The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

2 lutego 2012

Moja japońska audycja radiowa ^^

Zapraszam wszystkich, którzy mają ochotę posłuchać japońskiego rocka z internetowego radia na moją pierwszą audycję radiową w Radiu Azyll ^^. Dostałam na razie dwie godziny czasu antenowego na tydzień i na razie będzie to tylko muzyka - oczywiście moja ulubiona! (^^).

Jeśli audycja, w której będę prezentować piosenki, będzie się cieszyła zainteresowaniem, to być może zacznę przygotowywać audycje autorskie, w których może się trochę odezwę... ;-))) i coś opowiem o japońskiej muzyce ^^.

Pierwsze audycje będą grane z playlisty i zawierać będą mieszankę najnowszego i trochę starszego japońskiego rocka począwszy od Gackto, poprzez współczesny visual kei, nievishualowe rockowe granie, po zwykły prosty rock japoński - także ze sceny Nagoya i z lat 80. (jak np. Yutaka Ozaki). Jako że na mój czas radiowy trafić mogą inni fani muzyki, nie koniecznie znający się na muzyce japońskiej, początkowo puszczać będę najlepiej wpadające w ucho melodyjne piosenki (oczywiście według własnego gustu ;-)).

Zapraszam serdecznie już w ten piątek od godz. 22.00 do 24.00 do Radia Azyll:

Japoński rock by Miriel ^^
piątek 22.00-24.00

Na razie nie mam pomysłu na nazwę audycji ani na logo... Jest duży mróz, cały czas około -17, i chociaż siedzę w ciepłym domu, to ten mróz na zewnątrz jakoś dziwnie mnie otępia... Będę wdzięczna za pomysły i podpowiedzi, a może ktoś z Was zechce zrobić dla mnie logo audycji? (^.^) (tylko bez Gackto ;-)), to będę wdzięczna ^^. Takie logo można mi zalinkować w komentarzu, albo przesłać na adres:

ame.to.umi.blog@gmail.com

U mnie dziś bardzo zimno i ciesze się, że mnie po pracy odwieźli do domu i że nie musiałam iść w tym mrozie. Szefowa nawet mi zrobiła zakupy - i nawet dla moich kotów ^^. Szczególnie, że od zimna bolą mnie kolana i to dosyć. Nie mogę ich oziębiać. Jutro nie wychodzę w ogóle z domu. Teraz jest -18, a prognoza na jutro wygląda tak:


Mimo wszystko trochę wywietrzyłam mieszkanie, bo jednak wolę, żeby było trochę chłodniej, niż żebym się miała udusić. Wszystkich, którzy mają piecyki gazowe starego typu, ostrzegam, by nie uszczelniali całkiem mieszkania, bo wtedy jest ryzyko zaczadzenia - a to kończy się tragicznie. Więc trochę powietrza, mimo mrozu, jednak musi się do mieszkania dostawać. Jutro nie wychodzę z domu, i do weekendu, jeśli się uda. Szkoda mi kolan.

A jeśli chodzi o najnowszą japońską muzykę, to spodobała mi się ta piosenka i jej klimat z połowy lat 60. :-)


A tu jeszcze jeden utwór tego zespołu:
THE BAWDIES - LOVE YOU NEED YOU feat. AI:


Edit: Info o piątkowej audycji ukazało się na Facebooku: Radio Azyll, a także na stronie  Radia:


W czasie audycji piosenki będą odtwarzane z playlisty, ale będę dostępna na Czacie na stronie głównej Radia Azyll, tak więc będzie można na tym Czacie ze mną pogadać, skomentować piosenki i zgłosić swoje propozycje utworów, które warto polecić słuchaczom i zaproponować do następnych audycji. Zapraszam już w piątek! 

45 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem. Audycja radiowa.... fajna sprawa. Postaram się nie zapomnieć i posłuchać choć trochę. Choć ostatnio to 23:00 na zegarze, a ja jedynym okiem już śpię ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To serdecznie zapraszam ^^.

      Usuń
    2. Ealin, dzięki za lajka na FB :-)

      Usuń
  2. Jak będę w domu to posłucham, co ciekawego wybrałaś ;) I jak przyjdzie mi do głowy coś ciekawego banerowego to podeślę.

    A Bawdies kojarzą mi się z Beatlesami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ismara, zapraszam do słuchania :-) A jeśli masz pomysł, co tu zaprezentować ludziom, którzy mogą się pierwszy raz zetknąć z japońską muzyką, to możesz podać mi jakieś propozycje piosenek ;-)

      A logo, jak coś Ci przyjdzie do głowy, to jak najbardziej! ^^.

      Usuń
  3. Dostałam już jedną propozycję loga od Anny Klary ^^. Bardzo dziękuję i jeśli macie jakieś propozycje, to przysyłajcie ^^.

    OdpowiedzUsuń
  4. Audycja radiowa nieźle Miriel! U mnie dzisiaj -14 ,nad ranem był koszmar -23 horror.Jak będę miała możliwość to posłucham Twojej audycji:)Widać,że masz fajną szefową co zrobi zakupy i tudzież kolegów,to dobrze.
    Madzia**
    PS.Trzymaj się GORĄCO.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, trzymajmy się wszyscy ciepło! A moje koty oba na posłaniach przy kaloryferach =^-^= Zapraszam do słuchania i do nadsyłania swoich propozycji :-)
      Strona na Faceboku: http://www.facebook.com/radioazyll

      Usuń
  5. Jeju, własny dwugodzinny program to jest coś ^^ i dobrze się składa, że w piątki po nocach nigdy nie śpię to posłucham.
    A co do logo to coś konkretnego ma się tam znaleźć? Mogę przysiąść do Illustratora w wolniejszej chwili ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wru, więc zapraszam, może coś Ci się spodoba z moich propozycji :-)
      A co do logo, to się cały czas zastanawiam. Na razie tylko przyszło mi do głowy, że może tak, żeby nawiązywało do tej parasolki w logo radia? Może lolicia parasolka ;-))) Ale nie mam pojęcia naprawdę. Na razie wydusiłam z siebie tymczasową nazwę audycji, i tez nie jest oryginalna, tylko ściągnięta z Miyaviego...

      Usuń
    2. Zobaczymy, co da się ze mnie wycisnąć ^^ A co do muzyki to może Merry? Patrzę po tagach i albo jestem ślepa albo o nich nie pisałaś, więc tutaj próbka http://www.youtube.com/watch?v=d6V-GyXOYi4 Moje ostatnie, cudowne odkrycie.

      Usuń
    3. Dzięki przesłucham, bo nie znam :-) Cudowne odkrycie to piękna sprawa, tez mi się czasem zdarza ^.^.

      Usuń
  6. Super z prawa z tą audycją radiową. Z przyjemnością posłucham:)
    Brr, jak myślę o samym wyjściu z mojej ciepłej stancji, to już mi się zimno robi.

    mbosska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mbosska, zapraszam \(^.^)/ Właśnie szykuję zestaw utworów, a jak masz jakąś propozycję, to pisz :-)) Ahaha, a może z tego zrobić i listę przebojów? ;-)))

      Usuń
  7. pisałam komentarz z komórki przez hotspot, ale mi zeżarło :(

    Gratuluję własnego czasu antenowego, to doprawdy świetne, że będziesz miała własną audycję radiową :)

    Dobrze masz z tą szefową, całe szczęście, że Ci pomogła bo mróz rzeczywiście wielki. Te kolana może osłaniaj czymś pod spodniami, może jakieś długie getry, a w nich te małe ogrzewacze do dłoni?
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiewiórko, dziękuje za komentarz. Dziś w nocy ma być u mnie temperatura do 30 stopni mrozu. W mieszkaniu nie jest jakoś zimno, ale koty nie ruszają się spod kaloryferów.

      Tak, cieszę się, że mnie tez wczoraj odwieźli do domu, i getry zakładam, te, które mam od Ciebie, oposowe. No i mam różne maści na te kolana, które mi Mama Bubka przyniosła.

      Usuń
  8. Co do propozycji to właśnie ostatnio się natknęłam na Moran np. - benisashi (http://youtu.be/kzTXRrcx4-Q ), DIR EN GREY - Lotus
    ( http://youtu.be/OkLRH82SWQE ), Matenrou Opera - Otoshiana no Soko wa Konna Sekai ( http://youtu.be/AGmEeT_iyGk )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Posłucham ^^. Materou Opera się przyglądam od jakiegoś czasu, są interesujący. Dzięki za linki :-)

      Usuń
    2. To jeszcze dwa dorzucę ^o^ Jeśli miałoby być po angielsku i czysto po rockowemu to polecam Pay money to my Pain (http://youtu.be/FTtZHLsSHfI)i Coldrain (http://youtu.be/syWstiIGiPo)

      Usuń
    3. O, nie znam tych kapel. Fajnie! :-) Posłucham ich sobie może i coś dla siebie do słuchania będę miała:-). A z tamtych to ten "Lotus" może być niezły do radia, a ten kawałek Matenrou Opera znam i jest dobry ^^.

      Usuń
  9. Pogrzebałam u siebie. Dużo tego nie ma, ale może coś wpadnie Ci w ucho: monobright [雨にうたえば], B'z [Eien no Tsubasa], Buck-Tick [znowu oglądam anime i piosenka siedzi mi w głowie xD -> Dress]. Myślałam też o YUI ale to pop rock raczej jest. Poza tym to zespoły, które jako pierwsze pchają się na myśl ;) Wiem, ze nie przepadasz za Jonem, ale możesz spróbować z fade. Ja osobiście uwielbiam Filter.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monobright mi się nie otwiera, a Filter niezły :-)

      Usuń
    2. Oo...a mi tak~ Tylko reklamę trza przetrwać ;)
      TU jest bez klipu.

      Usuń
  10. Oj, jeszcze coś XD Widzę Diry powyżej. Znalazłam jedną piosenkę, którą jestem w stanie słuchać - Kasumi. I zdarzyło mi się kiedyś słuchać THE STREET BEATS - I wanna change. Koniec spamu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za to Kasumi^^. The Street Beats nigdy nie słuchałam, ale wyjątkowo nie leży mi ten wocal...

      Usuń
  11. Ismara, Dress już wrzucone na serwer :-))) Dobry poprock nie jest zły! ^^. Przesłucha to wszystko, co mi linkujesz, może się z Jonem przeproszę ;-) Dirów nigdy nie słuchałam, ale ludzie ich lubią, więc może się przyjrzą, może coś mi podejdzie. Spamuj spokojnie, taki spam chętnie widziany :-))

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja też jeszcze trochę po spamuje ^o^ Takie łagodniejsze oblicze Dira Glass Skin
    i tak trochę z innej muzycznie beczki INORAN SuperTramp i Determine,
    Tourbillon Heaven i na koniec trochę "staroci"
    Laputa Breath

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo nie wiem, czy ja powinnam jednak słuchać Dirów... Coś w nich takiego jest, co działa na mnie tak, że robi mi się strasznie smutno. To "Glass Skin" bardzo smutne, mimo że nie rozumiem tekstu. Od kilku dni budzę się z "Lotus" w głowie. Musze przyznać, że ta muzyka ma dużą siłę oddziaływania.

      Inorana nigdy nie słuchałam.

      Usuń
    2. To Tourbillon całkiem całkiem. Miło brzmią :-)

      Co do klasyki visualu - to próbuje i z jednej i drugiej strony to ugryźć. Często mają te kapele takie zaszumione wokale, co mnie zniechęca.

      Usuń
  13. Ja znalazłam na yt jak John śpiewa po japońsku tylko 0:52 sekundy ,ale podoba mi się.
    http://www.youtube.com/watch?v=Mz68ReCaEGQ&feature=related
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Madzia, fajnie to brzmi :-)

      Usuń
  14. Bardzo dziękuję Wru za nadesłane propozycje loga dla audycji! ^^.

    OdpowiedzUsuń
  15. Logo audycji już zostaje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas zbieram propozycje :-) musiałam coś sama zrobić na szybko, żeby zacząć nadawać :-)) Ale to nie jest jeszcze logo audycji tylko taki baner.

      Usuń
  16. Ja postaram się coś wymyślić również :) i mam nadzieję, że będzie mi dane słuchać każdej audycji, lista już na blogu ^^ ściskam i grzejmy się w domach wychodząc jak najmniej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nathalienn, bardzo się cieszę, że zajrzałaś do radia i że mogliśmy się razem pobawić :-)) Mi się bardzo podobało ^^. Dzięki za zrobienie listy piosenek, czy mogłabym ją sobie skopiować? :-)
      A jak będziesz miała pomysł na loga, to jak najbardziej :-))) Życzę dużo ciepła!

      Usuń
    2. jasne kopiuj, po to umieściłam ;)
      Swoją drogą jak patrzę na to logo zrobione "na szybko" to jestem zdania, że jest bardzo dobre, i żyje, radosne, pełne tego tej pozytywnej inności. Ale postaram się coś wymyślić.

      Usuń
  17. Aaa... pytam bo chciałam wrzucić u siebie w pasek boczny ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to bierz to, co jest, na razie, dopóki nie ma nic nowego, to jest to :-)) Dzięki za wspólną zabawę! :-))

      Usuń
    2. Ok, spróbuję też coś sama wymyśleć :)
      To był fajny początek weekendu ^^

      Usuń
    3. Dzięki :-)) Cieszę się, że się udało, mimo Pastorałki ;-))))

      Usuń
  18. Dzięki za fajnie spędzone dwie godziny. Banerek do siebie wstawiony.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: