The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

20 lutego 2012

Satsuki 砂月 i Kaya - koncert w Poznaniu

Wybieram się na koncert Satsukiego i Kayi, czy ktoś z Was też się może wybiera? ^^ Za bilet już zapłaciłam, teraz rozglądam się za jakimś w miarę niedrogim, ale też i niedalekim od klubu noclegiem. Koncert odbędzie się w klubie Blue Note 2 marca (piątek).


Trasa koncertowa już się rozpoczęła i pierwszy koncert już się odbył w Moskwie. U nas artyści będą pod koniec trasy, za niecałe dwa tygodnie.

A to message artystów zapowiadających trasę europejską:


A tu najnowsze piosenki obu wykonawców:

Satsuki "Romance":

I "Vampire Requiem" Kayi - najnowszy singiel z 25 stycznia 2012 roku, wyprodukowany we współpracy z Hizakim i Selią.

W Moskwie Kaya wystąpił w białej sukni ^^:


Trasa europejska 2012:
19/02: Moscow, Russia @ Club Relax
21/02: London, UK @ the Underworld
24/02: Cologne, Germany @ MTC
25/02: Paris, France @ Divan du Monde
26/02: Marseille, France @ Le Poste à Galène
28/02: Milan, Italy @ Legend 54
29/02: Munich, Germany @ Feierwerk
02/03: Poznan, Poland @ Blue Note
03/03: Hamburg, Germany @ Headcrash

Ach, ci piękni mężczyźni w swoich pięknych sukienkach! ♥ (chcę buty i sukienkę Hizakiego!!!)


Hizaki ♥ Kaya

Na youtubie można znaleźć wiele wypowiedzi Kayi, podoba mi się, jak on mówi:


Już są relacje z koncertu w Londynie! Tutaj można przeczytać relację.

To będzie coś pięknego! Kaja przebiera się w swoje stroje - występuje w czarnej sukience, potem w kimonie, potem w białej, śpiewają swoje najpiękniejsze piosenki, Satsuki wszystkie te cudowne magiczne i nastrojowe ^^. Jestem zachwycona! set lista jest wspaniała:

Wygląda mniej więcej tak:
Kaya:
Pourriture Noble
Ophelia
Last snow
Vampire Requiem
Walkure
Chocolat
(break)
Ouka
Kugutsu
Kasha
Transmigration
*
Satsuki:
Romance
Innocent
Sympathy
Raindrop
Strawberry Summer
Veil of Maria
Ryūshi ni Tokete Nagareru Namida to Memai no Sō ni Ranhansha Suru Saisei no Koe
Awake
Pray for the Sun
Heart
Inside

Duet:
Romance
Glitter Arch

A ja ubieram się na koncert w sukienkę czarną w białe grochy :-)) Biorę wachlarz - ponieważ fani się umawiają, żeby machać podczas koncertu wachlarzami. Mam już zarezerwowany hostel i zamówiony bilet. Jeszcze tylko bilet na pociąg :-)). A po koncercie Kaya i Satsuki będą dawali autografy i będzie można im podać rękę i ich wyściskać! ♥ ♥ ♥

26 komentarzy:

  1. Oboje wyglądają pięknie:)Mam nadzieję,że będziesz bawiła się wprost fantastycznie,i że oczywiście dasz sprawozdanie z koncertu.Ciekawi mnie to jak się ubierzesz na koncert.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze... dla mnie Kaya wygląda jak kiepski transwestyta :/ Nie pasuje mu styl w jakim się nosi.

    Są jakieś opinie po koncercie w Moskwie? Jak to ogólnie wyglada, jaka muzyka itd? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kanarek, a widziałeś kiepskiego transwestytę? ;-) Ja kiedyś byłam na występach polskich drag queen i Kaya przy nich to piękna 100-procentowa kobieta :-)
    To fakt, że po Kai widać, że jest facetem, ale uważam, że jest świetny w swoim stylu - do tego stopnia, że jak go słucham czy oglądam jakieś video, jak mówi, to zapominam o tym, że jest facetem.

    Jak koncert, to jeszcze nic nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lol byłaś na występach drag queen Miriel? No proszę ,proszę a to ci dopiero gradka,hehe:) Zaskoczyłaś mnie! Też bym chciała na taki pójść.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  5. Aha co do tych transwestytów to muszę dodać,że kilka razy dałam się na brać słowo honoru.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko transwestyci, drag queen i onnagata (którym jest Kaya) to zupełnie trzy inne rzeczy.

      Usuń
    2. Właśnie. Aż się robię czerwona ze złości jak ktoś nie widzi różnicy!

      Usuń
  6. Cudownego koncertu Ci życzę i jeszcze wspanialszych wspomnień! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż najlepszym sposobem byłoby zaczaić się na Hizakiego rozebrać go z sukienki ,wziąźć butki i w nogi.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią pojechałabym na koncert, zwłaszcza, że Satsuki bardzo mi się spodobał, no i Poznań prawie rzut beretem ;) Niestety kasa odłożona na spełnienie innego marzenia ;) Pozdrawiam, Olga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trzeba wybierać, jak gdyby miał przyjechać GACKT, to bym z innych koncertów zrezygnowała ^^. Pozdrawiam.

      Usuń
  9. "Vampire Requiem" to chyba pierwsza piosenka Kayi, która mi się spodobała :) Mam nadzieję, że zagra ją na koncercie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem tak pozytywnie nastawiona na ten koncert, że wydaje mi się, że będzie mi się podobał, nawet jak się okaże, że nie znam żadnej piosenki (chociaż to niemożliwe ^^).

      Usuń
  10. Nie spodziewałam się tego, ale podoba mi się ten maxi "想~Twinkle Vitality~". Będzie coś z tego w Samurai Sessions? xD

    Satsuki brzmi inaczej niż w Rentrer en soi, ale już się przyzwyczaiłam do jego solowych dokonań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden utwór puszczałam tydzień temu Satsukiego z Kisakim, więc może i teraz coś będzie :-). pierwszą część audycji planuje visualowo, teraz własnie nad nią pracuję ^^.

      Ja Rentrer en soi słuchałam na razie tylko pobieżnie.

      Usuń
  11. Cieszę się, że tak się cieszysz na ten koncert ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się wybieram na koncercik ^^ wciąż pracuję nad giftami dla obu panów i się troszkę denerwuje bo zostały mi 2 dni a ja daleko w polu jestem O_O szczerze powiedziawszy, również draźni mnie fakt, kiedy ludzie mówią o rzeczach, o których nic nie wiedzą. Np. 'na co idziesz? na chińczyków? aleoni wyglądają jak kobiety' ... no tak... nie ma to jak wszystkich porównywać do Chińskiej nacjii i w dodatku nie rozumieć piękna no ale... grunt, że jestem całą podekscytowana i nie mogę się doczekać.... a reszta mnie nie interesuje... tymbardziej, że ten koncert wypadł u mnie całkowicie spontanicznie.
    To może się jakoś zobaczymy na miejscu ^^
    ~Anna / anna.laga@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-)) Teraz jestem zawalona pracą, ale pod wieczór odezwę się na maila :-)

      Usuń
    2. Ok, w razie bym nie odczytała - 508-304-348 to mój numer ^^ mnie na pewno każdy pozna bo będę najbardziej zwyczajnie ubrana xD zastanawiam się nad moimi poszarpanymi (jak Satsu) spodniami... zgniłozieloną albo szarą w czarne kwiaty spódnicą... ;p jak to baba, nie umiem się zdecydować U_U

      Usuń
    3. tu oczywiście Ania... zapomniałam się podpisać...

      Usuń
    4. Dzięki, nie miałam w ogóle czasu na maile, ale napisałam do Ciebie na FB :-) Ja na 97% zakładam sukienkę czarną w białe grochy, a pod nią czarna bluzkę. Pozdrawiam:-))

      Usuń
  13. Też idę na koncert <3 Już nie mogę się doczekać! Jeszcze tylko 2 dni! =^.^=
    Michi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michi, pozdrawiam i życzę nam wszystkim wspaniałego koncertu ^^

      Usuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: