The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

7 lutego 2012

Is realy Gackt who?

Odebrałam dziś z poczty przesyłkę. Idąc z awizo, spodziewałam się dwóch zupełnie innych rzeczy, a tu okazało się, że to gazeta z Gackto, o której zupełnie zapomniałam, że ją kupiłam ostatnio na Allegro. Jak mogłam o tym zapomnieć, to mi samej się nie mieści w głowie, ale to chyba wina tych 20-stopniowych mrozów i nadmiaru pracy. Ale jest! "B=Pass" z 2003 roku. A w nim artykuł o frapującym tytule:


Ahaha, piękny Japanese Engrish, który rozśmieszył mnie od razu :-) Czasopismo jest z czasów "Moon Child", więc zawiera zdjęcia z filmu, mnóstwo HYDE'a, także zdjęcia z konferencji związanej z filmem. Tak oglądam tę gazetę i jakoś trudno mi uwierzyć, że ona ma dziewięć lat... A wygląda jak nowa ^^. Nie mam skanera, więc podzielę się z Wami zdjęciami zrobionymi zwykłym aparatem. Przepraszam za odbicia flesza.













3 komentarze:

  1. Aż nabrałam chęci na ponowne obejrzenie "Moon Child" ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jak, oglądasz? ;-)

      Usuń
    2. Może dziś, wczoraj skończyłam film, który zaczęłam kilka dni temu ;-)
      A potem trochę lektury.
      Pewnie dziś, bo wieczór w piątek zajety ;-)

      Usuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: