The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

28 lutego 2012

Wernisaż, Laruku i inne

Od tego piątku audycja Samurai Sessions w Radiu Azyll od 20.00 do 22.00. Mam nadzieję, że te wcześniejsze godziny będą dla Was wygodniejsze, a mi dadzą one możliwość za jakiś czas nadawania audycji na żywo :-). Na dole bloga wstawiłam kody do bannerów do pobrania na blogi i strony internetowe. do wyboru jest tez drugie logo - według projektu Wru.

Wernisaż:

Zostałam w weekend wyciągnięta na wernisaż malarski, który miał miejsce w moim mieście - w pubie. Od piątku czułam się okropnie zdołowana - ilością spraw, zmęczeniem i brakiem energii do działania. Wyjście do ludzi zmusiło mnie do wyszykowania się jakoś specjalniej (w innym wypadku przechodziłabym całą niedzielę w piżamie - a raczej przesiedziała w niej cały dzień przed komputerem...) - ubrałam się w czarną sukienkę w białe grochy i białe rajstopy. Pomysł wyjścia z domu okazał się bardzo dobry - pub,  serdeczna atmosfera, kilka lampek wina, rozmowy z ludźmi i nastrojowe, pogodne obrazy na ścianach znacznie poprawiły mi humor :-) Pogadałam sobie z ludźmi, w tym z kilkoma malarkami (ale dziwni ci artyści ;-)), pooglądałam obrazy, porozmawiałam z ludźmi, spotkałam znajomego kowala, do którego może się wybiorę na wiosnę, by znowu zmierzyć się z młotem i kowadłem. A także spotkałam tam człowieka od promocji klubu spa i słowni w moim mieście, który powiedział, że dostanę promocyjną wejściówkę ^^. Co mnie bardzo cieszy, bo od jakiegoś czasu myślę o tym, że przydałaby mi się siłownia i sauna, a w moim mieście właśnie otworzono ostatnio bardzo klimatyczny duży salon - z siłownią, aerobikiem, sauną, kosmetyczką i masażami, do tego kanapy, kawa, herbata i osobiści trenerzy (a nawet sala do nauki tańca na rurze) - i to wszystko tylko dla kobiet. Niestety mnie na to nie stać, ale byłam tam i wszystko obejrzałam - i aż śni mi się to teraz po nocy! Przydałby mi się chociaż dzień na siłowni, by trochę się rozruszać, a potem odpoczynek w saunie... (rozmarzyłam się...) Ale obawiam się, że ja w tej saunie od razu bym zasnęła... ;-).

Tylko zastanawiam się, czy to dobry pomysł, że jak się czuję tak zmęczona, wynajdować sobie nowe zajęcia...

Coś chińskiego:

Z innych rzeczy - znalazłam ostatnio w ciuchlandzie płócienny chiński pokrowiec na pudełko z chusteczkami higienicznymi ^^. Kosztował 3 złote ^^.



L'Arc~en~Ciel:

Bardzo podoba mi się nowa płyta Laruru "Butterfly", wydana w tym miesiącu. Z tej płyty własnie pochodzą wcześniejsze single "XXX" i "Chase" - tak naprawdę album zawiera piosenki wydawane na singlach w ostatnich trzech latach, jednak całość dobrze ze sobą brzmi. Mi z całej płyty najbardziej spodobała się piosenka "Shade of Season". HYDE ma w niej ładny, głęboki, ciepły głos - zdecydowanie uważam, że to jeden z ciekawszych wokali w japońskiej muzyce.

10 komentarzy:

  1. Ja też uważam ,że głos Hyde'a jest nietuzinkowy,bo tamte głosy mi się zlewają i mam takie wrażenie jakby były takie same.A tu niespodzianka!Od razu mnie zaskoczyła,ale pozytywnie.Pokrowiec na husteczki fajny:)Taki jeden dzień w spa bardzo by Ci się przydał.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokrowiec prześliczny *-*
    ~Anna

    OdpowiedzUsuń
  3. cześć :)
    jestem tu nowa, ale już jestem twoją fanką :)
    czytałam twóją relację z koncertu Miyaviego i zaczęłam jeszcze bardziej żałować, że mnie tam nie było (za późno zaczęłam go słuchać).
    chyba aż przez to pojadę na koncert LM.C choć nie słyszałam zbyt dużo ich piosenek, ale Maya kiedyś śpiewał z MYV, a to coś znaczy :) jak tam nie pojadę to na 100% sobie tego nie wybaczę...
    wybierasz się? :)
    -Ania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, to bardzo i miło ^^ witam na blogu i zapraszam do rozglądania się :-) Koncert Miyaviego był bardzo dobry, i Miyaviemu się u nas podobało, więc mam nadzieję, że znów do as za jakiś czas przyjedzie. Ale to pewnie, jak będzie miał nowy materiał na płytę.
      Co do L.MC to na razie nie wiem, bo nie mam środków, ale się zobaczy :-))

      Usuń
  4. a co do koncertu D w Krakowie to też bym się chciała przejechać tylko, że jak na razie wogóle go nie znam ;)
    podasz mi jakiś fajny tytuł? :)
    -Ania, po raz drugi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na D nie pojechałam w tamtym roku, i co prawda nie żałowałam jakoś, ale od tamtej pory trochę ich słuchałam i stwierdziłam, że warto ich zobaczyć :-) Podobają mi się ostatnie ich nagrania :-) Zapraszam do słuchania audycji radiowej Samurai Sessions jutro (piątek) od 20.00 do 22.00, na pewno będzie coś D :-)).

      Usuń
    2. postaram się, dzięki :)
      -Ania :)

      Usuń
  5. O, teraz od 20.00. Awans? xD'''
    Tak. HYDE to jeden z lepszych dźapańskich wokalistów, ale ostatnio zaczyna mnie lekko irytować jego maniera _^_'

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: