The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

4 marca 2012

Wróciłam z koncertu ^^

Relacja z koncertu będzie ^^, ale najpierw dziękuję Asai i Nathalienn za przygotowanie listy piosenek z audycji z piątku :-)) Ta ostatnia piosenka Miyaviego "S.M.F.B." nie należała do mojej audycji ;-) nawet jej nie znałam, hehe, a dopiero teraz sprawdziłam, że pochodzi z koncertu w Londynie. Więc nie daję jej do listy do głosowania, ale jakby ktoś jednak chciał na nią głosować, to proszę (^^).

Piosenki z 5. wydania audycji Samurai Sessions:

1 Acid Black Cherry - Yes
2 D - Ai no kakera
3 GACKT - Mizerable
4 L'Arc-en-Ciel - My Dear -L'Acoustic version-
5 MUCC - Nirvana
6 ONE OK ROCK - Answer is Near
7 SCREW - L Oiseau bleu
8 YELLOW FRIED CHICKENz - ALL MY LOVE
9 PLUNKLOCK - Breakout
10 Phantasmagoria - ...Lost in thought
11 Malice Mizer - Le Ciel
12 Moran - SNOWING
13 Matenrou Opera - Helios (A prayer to Helios Ver)
14 GACKT - Until The Last Day
15 Sadie - true world
16 D - Yoru no Me to Ginyushijin
17 L'Arc-en-Ciel - shade of season
18 Alice Nine - Niji no Yuki
19 Versailles - The Umbrella of Glass
20 GACKT - Ikitoshi Ikeru Subete ni Tsugu
21 MIYAVI - I LOVE YOU,I LOVE YOU,I LOVE YOU,AND I HATE YOU
22 YELLOW FRIED CHICKENz - YOU ARE THE REASON .eu
23 Kaishin no Ichigeki - ON THE GAME
24 Onmyouza - Baku
25 L'Arc-en-Ciel - X X X
26 X JAPAN - Forever Love

6 komentarzy:

  1. Extra, że się dobrze bawiłaś. Wybacz, że nie odpisałam, ale mam zablokowane konto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ismara, dzięki :-) Było cudownie, powoli będę uzupełniała wpis :-).

      Usuń
  2. Oooo, to świetnie, że będzie relacja! xD
    A lista piosenek coraz lepsza xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yume, dziękuję :-)) Relacja będzie się rozrastać ;-) Super, że Ci się podobają piosenki ^^ Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Miło było Cię poznać. Koncert był wspaniały. A mój blog jest tutaj: http://fukaku-fukaku.livejournal.com/ Hana

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpadam tu we wtorek i jestem zaskoczona, ze ten wpis jest taki krótki ;-)
    Przez cały weekend nie mogłam się doczekać tej lektury i widać jeszcze trochę poczekam ;-)
    Ale teraz już z cierpliwością. Organizuj czas, wspomnienia, wrażenia i napisz ciekawy tekst.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails