The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

30 marca 2012

Małe robótki ^^

Zrobiłam broszkę - znowu wyszła mi zielono-różowa... ^^ Jedną - tę z kwiatkiem sakury - zrobiłam już dawno temu - wykonana jest z filcu i małych szklanych koralików (sfotografowałam ją jeszcze raz "dla towarzystwa" ;-)). Druga jest zrobiona przede wszystkim z włóczek na szydełku, ale podkleiłam ją na filcu - doszyłam szklane koraliki - zielone w kształcie listków i okrągłe różowe. Dokleiłam trochę świecidełek.

Mimo tego, że mnie praca goni, postanowiłam jednak poświęcać trochę czasu na takie drobiazgi ;-)

Życzę miłego wiosennego weekendu ^^.





A tak wyglądał "warsztat" ;-))

5 komentarzy:

  1. Fajne te broszki, co prawda to nie moje kolory, ale podoba mi się pomysł :)

    ps. ciężko mi się ogląda Twoje zdjęcia (zwłaszcza robótkowe), bo ozdobione są taką masą drobiazgów i adresem strony, że gubi mi się główny temat. No, ale to pewnie tylko mi, to pewnie takie "zboczenie zawodowe" by wszystko było jasne i czytelne ;);D

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jak powiększysz zdjęcia, to będzie wygodniej? Większe wyglądają lepiej.
      Ja podpisuję zdjęcia, nawet czasem na środku, bo widzę, jak inne zdjęcia latają po internecie, i jak są wykorzystywane, to wolę swoje podpisać. Wiem, że te moje zdjęcia, to nie są dzieła sztuki ^^, ale mimo wszystko :-)). Jeśli ktoś je googla, to przynajmniej niech będzie na nich mój adres :-).

      Ta szydełkowa broszka lepiej wygląda na żywo, jak taki mały torcik.

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Kurczaczek ładne to!Też Ci życzę miłego wekeendu:)
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia, dziękuję ^^. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Słodko wyglądają Twoje robótki, zielono-różowa jest ciekawa, podoba się mnie, a ta z kwiatkiem sakury choć wygląda płaska ale patrzy się naprawdę ładnie. Pozdrawiam
    Emiko

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails