The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

19 lutego 2012

Bale są przereklamowane! Więc wybieram logo.

Cztery godziny na balu karnawałowym już mi wystarczyły i wróciłam do domu. A że mam odrobinę czasu, to postanowiłam w końcu wybrać logo audycji. Loga, które przysłaliście, wstawiłam wcześniej w poście tutaj. Bardzo trudno mi było wybrać z nich to, które mi się najbardziej podoba. Ale w końcu wybrałam - dwie propozycje - bo nie mogę się na jedną zdecydować. Pierwsze to logo zaprojektowane prze Wru:


Podoba mi się połączenie kwiatu sakury, Japonii i kolorystyka. Podoba mi się czcionka i cieniowanie na literach. Wru przesłała kilka propozycji kolorystycznych, z transparentnym tłem, i można nakładać je na różne tła. Jako drugie logo spodobała mi się propozycja Ismary - ze względu na pomysł i układ:


A tu są moje zabawy z pomysłami zawartymi w tych logach: 






Dziękuję wszystkim za nadesłane propozycje ^^. I prośba do Wru i Ismary, żeby napisały, czy zgadzają się na to, żeby m wykorzystywała ich projekty? :-)

Edit: ostatecznie wybrałam logo zaproponowane przez Ismarę. :-) Dziękuję :-)


7 komentarzy:

  1. Proszę bardzo. W końcu w tym celu zostały zrobione ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ismara, a mogłabyś je dla mnie zrobić w większej rozdzielczości? Tak 400 szerokości co najmniej?

      Usuń
    2. Wyrzuciłam już plik .psd, ale da radę ;) Ew będzie jakaś nieznaczna różnica.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Prawda :-)) Bardzo za nie wszystkim dziękuję :-))

      Usuń
  3. Jakoś umknął mi ten wpis, mimo że czekałam na Twoją decyzję w kwestii loga. Fajne wybrałaś, ma pazur i jest zdecydowanie rockowe :)

    Żałuję, że nie spodobało Ci się na balu, ale nie ma co się męczyć na drętwej imprezie - dobrze, ze wróciłaś do domu i wybrałaś fajne logo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bal to jakieś nowe doświadczenie - wrażeń w sumie wiele i złożone - bo można było zobaczyć jak się bawią burmistrzowie i radni na balu charytatywnym, na który nie mogli nie przyjść - z grobowymi minami... Inna sprawa to kwestia tańczenia - byłam tam bez pary, i co prawda było jeszcze parę osób bez par, ale wszyscy sztywno siedzieli przy swoich stolikach z poważnymi minami, a reszta trzymała się swoich par jak przywiązani.

      Jak dla mnie nie było tam atmosfery do dobrej zabawy, ale też i ja nie jestem tego typu osobą na takie bale. Jadę za tydzień na koncert japoński, i to będzie dla mnie dobre miejsce na wybawienie się :-)

      Pozdrawiam :-)

      Usuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: