The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

6 lutego 2012

DIR EN GREY - LOTUS


Tears come running down again from the memory
Look around
There's probably no one to live for now…alone

The un-erasable wound
Isn't it as beautiful?
If the dream withered, will you still love?
It’s true; tomorrow will not be all glitters
Your weak intention is not a scar, giving you a reason to look back

Can't erase the tears from memory
Even this sound of darkness probably won’t heal anymore
Somehow knowing that…

It is breaking
The night
Throwing everything away in front of your eyes
You are the moon
You shall cry and sleep

A mistake won't change one's way of life
Be proud and let the pure white lotus blossom
Your strong intentions won't be shaken anymore
The free sky
Close your eyes

Źródło.

7 komentarzy:

  1. Tak "Lotus" to zdecydowanie jeden z tych kawałków 3xS świetny klip, świetny tekst, świetna muzyka. Polskie tłumaczenie, jeśli jeszcze nie znasz tej stronki, jest na Mikirinie na lj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ealin, akurat na ich teledyski nie mogę patrzeć. Są dla mnie straszne. Drastyczne. Co prawda obejrzałam całe tylko dwa, ale to było dla mnie aż nadto. Dożo bólu i cierpienia i potworności jest w tych teledyskach.

      Ich muzyka jest jak dla mnie takim połączeniem Moonspella i ich gotyckiego klimatu, głębi Toola (którego bardzo lubiłam, ale ich teledysków tez nie oglądałam) - do tego dochodzą te wszystkie screamy i growle.

      Usuń
  2. To mogę ci powiedzieć, że tak jak większość osób. Teledyski mają udziwnione do granic, raz bardziej raz mniej. Niektóre są takie, że obejrzysz raz i stwierdzasz, że o cały raz za dużo ^o^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie... o cały raz za dużo obejrzałam video do "Different Sense". Masakra.

      Usuń
  3. OmG. Ależ ohydny w tym teledysku ten Kyo czy jak tam go. Bez urazy, ale oglądać ich teledyski nie jestem przyzwyczajona, chociaż widziałam zaledwie kilka.
    Emiko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wiem... piękny to on nie jest, ale coś w sobie ma :-). Coś co pasuje do tej kapeli. I ma uroczo wyglądające zęby yaeba ;-)

      Usuń
    2. Szczerze,to skojarzyl mi sie z wiezniemXD Moze to sprawa tej lysej fryzury;)
      emiko

      Usuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: