The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

19 lutego 2012

Wieści z gacktoświata - luty 2012

Gacktowieści styczeń 2012 -> tutaj
Gacktowieści grudzień 2011 -> tutaj
Gacktowieści listopad 2011 -> tutaj
Gacktowieści październik 2011 -> tutaj

Zaczynamy, powoli na razie. Pogubiłam się ostatnio, ale też i dużo się nie działo w gacktoświecie :-) Będę uzupełniać, o ile czas pozwoli :-)

Nowe zdjęcie na stronie oficjalnej.

Nowy singiel "Until the Last Day". Video do message można pobrać na stronie Lady Ireny (thanks to Lady Irena).


Oto zdjęcia do nowego singla i zdjęcia okładek. Singiel ukaże się 22 lutego. Już mi się śniła ta zbroja...




Jest to piosenka do nowego anime "Dragon Age". GACKT wykonuje piosenkę do tego anime, a także użycza głosu jednej z postaci.



Oto teledysk do piosenki związanej z tym anime, "Until the Last Day". Mi się bardzo podoba - i piosenka i PV. Jak napisałam wcześniej na blogu nad postem: Wow! Jestem zachwycona! Piosenką i teledyskiem! GACKT wygląda jak szaleniec ^^ (spojrzenie mordercy). Jak dla mnie rewelacja! ^^ Piosenka jest WSPANIAŁA!!!


PV można pobrać na stronie Tenshina (thanks to Tenshin). W HQ ^^.


Jeśli chodzi o wykonanie telewizyjne tej piosenki, to wygląda na to, że wśród wspierających muzyków w studiu wystąpią: (źródło: GACKT Army).
VAL of DuelJewel (drums)
ameblo.jp/dueljewel-val/entry-11166389921.html
Yu-ta of HERO (bass)
ameblo.jp/hero-yu-ta/entry-11166409484.html
Kiri and PECO of [AND] (guitars)
and-eccentricagent.com/mobile/m_news.html
Występ z Music Japan (dzięki Ismara za linka :-)


Info z Tokyohive:
Rock star GACKT has unleashed the music video for his latest single, “UNTIL THE LAST DAY“!
As the theme song for the CG anime film, “Dragon Age -Blood Mage no Seisen-“, this four-minute video provides various footage from the animated film. GACKT also dressed up as a knight while he sings passionately on a medieval set.
The single is set for release on February 22nd.
Drugie info z Tokyohive:
It’s been revealed that GACKT will be releasing his new single, “UNTIL THE LAST DAY“, on February 22nd!
“UNTIL THE LAST DAY” is the theme song for the CG anime film, “Dragon Age -Blood Mage no Seisen-“. The film is based on the popular RPG game, “Dragon Age: Origins“, and is directed by Sori Fumihiko. GACKT, Kuriyama Chiaki, and Tanihara Shosuke provided their voices for the characters in the film.
“UNTIL THE LAST DAY” is described as a strong number that contains the film’s worldviews. The single will be available in two different versions: CD+DVD and CD-only.
When you purchase both versions, you can enter to receive a special DVD containing exclusive behind-the-scenes footage. Additionally, 50 lucky people will get the chance to win GACKT’s deluxe portrait in a frame.
YELLOW FRIED CHICKENz: trochę zdjęć z blogów i okładki gazet :-) - "Out of Music" i "Mag" luty:



Więcej na stronie Lady Ireny (thanks to Lady Irena).

Wpisy z blogu Yellow Fried Chickenz:



I znalezione tu i ówdzie:


Pierwszy album zespołu Yellow Fried Chickenz ukaże się 14 marca. Oto trzy wersje okładki nowej płyty YFC:




3/14リリースのYFC1stアルバム「YELLOW FRIED CHICKENzⅠ」
czyli: 3/14 - ririsu no YFC 1. arubamu ;-)

1.CIRCLE [.com]
2.最終通告COUNTDOWN [.jp]
3.恋愛DRIVER 〜Fooさんの歌〜 [.jp]
4.LAST KISS [.jp]
5.YOU ARE THE REASON [.eu]
6.MIND FOREST [.com]
7.妄想GIRL [.jp]
8.THE END OF THE DAY [.jp]
9.また、ここで逢いましょッ [.jp]
10.ALL MY LOVE [.jp]
11.NOT ALONE 「キミは一人じゃない」 [.eu]

SHOW YOUR HEART:


Yume Takou Chin x GACKT - można kupić gadżet wspierający akcję charytatywną SHOW YOUR HEART - GACKTopus-kun - czyli limitowana edycja małych czerwonych ośmiornic ^^. Tu strona sklepu. Wyglądają tak:


YOU - ten facet jest z każdym dniem piękniejszy... Jestem nim absolutnie zachwycona (**)


Chachamaru: nie wygląda na 52 lata, prawda?...


GACKT Blog:


- 18.01.2012 wpis oryginalny, są w nim tez zdjęcia Gackto w charakteryzacji do "The Tempest".


- 02.02.2012 wpis oryginalny.


- 13.02.2012 wpis oryginalny.

STAFF Blog:


21.01.2012. Ale nie jestem pewna, czy to zdjęcie
też jest ze Staff Blog.

I różne inne gazety:  w dużym formacie ta okładka tutaj.


A tu zdjęcia ze środka - źródło TUTAJ i dziękuję Asai za linka.



I japońskie wydanie "Rolling Stone":


Zdjęcia zdjęć z magazynów:

 Więcej na stronie Lady Ireny (thanks to Lady Irena).

Więcej na stronie Lady Ireny (thanks to Lady Irena).

GACKT - Ristorante Botsu game at Himitsu no Arashi-Chan (2012.02.16) ~HQ~ (video na stronie Tenshina - thanks to Tenshin). Jedzenie to nie jest coś, za czym najbardziej przepadam, a Japończycy piszą i mówią o jedzeniu po prostu masowo i wszędzie, więc nawet robią różne telewizyjne quizy związane z jedzeniem, zgadywanki, co się zjadło i ile to kosztowało. Dla mnie to nie do pojęcia, i szczerze mówiąc trochę mi się niewyraźnie robiło, jak oglądałam ten program. Bo jeszcze warto dodać, że Japończycy lubią filmować, jak ktoś je (a być może właśnie wynika to z tego, że lubią też patrzeć na to). Jednak nie zrobiłam screena, jak GACKT otwiera usta i widać mu cały komplet zębów ;-))


Moje screeny:




Grafik (źródło GACKT Army):
02/22 UNTIL THE LAST DAY single
02/22 BUNRAKU DVD/BD Deluxe Combo
02/22 BUNRAKU DVD, BUNRAKU Blu-ray
02/22 BUNRAKU x MOONCHILD Fanclub Limited Edition Pack
02/28 GACKT in Europe Photo Collection
03/13 Nemuri Kyoshiro DVD (with official interview, special booklet)
03/14 YFC 1st Original Album (untitled)
"Tempest" - premiera 3D. Więcej zdjęć na stronie Lady Ireny (thanks to Lady Irena).







Talk + Konayuki at Domoto Kyoudai (2012.02.26). Video można pobrać na stronie Tenshina (thanks to Tenshin).



23 komentarze:

  1. UTLD jest świetne <3 Baaaardzo mi się podoba. Po cichu liczyłam, że wystąpi w zbroi w Music Japan. Jak nie to nie xD Tu jest jeszcze jeden blog.]
    Sesja do PATI-PATI jest śliczna.
    Jak patrzę na Chachę to nie mogę przestać się śmiać. Wygląda jak moja nauczycielka niemieckiego. Tylko ona malowała się lepiej XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ten występ z Music Japan już gdzieś można zobaczyć? Mi się UTLD baaaardzo podoba!!!!! <3

      Usuń
  2. Zobaczyć na razie możesz TU. A niedługo Franck powinien wrzucić link do ściągnięcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To spojrzenie pt. wzrok seryjnego mordercy jest powalające.(wybaczcie, ale strasznie mnie rozbawia to spojrzenie i to jak strasznie próbuje być poważny) Piosenka też niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to spojrzenie odpowiadało w PV. Robiło wrażenie, mimo że przerysowane. Ale strzelanie tych samych min podczas występu w TV? LOL

      Usuń
    2. Ale ten występ TV mi się podobał :-) O wiele bardziej niż "Graffiti " w TV.

      Usuń
    3. Ja ogólnie nie przepadam za 'Grafitti'.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że prawdziwe, chociaż na oficjalnej stronie YFC ani na blogu ich nie widzę. He, mnie one nie dziwią wcale...

      Usuń
  5. 1 okładka mnie zniesmaczyła i to bardzo,2 troszeczkę zaskoczyła.Znając ich to nie powinnam się dziwić.Jestem zdziwiona Miriel ,że zdziwiona tymi okładkami nie jesteś:)Lol fajnie mi się napisało nie ma co.Styl chłopaków nie dziwota:)
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się podobają wszystkie trzy propozycje, są z pomysłem, wyraziste i w stylu YFC - pod względem i formy, i treści ;-).

      Usuń
  6. Ja tylko mam nadzieję, że na tej nowej płycie YFC będzie jednak więcej niż 4 piosenki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie więcej niż 4. Jak się dobrze przyjrzysz to na tej 'normalnej' okładce są tytuły piosenek :)

      Usuń
    2. Tak, zauważyłam je :-) ale CD Japan podaje jako listę piosenek tyko 4 tytuły i to mnie zaniepokoiło.

      Usuń
    3. Nie. Jest napisane [nr 4], że w planie jest 11 piosenek :)

      Usuń
    4. Gdzie Ty to widzisz? Ja patrzę tutaj: http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=YICQ-10222

      Usuń
  7. No tam też jest. Wszystkie strony podają tą samą informację. Pewnie nie znają jeszcze innych tytułów. Nr 4 to nie jest tytuł piosenki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, nie wiem, gdzie Ty widzisz Nr 4 i o czym mówisz. Ja mówię, że podane są tylko 4 tytuły piosenek w ramce: Tracklisting i nic poza tym:
      1. THE END OF THE DAY
      2. ALL MY LOVE / YOU ARE THE REASON
      3. また、ここで逢いましょッ
      4. (予定情報)他 全11曲予定

      Usuń
    2. A, zakumałam! To: (予定情報)他 全11曲予定 nie jest tytuł, OK ;-))))

      Usuń
    3. Tak, o to mi chodziło ^^

      Usuń
  8. Tracklista została podana na oficjalnej stronie, więc nie musisz się już zastanawiać xD

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: