The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

12 lutego 2012

Logo do audycji ^^ Wasze pomysły :-)

Oto loga, które mi nadesłaliście, jako propozycje do logo audycji radiowej Samurai Sessions w Radiu Azyll :-) Bardzo dziękuję! Ale jeśli ktoś by miał jeszcze jakiś pomysł, to niech nadsyła, będę wybierać logo w środę :-) Wybrane logo zostanie wstawione na stronę internetową radia i jako zdjęcie profilowe na stronie facebookowej audycji.

Oto propozycje Wru ^^:








Propozycje Nathalienn ^^:



Propozycje Anny Klary ^^:



Propozycje Ismary ^^:



15 komentarzy:

  1. Podoba mi się to na białym tle z czerwonym nieregularnym kółkiem z J rock w środku :D reszta jest jakaś za słodka :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi osobiście podobają się propozycje Anny Klary i Ismary trudno byłoby mi wybrać coś którąś z nich.Ale poza tym to wszystkie propozycje są bardzo piękne.Gratuluję paniom:-)
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne loga i dużo ich, będziesz miała z czego wybierać. Mnie osobiście najbardziej podobają druga propozycja Anny Klary i ostatnia z propozycji Ismary - proste, czytelne i zbudowane z czystych, graficznych kolorów nieodparcie kojarzące się z Japonią.
    Ciekawa jestem które Ty wybierzesz :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jakbyście chciałby może coś zaproponować swojego, to zachęcam ^^. Do środy jeszcze czekam na propozycję loga :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba większośc ma podobne zdanie ;) Propozycje od Wru wydają się bardziej pasować na jakiś banner reklamowy niż logo, moim zdaniem :)
    Propozycje od Ismary podobają mi się najbardziej, bo nie mają tła ^^ Ostatnia wygląda jakoś znajomo, moze troche mało oryginalnie, dlatgeo u mnie wygrywa pierwsza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może byś coś też narysował i mi przesłał, co Ty na to? ^^ Im więcej propozycji, tym lepiej :-)

      Usuń
    2. Banner reklamowy to bardziej u Nathalienn bo zawiera już jakieś informacje. A logo właśnie ma być prostym, charakterystycznym znakiem kojarzonym z marką, produktem lub usługą ^^. No to tyle z teorii reklamy xD

      Usuń
  6. Oj Miriel, ja troche nie mam talentu plastycznego ;P (o ile mozna troche nie mieć ^^) ale spróbuję coś sklecić dla Ciebie ;) najwyzej poprosze, zebyś nie udostępniała publicznie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, wszystkich autorów loga spytałam, czy zgadzają się na umieszczenie ich prac na blogu, więc jak nie będziesz chciał, to nie umieszczę :-)) Liczy się pomysł :-)

      Usuń
  7. A w ogóle to próbuje się nagrywać do następnej audycji i hahahha, brzmi to dla mnie dziwacznie ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla nas pewnie nie będzie ;-)

      Usuń
    2. Tzn. że w piątek możemy się spodziewać Twoich wypowiedzi?

      Usuń
    3. Pracuję nad tym :-)) zobaczymy czy się uda :-)

      Usuń
  8. No to teraz trudny orzech do zgryzienia kiedy każda z propozycji aż macha łapkami i krzyczy "wybierz mnie! wybierz mnie!" ;) Nawet podoba mi się ostatnia propozycja Anny Klary i przykuwa moją uwagę propozycja Ismary, a to pewnie dlatego, że używa fontu Bleeding Cowboys, który wyczuwam na odległość xD. Nie żeby to było coś złego ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej wpadły mi w oko druga propozycja Wru i ostatnia Ismary oba genialnie pasują na logo. Sa charakterystyczne. Jednak najbardziej przypadła mi do gustu właśnie ostatnia propozycja Ismary. Dobór kolorów szybko nasuwa skojarzenia Japonia - biel i czerwień, rock - najczęściej kojarzy sie z kolorem czarnym. Czcionka też odzwierciedla charakter muzyki.
    Ładne i proste połączenie:)
    AnnaKlara

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: