The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

15 kwietnia 2012

Konto na tumblr. i EXO

Zbieram się do napisania posta na blogu, ale na razie tylko jedna mała informacja: założyłam sobie konto na tumblr. Zapraszam! Wrzucam tam różne zdjęcia, gify itp., które mi się podobają :-).

A zapowiedzią kolejnego posta niech będzie teledysk nowego koreańsko-chińskiego zespołu EXO :-) do piosenki "History".

18 komentarzy:

  1. Porządnie zrobiony teledysk, chłopcy całkiem-całkiem, ale do Gackt'a czy Hyde'a to im daleko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jrocka i kpopu nie można porównywać, ale moim zdaniem każdy z tych chłopaczków tańczy lepiej niż GACKT z HYDE'em razem wzięci ;-)

      Usuń
    2. Czy ja wiem - potrząsanie spodniami mi się nie podobało :/

      Usuń
  2. Odwiedziłam Twoje nowe konto i bardzo mi się podoba:)Milej niedzieli życzę.
    Madzia**
    Ps.Chłopaki całkiem całkiem.Zgadzam się z Kfiatkiem do Gackt o Hyde'a im daleko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madzia :-) Dziś u mnie cały dzień padało, i wciąż pada. Z utęsknieniem czekam na ładną, słoneczną pogodę.
      A na EXO miło popatrzeć ;-) czasem lubię pooglądać sobie koreańskie boysbandy, bo przeważnie świetnie tańczą :-)

      Usuń
    2. I ładnie wyglądają:)U mnie też padało:(I dzisiaj też pada,jutro ma się poprawić,oby bo mam już gdzieś ten deszcz.przez niego chodzę podenerwowana i dobudzić się nie mogę rano.
      Madzia**

      Usuń
  3. Tumblr to bardzo przydatna "rzecz" pozwala odciążyć pamięć na kompie ^o^
    ale poważnie zabrzmiało brrr ; ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i można wrzucać zdjęcia bez opisywania, a nie wszystko potrzebuję od razu mieć na kompie :-) Całkiem użyteczna rzecz :-)

      Usuń
  4. To witam na tumblr! Uwaga, bo to mocno uzależnia! ;)
    Co do EXO trudno mi się określić - przekonuje mnie to co twierdzą na Eat your kimchi http://www.eatyourkimchi.com/kpop-exo-mama/ ^^ Nienienie, ja chyba nie lubię k-popu ^^'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co oni tam takiego twierdzą, Wru? Obejrzałam co prawda tylko fragment tego wideo, i przeczytałam tekst pod spodem, wygląda mi na to, że to takie komentowanie teledysku "Mama" na wesoło i tej pompy, z jaką zespół jest promowany przez wytwórnię.
      Dla mnie kpop od czasu do czasu to taneczna rozrywka :-)

      Usuń
    2. A no mówią to, że rzeczywiście EXO jest promowane z pompą, że angielski w piosence jest beznadziejny co mnie boli i załamuje, że "Mama" to ich faktyczny debiut, a to przedtem to nie wiadomo co, i tego też nie rozumiem xD Link dałam jako ciekawostkę i też dlatego, że Mama podoba mi się bardziej niż History.
      Z koreańskich zespołów na co dzień trawię tylko BIGBANG i ewentualnie, w małych dawkach Shinee, poza tym różne pojedyncze utwory... To jak najbardziej taneczna rozrywka ^^ Chociaż gdybym miała powtórzyć jakiś układ Shinee... boru, połamałabym się nawet w łokciach.

      Wru niezalogowana bo tu słaby internet i zaraz mnie rozłączy :(

      Usuń
    3. Wru, dla mnie to też taneczna i sympatyczna rozrywka :-) Jak mam chęć na Koreańczyków, to słucham TVXQ, JYJ, pojedynczych piosenek Boyfriend i Shinee, i ze dwóch piosenek żeńskiego zespołu Tara. No i teraz doszło EXO :-)

      Usuń
  5. Bardzo koreański boysbandowy look. I klip xD Po rozpadzie Szynek przestałam się już orientować w nowych zespołach. Za dużo ich i powstają jak grzyby po deszcze. W miarę na bieżąco jestem tylko z dwoma, może trzema zespołami/muzykami.
    Piosenka jest całkiem całkiem poza tym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się spodobali od pierwszego wrażenia :-) To właśnie nowy zespół tej samej wytwórni co Tohoshinki, i wyglądają mi całkiem sympatycznie. Piosenki mi się podobają i dobrze mi się ich słucha :-)

      Usuń
    2. Tak, SM ma skłonność do produkowania mnogich zespołów~
      Trafiłam na jedną piosenkę, która mnie dręczy od wczoraj. Usilnie próbuję sobie przypomnieć, gdzie słyszałam motyw pojawiający się na początku...

      Usuń
    3. No i już większość rozpoznaję :-))

      Usuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails