapytać, i wybieram opcję wprost: a Miyavi?

      Usuń
    3. Ogarnęłam ;-)
      http://asai147.livejournal.com/36695.html

      I chyba nic cię nie zaskoczyło ;-)

      Usuń
    4. Asai, z Miyavim to jest tak, że go lubię, owszem :-) Ale wygląda na to, że w tym moim zestawie umieściłam facetów, których lubie, ale których również uważam za przystojnych, albo takich, którzy mi się podobają, lub uosabiają (mniej lub bardziej) jakiś mój ideał pięknego mężczyzny. I chyba to lubienie z atrakcyjnością sprawia, że wydają mi się tak magnetyczni :-)

      A Miyavi jest po prostu fajny :-) Jest jeszcze paru takich facetów, których lubię, ale których zdjęć nie oglądam jednego po drugim.

      Usuń
    5. Zaraz zajrzę do Twojego zestawienia :-)

      Usuń
  2. Ha nareszcie nowa notka nie mogłam się wprost doczekać! "Kai z EXO jest po prostu ładny " to mnie rozśmieszyło:) Jest wielu ładnych,utalentowanych Koreańczyków,których lubię oglądać.Gackt ha luz,blues i orzeszki.A może napisałabyś kogo cenisz u na? Jakie gwiazdy? Tak dla równowagi,bardzo mnie to interesuje.
    Pozdrawiam.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia, pytasz, kogo cienię u nas? W Polsce? Eh, ja nie znam żadnych Polskich artystów, przynajmniej tych od jakichś 15 lat, ponieważ nie mam TV i nie interesuję się polską muzyką.

      Jakieś parę lat temu słuchałam trochę jednego polskiego zespołu, który grał rocka progresywnego - Riverside.

      Usuń
  3. Naprawdę? Łoo kobieto aleś w tyle.Najbardziej lubię oglądać stare filmy.Z wujkiem siedzimy przed tv i oglądamy,np."Pn Wołodyjowski",Ogniem i Mieczem""Pan Tadeusz","Czarne Chmury",Czterej pancerni i pies","Janosik". W 2010r. pan Daniel Olbrychski zagrał u boku Angeliny Joli film pod pt."Solt". Nawet mi się podobało,ale to co mi się nie podobało to to,że zagrał Rosjanina. Cóż potrzebowali Słowaka.W dzisiejszym show biznesie mało jest gwiazd ,które talent aktorski posiadają.Nie przepadam za tymi młodymi gwiazdami,wolę to starsze pokolenie.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, Madzia, nie Słowaka, a Słowianina ;-) Wiem, kto to Olbrychski i Angelina Jolie, ale amerykańskich filmów też nie oglądam. Chociaż w zasadzie żadnych filmów nie oglądam ;-))) Jedyne filmy, jakie obejrzałam w ciągu ostatnich dwóch lat, opisane są tutaj:
      http://ame-to-umi-strony.blogspot.com/

      Usuń
  4. Aa przepraszam.Obejrzałaś na yt filmik z GACKT Live - GHOST [6th Asian Film Awards] 19.03.2012 ?
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha! Uważam, że z Szynek to jednak najbrzydszy jest Yunho. A Junsu 'Oh my God, sun!' to już legendarne hasło :) Zabawna z niego Szynka.
    Yoshiki jest niezwykle intrygujący. Naprawdę jestem ciekawa jakim człowiekiem jest prywatnie.
    Z tym, że G znajduje się poza konkurencją, to się zgadzam ;)

    A piosenka ładna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z nich najbardziej lubię Junsu, a potem Jaejoonga. A Junsu, że taki okrągły na twarzy? ;-))
      Co do Yoshikiego, to zaniepokoiła mnie ostatnio informacja, jaką znalazłam na tumblr, jakoby Yoshiki generalnie nie był szczęśliwy, a nawet, że może ma depresję i że fani powinni być bardziej troskliwi. Nie sprawiał na mnie takiego wrażenia. Że generalnie on się zmaga z tą depresją po śmierci hide.
      Ktoś napisał: "BEFORE I DIE, I WANT TO ACTUALLY SEE THAT PEOPLE AND FANS OF X JAPAN RECOGNIZE HOW SICK AND DEPRESSED YOSHIKI IS. I WANT THEM TO TAKE CARE OF HIM, TO UNDERSTAND HIS ILLNESS AND NOT TO BASH HIM FOR THAT OR TO WRITE THINGS LIKE “HE MAKES SUCH A BIG DEAL OUT OF SMALL TOPICS.” I WANT THEM TO HELP HIM AND TO SHOW HIM THE LOVE AND SUPPORT HE NEEDS."

      Usuń
    2. Nie bardzo wiem której części mojej wypowiedzi dotyczy komentarz o okrągłej buzi Junsu.
      Ja nie śledzę Yoshikiego zbyt wnikliwie, więc ciężko mi powiedzieć. Zdarza się mu jednak pisać takie wypowiedzi, że moją 1szą myślą jest, czy wszystko u niego w porządku. Wydaje mi się jednak, że może czuć się bardzo samotny.

      Usuń
    3. Ismara, do słowa "sun" :-)
      Ostatnio Yoshiki zaczął dodawać niektórych ludzi na Twitterze do obserwowanych - z tych, którzy go obserwują na Twitterze, zwykłych fanów, nawet nie jakichś szczególnych.

      Usuń
    4. Aha. Nie, to był okrzyk jak słońce świeciło mu w oczy xD Już nie pamiętam, z którego DVD to było dokładnie.
      O, a to ciekawe zjawisko. Choć Chirolyn dalej namiętnie śledzi wszystkich, którzy śledzą jego, hehe.

      Usuń
  6. Fajne,czyż nie?
    Madzia**
    PS.I go sb ukraść,po występie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia, jeśli się pytasz o "Ghost" to dawałam już wcześniej do tego linka - w marcowych gacktowieściach :-)

      Usuń
  7. Wybacz mam pamięć dobrą,ale krótka.Co mama twierdzi inaczej ja mam pamięć dobrą,ale nie do tego co potrzeba.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie też bym chciała mieć lepszą pamięć ;-))

      Usuń
  8. :) Yoshiki, Atsushi :D Obaj mają to "coś", jeden niewinność, drugi magnetyczną mroczność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nathalienn, a zrobisz może swoją listę ulubionych Azjatów? :-))

      Usuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails