The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

16 lutego 2012

Rok Smoka i Lista przebojów ;-)) SAMURAI SESSIONS, wydanie 2 ^^

Gdyby nie to, że mam własne nazwisko napisane na wizytówce, to bym już nie wiedziała, jak się nazywam - tyle mam pracy. Przyjaciółka olsztynianka już dzisiaj skwitowała, że ja żyję jednocześnie w czasie warszawskim i tokijskim. Hę, to kiedy śpię? Ano wtedy, kiedy się da... albo jak już nie da się nie spać. Ale praca idzie do przodu, to dla mnie najważniejsze. To jest dobry rok dla mnie - Rok Smoka, co prawda jest to Rok Wodnego Smoka, a zaczął się nie tak dawno - 23 stycznia (według Chińczyków, bo dla Japończyków od 1 stycznia, jak u nas).


Dlaczego jest to dobry rok dla mnie? Bo ja jestem Smokiem (龍), a na dodatek Ognistym Smokiem, z czego jestem niezwykle dumna od czasu, kiedy się o tym dowiedziałam (a wiem o tym od lat nastoletnich). Według kalendarza chińskiego istnieje 12 znaków Zodiaku - z tym że każdy z nich patronuje innemu rokowi - znaki te więc wymieniają się co 12 lat. Na dodatek zmieniają się kolejno żywioły owych znaków - a żywiołów jest pięć - drewniany, ognisty, ziemny, metalowy, wodny - tak więc określony znak w określonym żywiole powtarza się jedynie do 60 lat. Ale nawet te powtarzające się w 12-letnim cyklu lata są szczególne dla osób, które się urodziły pod tymi znakami.

Smoki są uważane za jedne z najlepszych znaków w chińskim horoskopie (obok Świni i Bawołu - Bawołem jest GACKT - to znak perfekcjonistów stworzonych do wyższych celów), szczególnie ceni się mężczyzn urodzonych w roku Smoka. Jest to znak pomysłowości, szczęśliwych zbiegów okoliczności, dobrobytu i współpracy. Tak więc z tym Roku Smoka życzę Wam tego wszystkiego - podążajcie smoczą ścieżką - czyli ścieżką stabilnego, owocnego i szczęśliwego rozwoju.

Rok Smoka to także - według tych, którzy piszą o chińskim horoskopie - rok przełomowych wydarzeń, rok zmian. Mogą to być zmiany różnego rodzaju. Liczę na to, że ja, Smok Ognisty, wykorzystam te wszystkie zmiany na swoją korzyść, i tego również życzę Wam wszystkim - bierzcie ze zmian, które nadchodzą wszystko to, co dla Was dobre ^^.


A tymczasem dla odreagowania pracy idę na Wielki Bal - już obmyśliłam kreację - czarna sukienka w białe kropki z dużą kokardą, różowe pantofelki, różowa torebka i pomalowane na różowo paznokcie. Mam nadzieję, że będzie wesoło ^^. Trochę stary już ze mnie Kopciuszek, więc pantofelków gubić raczej nie będę, ale liczę na dobre jedzenie, dużo śmiechu, sympatycznych ludzi przy stoliku i partnerów do tańca, którzy nie będą się bardzo krzywić, jak ich będę deptać tymi pantofelkami ;-)) (bo tak, ja depczę, jak tańczę w parach, dlatego najczęściej tego nie robię, ale na balu pewnie się nie da tego uniknąć).

Ale wcześniej przygotuję dla Was audycję :-) Przypominam - w piątek od 22.00 do 24.00 w Radiu Azyll. Zapraszam na czat radiowy podczas audycji, ale to nie obowiązek ;-))) Kto ma ochotę, to zapraszam do słuchania, a tymczasem może się trochę ponagrywam do mikrofonu ;-)). Do usłyszenia!

Lista przebojów ;-)) SAMURAI SESSIONS, wydanie 2 ^^
(cztery pierwsze piosenki ukażą się jutro - piątek - w audycji :-)

1. GACKT – Vanilla 
  15                         
2. GACKT - RETURNER Yami no...
  11                            
3. GACKT – Redemption
  10          
4. GACKT - Episode.0 
  9        
4. Dir en grey - LOTUS  
  9         
5. MIYAVI - Senor Senora Senorita      
  8              
6. the GazettE – reila 
  7    
6. One OK Rock – Liar
  7    
7. Yellow Fried Chickenz - THE END OF...     
  6         
7. MIYAVI - WHAT'S MY NAME
  6     
8. BUCK-TICK – Dress 
  5 
8. X JAPAN – Jade
  5
9. Acid Black Cherry - Aishitenai   
  4  
9. L'Arc~en~Ciel – Flower 
  4
9. Versailles – MASQUERADE  
  4 
9. D - Yoru no Me to Ginyushijin
  4 
9. Fade - Filter                        
  4
10. X JAPAN - Scarlet Love Song
  3
10. Node of Scherzo - Node of Scherzo 
  3 
11. Yutaka Ozaki - I Love You              
  2
11. Kagrra, - Shiroi Uso                         
  2
11. hide - LEMONed I Scream                
  2
11. X Japan - Tears                                    
  2
12. Onmyouza - Aoki dokugan                          
  1
13. L'Arc-en-Ciel - ALONE EN LA VIDA            
  1


Głosowało: 20 osób na blogu i 2 na Facebooku.

Ach, Hizaki ma urodziny!

13 komentarzy:

  1. hmm... tak zaczęłam się zastanawiać jakim ja jestem znakiem i jaki żywioł był w roku moich narodzin :D Ale życzę Ci wszystkiego naj i żeby ten rok był obfity w sukcesy i same cudowne i miłe wydarzenia i udanego balu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nathalienn, możesz sprawdzić tutaj :-)
      http://en.wikipedia.org/wiki/Chinese_zodiac#Years

      Usuń
    2. Dziękuję ^^ z każdym zdaniem oczy mi się powiększają coraz bardziej, na to, co czytam ^^

      Usuń
    3. o tym wole i jego cechach ;)

      Usuń
  2. No ja też jestem Bawołem i moim żywiołem jest ziemia, próbuję coś znaleźć, ale chyba to nie jest nic nadzwyczajnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi wyszło ,że jestem kogutem,haha.Nie wiem jakim cudem ,bo jak patrzałam na innej stronce o chińskich znakach zodiaku to wyszło mi,że jestem psem.A kij z tym.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  4. Kogut i jeśli dobrze spojrzałam to metalowy. Teraz muszę pogrzebać za charakterystyką znaków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam o 22.00 na Samurai Sessions ^^
    http://www.radioazyll.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczoraj pisałam komentarz, ale widzę, że mnie blogger nadal ignoruje ; ) To jeszcze raz xD' - jako gość (owarinaiyume)

    Wstyd - nie wiedziałam, że prowadzisz audycję xDDD Kyaaa~! Gratuluję i życzę powodzenia! xDD

    Nie ma fb, więc owarinaiyume lubi Samurai Sessions xD'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owarinai yume, to zapraszam do słuchania! ^^.

      Usuń
  7. Ja jestem małpą i do tego wodną.
    Mam nadzieje, że nie zapomnę by w piątek posłuchać Samurai Sessions.

    OdpowiedzUsuń
  8. "Wood Rabbit", wg wietnamskiego to kot, co mi się bardziej podoba ;) Jesteś smokiem jak moi rodzice, tylko oni to wodne smoki :) Z opisu smoka gdzieś najbardziej spodobało mi się zdanie, że gdy smok się zabiera za jakieś niewykonalne zadanie, to z reguły nie wie o jego niewykonalności i po prostu je wykonuje :) To było zgrabniej napisane, ale sens jest ten sam. Świetny znak :)

    A co do audycji - LOTUS! Zakochałam się w tym utworze! Wielkie dzięki Ci za tę audycję i muzykę :) Wybaw się an balu! Podziwiam, ja tańczyć w parze nienawidzę, no chyba, żeby to było jak w piosence "with somebody who loves me", a to mi się prawie nie zdarza. Ale widzę, masz do tego pozytywne podejście, więc baluj!

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: