The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

6 maja 2012

Drugie urodziny bloga Ame to umi! ♥

Edycja: bardzo dziękuję wszystkim za życzenia z okazji urodzin bloga <3 ^^.

Tak wygląda mój zestaw drobiazgów, który będę dobierać dla wszystkich, którzy coś z tego zechcieli (lub jeszcze zechcą, czas jest do niedzieli aż się obudzę i ogarnę) ;-)). Jeśli nie dopisaliście w komentarzach, co konkretnie Wam się podoba, to będę sama dobierać/losować :-)

Zestaw zakładek z grafikami Hokusaia (z kalendarza).

Trzy zdjęcia Gackto jako Uesugi Kenshina.

Różowa spinka do włosów z Hello Kitty na rowerze ;-)

Żelowe japońskie naklejki na szybę lub lustro - kwiat sakury.
Ta sama co powyżej spinka z Hello Kitty, a także zawieszka do telefonu z Hello Kitty.
Płyta z nagraniem po polsku i po japońsku podstawowych zwrotów i słów.
Naklejki w języku polskim i japońskim (60 sztuk) ze słowami określającymi różne domowe przedmioty.

Japońskie papierki do matowania twarzy.
Kartka z fragmentem ilustracji Utamaro,
i para pałeczek drewnianych ozdobionych motywem sakury.

*

26 kwietnia były drugie urodziny bloga!  Przegapiłam, i stan przegapiania by trwał dalej, gdyby o urodzinach bloga nie przypomniała mi Asai! Dziękuję <3. A więc już od dwóch lat piszę notki na blogu, rozmawiam z Wami w komentarzach i zaglądam na Wasze blogi :-). Były to bardzo miłe dwa lata ^^ ♥ ♥ ♥.


Blogowanie jest dla mnie bardzo przyjemnym hobby, a wyjątkowo cennym bonusem jest dla mnie to, że dzięki blogowaniu poznałam większość z Was, a niektórych miałam przyjemność spotkać, przede wszystkim przy okazji koncertów :-). Bardzo Wam dziękuję za odwiedzanie bloga Ame to umi i mam nadzieję, że nadal będziecie mnie odwiedzać i od czasu do czasu u mnie pisać :-)

Od Asai, między innymi z okazji urodzin bloga ;-), dostałam portret Gackto własnoręcznie przez nią namalowany ^^. Bardzo mi się podoba! Asai, dziękuję :-)


A oto niespodzianka dla wszystkich osób, które komentują od czasu do czasu moje wpisy ^^


Z okazji urodzin bloga chciałabym podziękować osobom, które regularnie piszą pod moimi postami i które sprawiają, że mój blog żyje i że można na nim ciekawie porozmawiać :-) W ramach podziękowania chciałabym obdarować kilka osób drobiazgami :-). Są to naprawdę drobiazgi - zakładki (z kalendarza) z reprodukcjami grafik Hokusaia, pocztówka z fragmentem ilustracji Utamaro, japońskie papierki do twarzy (dostałam je od kogoś jakiś czas temu, ale pomyślałam, że mogę je sprezentować dalej ^^, mała zawieszka z Hello Kitty do telefonu i zdjęcie Gackto jako Uesugi Kenshina - to samo, które od bardzo dawno jest na pasku bocznym mojego bloga - w antyramach (10 x 15 cm). To na razie - może znajdę w swojej japońskiej półce jeszcze jakiś drobiazg :-)

Zasady rozdawania prezentów są takie:
 prezenciki będę wybierać dla osób, które od czasu do czasu utrzymują ze mną kontakt i czasami piszą komentarze na blogu :-). 

 w zabawie biorą ci spośród blogowych znajomych, którzy wpiszą się pod tym urodzinowym postem i napiszą, że chcą coś dostać! (czy wszystko, czy japońskie bez Gackto, czy bez Hello Kitty, a może nawet niejapońskie, wtedy poszukam dla tej osoby jakiegoś niejapońskiego prezentu :-)).

będę albo losować, kto otrzyma upominki (jeśli osób będzie więcej, niż ja mam prezentów ;-)), albo prezenciki otrzymają wszyscy :-). Dalej będę losować, co kto dostanie lub dobierać według tego, co kto woli :-). Więc zdjęcie Gackto będę losować tylko wśród tych, którzy je będą chcieli ;-))) (bo przecież nie każdy może chcieć zdjęcie Gackto, prawda?). 

♥ blog świętuje urodziny przez cały tydzień (w tym czasie będę myśleć, czym tu jeszcze Was obdarować :-)) - a losowanie będzie w następny weekend - w niedzielę 6 maja ^^.


*
A oto odrobina danych ;-). Przez te dwa lata, co nie dziwi, najwięcej pisałam o Gackto :-). A takie są tagi mojego blogu, którymi oznaczyłam posty ponad 10 razy - czyli są to rzeczy, o których do tej pory pisałam najczęściej :-)

PISZĘ O:

GACKT (130) rozmyślania (64) YFC (47) rośliny (33) jrock (31) 
japoński (27) kultura japońska (26) YOU Kurosaki (25)zwierzęta (23) Nemuri Kyoshirō (22) kawaii (22) wydarzenia (20) Robótki: origami (18) podróże (17) Bunraku (16) HIZAKI (15) Versailles(15) visual kei (15) 雅-miyavi (14) koncert (13) zabawa (13) HYDE (12) YOSHIKI (12) MALICE MIZER (11) Robótki: fimo (11) robótki: różne (11)

Blog ma kilka podstron. Nie wszystkie są uaktualnione, ale raz na jakiś czas się do nich przysiadam - wszystko zależy od czasu. Informacyjne, dotyczące Gackto, są to:


Linki do różnych blogów (robótkowych, japońskich, koreańskich i pozostałych) oraz stron informacyjnych i sklepów również przeniosłam na podstrony, żeby na blogu było bardziej przestrzennie:


Najwięcej osób, oczywiście odwiedza mnie z Polski. Następnie, według częstotliwości, są to osoby z: Irlandii, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Japonii.
Te największe kółka na mapie odwiedzin z Japonii to Nishinomiya i Shibuya, Osaka, Naniwa i Shinjuku. Z Irlanii wejścia rozkładaja się po połowie między dwa miasta - Dublin i Limerick. W Niemczech ludzie wchodzą na mojego bloga z najróżniejszych miejscowości, podobnie w przypadku Wielkiej Brytanii. Polska to przede wszystkim główne miasta z ich okolicami (bo u nas mniejsze miejscowości liczone są jako większe miasta, pod którymi się znajdują) - Warszawa, Kraków, Poznań, Łódź, Wrocław, Gdańsk, Katowice, Mikołów, Bydgoszcz, Szczecin, Lublin, Sosnowiec, Czersk.


Z głównym blogiem Ame to umi powiązane są jeszcze dwa "podblogi": jeden poświęcony językowi japońskiemu, drugi o azjatyckich filmach. Są one w zasadzie podstronami tego głównego blogu. Piszę na nich nieregularnie, w zależności od czasu, ponieważ i na naukę japońskiego i na oglądanie filmów przede wszystkim potrzebuję czasu.



Jakiś czas temu założyłam również konto na tumblr.:

55 komentarzy:

  1. Ależ Asai ma pamięć!
    Chyba mnie liczy pod miejscowość, w której moja noga nigdy nie postanęła xD

    Too... spóźnionego [ostatnio mi się zdarza xP] blogowego najlepszego! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ismara, dziękuje za życzenia, i wcale nie spóźnione, bo właśnie zaczynam cały urodzinowy tydzień ;-)). A szczerze, to sama bym pewnie się zorientowała za dwa miesiące gdzieś, gdyby mi Asai nie przypomniała... ;-))

      Usuń
    2. Ja się piszę na jakiś upominek ^^

      LOL, widzę, że google podpisuje mnie pod mieścinę, w której nigdy nie byłam xP
      ismara

      Usuń
    3. Ismara, to bardzo się cieszę, że coś chcesz :-) Gackto ewentualnie też? :-)

      Moje miasto jest liczone jako Warszawa :-)

      Usuń
    4. No oczywiście xD
      ismara

      Usuń
    5. Ismara, to prześlij mi na maila swój adres :-)

      Usuń
    6. Nie było mnie tydzień, a tu taki ruch wszędzie :) Już wysyłam.

      Usuń
  2. Najlepszego Miriel!Chciałabym dostać taki prezencik.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia dziękuję :-) I dziękuję za regularne komentowanie mojego bloga ^^. Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Dwa lat wow leci ten czas... za szybko... Najlepszego i dalszych lat gacktowego (i nie tylko) blogowania *przynosi tort i czerwone wino* Miło się wchodzi na twojego bloga ^o^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ealin, dziękuje za życzenia :-)). Tort mi się dziś śnił! To może był ten od Ciebie? ;-)). Dziękuję również za odwiedzanie bloga i za to, że mogłyśmy się dzięki temu poznać :-)

      Usuń
    2. Bardzo proszę. Chętnie uśmiechnęłabym się po którąś z zakładek z grafikami Hokusaia ^o^

      Usuń
    3. Ealin, bardzo się cieszę :-) To prześlij mi na maila swój adres :-)

      Usuń
  4. Wszystkiego naj dla Ame to umi :) I przyjemnego, pełnego słońca i radosnego długiego weekendu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nathalienn dziękuję :-) Tobie również życzę pięknej pogody :-) Nie mam nic tajwańskiego (no dobra, poza spinkami do włosów ;-))), ani żadnego Vica, ale może jednak chciałabyś coś ode mnie dostać? ;-)

      Usuń
    2. jeśli by mi się trafiło- jak ślepej kurce ziarnko, to może coś japońskiego? :) P.S. Ciesz się, że masz tajwańskie spinki i używaj na zdrowie ;) ja mam "jednorazowe" (wielorazowe) pałeczki z knajpy chińskiej, które były made in Taiwan :D

      Usuń
    3. Coś się na pewno trafi :-) bo miło mi będzie Ci podziękować za blogowe odwiedzanie ^^.
      Ja też mam takie pałeczki "jednorazowe" i mimo tego, że mam jeszcze kilka par innych, to te "jednorazowe" są dla mnie najwygodniejsze :-)

      Usuń
    4. "jednorazowe" górą! Te moje też są właściwie dla mnie najwygodniejsze, po za tym tak klimatycznie po przebarwiane w niektórych miejscach od curry czy innych przypraw :D

      Usuń
  5. Ojej, dwa lata... nie wiem czy napisać "już dwa" czy "dopiero dwa" - twój blog bardzo się rozbudował, piszesz o tak wielu rzeczach, że spojrzenie na listę tagów na dole strony przyprawia o zawrót głowy xD Z drugiej strony nikt nie życzy ci rychłego końca ;)
    Dziękuję, ze jesteś i dzielisz się z nami nie tylko filmowymi recenzjami i wiadomościami z Gackto-świata, ale także swoimi przemyśleniami, bo na prawdę inspirujesz.
    Więc życzę ci wszystkiego najblogowszego i, hmm... rób to, co robisz najlepiej ;)
    ファイティング!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wru, bardzo dziękuję za komentarz i życzenia :-) Dla mnie to dopiero i już - bo niby dwa lata to niewiele, ale okazały się bardzo pojemne :-) Bardzo dziękuję za tak miłe słowa :-) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Wszystkiego Najlepszego ;D i następnych 2 lat blogowania, i najlepiej jeszcze kolejnych ;)

    Ana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ana, bardzo dziękuję za życzenia ^^. Mam nadzieję, że nadal będzie wokół mnie wiele ciekawych rzeczy, o których warto będzie pisać :-) Pozdrawiam :-).

      Usuń
  7. To już dwa lata? Wobec tego, życzę jeszcze wielu kolejnych takich rocznic. Żeby prowadzenie bloga dawało Ci tyle radości, ile nam jego czytanie. Przyznam szczerze, że bardzo lubię tu zaglądać i staram się robić to regularnie. Bo pewnie wszyscy "czytacze" się ze mną zgodzą, że Twój blog jest fantastyczny. To powiedziałem ja, choć nie Jarząbek, tylko Kot. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cat, bardzo dziękuję za życzenia ^^. To bardzo miło, że komuś może sprawiać tyle przyjemności czytanie mojego bloga, co mi jego pisanie :-DDD Bardzo się cieszę, że lubisz tu zaglądać, i mam nadzieję w takim razie nie pisać o rzeczach nudnych ;-).
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. Wszystkiego najlepszego z okazji drugiej rocznicy :)

    Ja przegapiłam już swoją trzecią rocznicę, może jakimś cudem zorientuję się na czas przy piątej, bo za rok pewnie znowu przegapię :D

    Prezenty fajne, najbardziej spodobała mi się zakładka z grafiką Hokusaia, ta z falą tsunami - ją chciałabym dostać :)

    serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiewiórko, dziękuję za życzenia :-)) Jest mi bardzo miło, że chcesz dostać coś z tych drobiazgów ^^.
      Możesz w takim razie robić "półrocznice" ;-), to chyba w okolicy czerwca by Ci jakoś wypadło? :-)
      Pozdrawiam i życzę pięknej pogody.

      Usuń
  9. Ja już jestem uzależniona od bloga i nic na to nie poradzę.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby nie było to szkodliwe ;-)

      Usuń
    2. Oj chyba za późno.
      Madzia**

      Usuń
  10. Cieszę się, że udało mi się wysłać tę kartkę w tej dacie ;-) A też nie bardzo kojarzyłam kiedy to te urodziny, tylko że w okolicach zeszłorocznej Wielkanocy ;-)

    Przesyłam też życzenia kolejnych lat blogowania, energii, sił i ochoty by "Ame-to-Umi" przyciągało kolejnych czytelników ;-)

    I piszę się na którąś z zakładek ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asai, bardzo dziękuję za życzenia i za kartkę :-) I za pamięć o urodzinach bloga ^^.
      Pozdrawiam serdecznie :-).

      Usuń
  11. Z urodzinami Ame to umi!!! Wytrwałości i czerpania pryjemnościz blogawania Ci życzę, aby Twój blog dalej funkcjonował i zadziwiał tak jak dotzchczas,powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emikorya, dziękuję za życzenia :-). Dziękuję również za odwiedzanie bloga czasami i pozdrawiam serdecznie ^^.

      Usuń
  12. Z okazji 2 letniej rocznicy i tygodnia rocznicowego, wszystkiego najlepszego! Dzięki twojemu blogowi nikt nie może się nudzić, bo zawsze znajdzie się coś interesującego do poczytania :) Oczywiście najlepsze są nowości o Gackto :D ale też super ciekawe są 'robótki' :) (uwielbiam origami) ;) Oby blog dalej działał! Dużo, dużo wytrwałości! :) Pozdrawiam
    Nakaba_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nakaba, bardzo dziękuje za życzenia :-)). Zapraszam do komentowania i mam nadzieję, że blog nadal Ci się będzie podobał :-). Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Uzupełniłam zestaw prezentów :-) jeśli ktoś jeszcze chciałby sobie coś wybrać, to zapraszam :-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gackt tańczący z kotami powalił mnie na kolana, po mimo, że już to widziałam :) tylko nie w tym wpisie... Póżniej dorzuciłaś tego gif'a? Może ja mam halucynacje (to też możliwe).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nathalienn, za dwa razy uzupełniałam wpis, wiec pewnie za którymś razem własnie dorzuciłam ten gif z Gackto :-))
      Urocze to jest, prawda? ^^.

      Usuń
    2. urocze? hm... jak dla mnie prze cudowne i takie niewinne :D taki wielki czasem mroczny facet tańczy z kotkami na scenie ^.^

      Usuń
  15. Mi się osobiście podobają zakładki,bo mam pecha do ich gubienia,a nie mam czym zaznaczyć strony,gdzie skończyłam.A poza tym wszystko cudne:)
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia, cieszę się, że coś sobie wybrałaś :-) Prześlij mi swój adres na mail: ame.to.umi.blog @ gmail.com ^^.

      Usuń
    2. Mam problemy z wysłanie Ci adresu na e-mail ,bo wyskakuje mi błąd w Twoim emailu i nie wiem o co biega.
      Madzia**

      Usuń
    3. O niepotrzebne spacje. Wstawiłam adres mailowy ze spacjami, żeby mi jakiś bot spamów nie wysyłał.

      Usuń
    4. Już wysłałam:)Nie mogę się doczekać kiedy je będę miała.Ty zapomniałaś o urodzinach bloga,a ja o swoich.Przyjaciółka mi je dzisiaj przypomniała.Kurde jutro skończę 18 ,nie wierzę.Stara dupa ze mnie będzie:)
      Pozdrawiam.
      Madzia**

      Usuń
    5. Madzia, to wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! (^.^) Życzę Ci dużo radości, zdrowia, optymizmu, wiary w siebie i dobrego humoru :-) A przede wszystkim spełnienia marzeń :-)

      Mail jeszcze nie przyszedł, więc może wyślij mi go także przez wiadomość na FB.

      Usuń
    6. Dziękuję <3 .Chciałam Ci wysłać przez drugą pocztę,ale mi błąd wyskakiwał przy nazwisku.Głupie to to.
      Madzia**

      Usuń
    7. Wszystkiego Najlepszego, Madzia! ;)

      Ana ;)

      Usuń
    8. Aniu ,dziękuje<3
      Madzia**

      Usuń
  16. Hejka, życze ci dalszych sukcesów w prowadzeniu tego niezwykłego bloga. Żałuje, że dopiero teraz, po dwóch latach jego działalności tu dotarłam, ale myśle, że bedzie on prowadzony dalej. Mam zamiar tu zaglądać. Również interesi mnie Japonia ^^ my-own-japan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hiboku, dziękuję za komentarz i życzenia :-)) Tobie również życzę miłego blogowania i żeby Twój nowy blog się rozwijał :-). Zapraszam serdecznie do odwiedzania ^^ i dziękuję za link do Twojego bloga. Będę czasem zaglądać :-).

      Usuń
  17. Ze skromnością niebywałą chciałam się zapytać czy mogę liczyć na naklejki w języku polskim i japońskim lub japońskie papierki do matowania twarzy (przechodzę fazę eksperymentów kosmetyczno-drogeryjnych, wezmę to na siebie ;)) ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wru, no pewnie, coś z tego będzie do Ciebie :-) cieszę się, że coś dla siebie wybrałaś :-)). Prześlij mi swój adres na maila. Pozdrawiam ^^.

      Usuń
  18. nie chciałam Cię wyzyskiwać, bo nie czytam twojego bloga długo, ale patrząc na liczbę wpisów osób chętnych i liczbę prezentów to pewnie Ci coś zostanie ;) tak więc jakby Ci się chciało to mi też możesz coś podarować (Hello Kitty mówię stanowcze nie ;P) ;D

    Ana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ana, no pewnie, że coś zostanie, i wcale mnie nie wyzyskujesz! :-)) Prześlij mi swój adres na maila: ame.to.umi.blog @ gmail.com (i to nie będzie Hello Kitty ;-))).

      Usuń
  19. Podsumowanie urodzin: dziękuję wszystkim Wam za życzenia, zaglądanie na mojego bloga i pisanie od czasu do czasu komentarzy :-))
    Prezenciki polecą pocztą do: Ismary, Madzi, Ealin, Nathalienn, Wiewiórki, Asai, Wru, Any.
    Jak tylko będę miała Wasze adresy (niektóre już mam), to roześlę Wam moje analogowe (papierowe ;-)) podziękowania. Tutaj nie będę pisać, co komu wysyłam - będzie to niespodzianką :-))
    Pozdrawiam Was serdecznie :-)))

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails