The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

9 lutego 2012

Co tam na blogu ^^

Takie małe podsumowanie spraw blogowych :-) Zacznę od tego, że jakiś czas temu zakończyła się ankieta, w której pytałam Was, CO ODWIEDZAJĄCE MNIE OSOBY NAJCHĘTNIEJ I NAJCZĘŚCIEJ CZYTAJĄ NA MOIM BLOGU ^^ Zajęłam się przygotowywaniem audycji radiowej i miałam dużo innej pracy. Więc podsumowanie dopiero teraz:


Gacktowieści i wpisy o Gackto ♥
  42 (76%)
Wpisy o japońskiej muzyce generalnie
  19 (34%)
Komentarze pod postami ;-)
  10 (18%)
Komentarze w shoutboxie
  5 (9%)
Prywatne wpisy o tym, co u Miriel
  15 (27%)
Informacje w ogóle niezwiązane z Japonią
  10 (18%)
Wpisy i zdjęcia z wyjazdów
  5 (9%)
O kotach ^^
  6 (10%)
Japońskie wpisy i drobiazgi kawaii
  17 (30%)
Zdjęcia roślin i kwiatów
  4 (7%)
Origami i papierkowe robótki
  12 (21%)
Wpisy robótkowe różnego rodzaju
  8 (14%)
Candy, ankiety i zabawy ^^
  4 (7%)
Nie czytam ;-) oglądam tylko zdjęcia
  0 (0%)
Korzystam tylko z linków podanych na blogu
  0 (0%)

Liczba osób, które zagłosowały: 55

Wynik tej ankiety mnie zaskoczył mimo tego, że domyślałam się, że część osób zagląda na mojego bloga ze względu na Gackto. Na gacktowieści głosowały 42 osoby - to jak dla mnie dużo - większość z Was siedzi cicho, drodzy fani, dajcie o sobie znać :-) Cieszy mnie, że zaglądają tu osoby, które lubią posty o muzyce japońskiej, japońskich drobiazgach, a przy okazji jest grupa osób, którą interesuje, co u mnie - to szalenie miło jest dzielić się swoją pasją \(^.^)/ Fajnie, że są osoby, które lubią moje papierkowe robótki - cały czas mam nadzieję, że kogoś zarażę tym składaniem papierków i też się gdzieś u siebie na blogu pochwali swoimi robótkami ^^.

Czytacie komentarze ^^, shoutbox mniej, ale czasem tam daję linki do nowości gacktowych, jak akurat nie mam czasu na aktualizację gacktowieści. Wszystkie inne punkty niezwiązane z Japonią też zebrały trochę głosów - co, myślę, oznacza, że taka różnorodność tematów na blogu Was nie zniechęca :-). W ankiecie zagłosowało 55 osób - wszystkim dziękuję za udział w zabawie ^^.
~~~~~~~~~~~~~
Powstała audycja radiowa Samurai Sessions, którą prowadzę od ubiegłego piątku w Radiu Azyll. Audycja będzie odbywać się regularnie w piątki od 22.00 do 24.00 - zapraszam do wspólnego słuchania japońskiego rocka i gadania na radiowym czacie (na głównej stronie radia). W ciągu tygodnia powstało kilka spraw związanych z tym radiem:

=^.^=  lista przebojów ;-) Żeby to nie było tak, że tylko ja robię dla siebie zabawę i puszczam Wam moje piosenki, po każdej audycji będę zamieszczała listę na blogu ze wszystkimi piosenkami z audycji - będzie można głosować na piosenki, które się najbardziej podobają. Cztery utwory, które zdobędą największą ilość punktów, pojawią się w następnej audycji. Reszta to: moje i Wasze propozycje (możecie je wpisywać w komentarze, w shoutbox czy na stronie facebookowej audycji). Będę zwracała uwagę na to, na jakich wykonawców głosujecie, i oni przede wszystkim będą się pojawiali w audycji ^^. Dzisiejsza lista skończy się za parę godzin, więc jeszcze możecie głosować :-)

=^.^= zbieranie propozycji loga ;-) Loga jeszcze nie ma - to moje jest tymczasowe. Jeśli ktoś by miał ochotę coś zaprojektować, to poproszę o wrzucenie w komentarz lub przesłanie na ame.to.umi.blog @ gmail.com. Kilka propozycji już dostałam, ale czekam na więcej ^^.

=^.^= strona facebookowa audycji ;-) Powstała dzisiaj i znajduje się tutaj. Na tej stronie będę zamieszczała zaproszenia na kolejne wydania audycji, także listę piosenek, na które będzie można głosować (jeszcze nie wiem, jak to technicznie ogarnąć) itp. Jest to miejsce dla tych, którzy funkcjonują w przestrzeni facebookowej. Z tego powodu na bocznym pasku pojawiło się facebookowe okienko z linkiem do fanpage'u, w którym będą pokazywały się (mam nadzieję) najnowsze informacje.
~~~~~~~~~~~~~
Uzupełniam Jihaku tłumaczone prze Ealin. Jihaku, czyli przedpotopowa biografia Gackto napisana w erze "Moon Child". Zakładki do tłumaczenia znajdują się po lewej stronie bloga na pasku. Mamy całą część I (cztery rozdziały), całą część II (pięć rozdziałów), części III na razie brakuje, część IV (sześć rozdziałów, uzupełniłam o dwa ostatnie rozdziały: 5. Miłość i seks; 6. Smutna miłość pomiędzy mną i dziewczyną chorą na białaczkę). W najbliższym czasie wstawię pierwsze rozdziały części V (dziękuję Ealin za tłumaczenie).
Część pierwsza: Narodziny
1. Doświadczenia z pogranicza śmierci i czas spędzony na zamkniętym oddziale szpitala
2. Spartańska edukacja muzyczna
3. Ponowne odkrycie fortepianu w niższym liceum
4. Wyższe liceum i fascynacja perkusją

Część druga: Przebudzenie
1. Moje miejsce jest w zespole
2. Wypadek motocyklowy pokazuje mi moje ograniczenia
3. Udręki małżeństwa i rozwodu z koreańską kobietą
4. Mój zespół Cain's Feel
5. Rezygnacja z pracy w kasynie i decyzja o przeprowadzce do Tokio

Część czwarta: Romanse
1. Pierwsza miłość, pierwsza dziewczyna
2. Tajemnica onyksu
3. Zależność między samochodami a kobietami
4. Pierwszą rzeczą, na jaką zwracam uwagę u dziewczyny, jest jej sposób mówienia
5. Miłość i seks
6. Smutna miłość pomiędzy mną i dziewczyną chorą na białaczkę

7 komentarzy:

  1. Cieszę się,że będą dodawane nowe rozdziały Jihaku:-)55 osób hmm...całkiem dużo ja głosowałam na Gacktowości (chociaż nie mówię,że nie lubię czytać inne posty).
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś dodałam właśnie te dwa ostatnie rozdziały z IV części :-) A kolejne będą niedługo, dam znać, jak je wstawię. Miłego dnia ^^.

      Usuń
    2. To fajnie:-)Dobrej nocy.
      Madzia**

      Usuń
  2. Dobrze, że tylko 4 piosenki będą przechodziły dalej z listy przebojów. Gackto nie zdominuje nam audycji ;-)

    Cieszy mnie zapowiedź stałości audycji. I już nie mogę doczekać się jutrzejszej nocy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asai, tez o tym myślałam :-) Zastanawiałam się między 3 a 5 :-)
      Super, że będziesz słuchała audycji :-))

      Usuń
  3. Z innej beczki na kwejku została dodana "Oda do Tuska" daje linka jakby ktoś chciał przeczytać,zabawne ja się uśmiałam.
    http://kwejk.pl/obrazek/915625/oda,do,tuska.html
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach dzisiaj są urodzinki You.Ja ze swojej strony życzę mu dużo zdrówka,szczęścia,pomyślności,spełnienia najskrytszych marzeń,dużo miłości oraz cierpliwości(wiadomo do kogo:)
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: