The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

12 stycznia 2012

Wieści z gacktoświata - styczeń 2012

Gacktowieści grudzień 2011 -> tutaj
Gacktowieści listopad 2011 -> tutaj
Gacktowieści październik 2011 -> tutaj

ええオトコやね〜〜〜、YOUちゃん。
Na razie nie mam siły pisać gacktowieści - po prostu jestem dziś trochę zmęczona i mózg mi mówi jedynie: "O nie! teraz już nie będę myślał! Za dużo ode mnie wymagasz!". Ale przeczytałam sobie tłumaczenie ostatniego wpisu z bloga Gackto i spodobał mi się bardzo ten wpis. To chyba coś w rodzaju noworocznych rozmyślań, aczkolwiek bez podsumowywania zeszłego roku. Raczej luźne wspomnienia. ciepły wpis - o You, o Okinawie i czyszczeniu grobu przodka, o rocznicy śmierci przyjaciela z Tajwanu, o piciu sake i patrzeniu z gwiazdy, o tym, że nie może sobie swobodnie pochodzić i pozwiedzać okolic, bo staff dla bezpieczeństwa zawsze go zagania do samochodu, stare zdjęcia z ciemnymi włosami itd... 
He's a good man and this pisses me off,
but since he's my old friend, I'll forgive him.
You're a good fellow, YOU-chan.
Tłumaczenie tego wpisu na stronie Amaiakuyume (thanks to Amaiakuyume). A tu wpis (9 stycznia 2012) oryginalny ze zdjęciami.

A tu wpis z bloga Gackto z 1 stycznia i zdjęcia imprezowe.



*

Z wywiadu Yellow Fried Chickenz o ubiegłorocznej trasie europejskiej (dzięki Ismara za linka):
Gackt: The girls were pretty. So pretty. So pretty I couldn't believe in it.
Jon:
But the prettiest were Swedish girls.
Gackt: No no no, POLISH girls. So great.
Jon: And Moscow, too.
Gackt: Russian girls were pretty too but Poland, no. Poland was the best.
*

Takumi Blog (thanks to Lady Irena). GACKT, jon i Takumi w radiu, program prowadzony przez (zapomniałam jak ma na imię) z Golden Bomber. Wpis z 29 grudnia 2011.



*

Blog Yellow Fried Chickenz, wpis z 31 grudnia, wspaniałe zdjęcie, chociaż nie potrafię powiedzieć, dlaczego tak bardzo mi się podoba... A w ogóle - GACKT w dzinsach! (oo) z zegarkiem na ręku! (OO)...


*

Oglądam Pikaru no Teiri z 3 grudnia 2011. (Thanks to Tenshin). Tyle razy to już widziałam, ale i tak za każdym razem podoba mi się, jak on jeździ na tej swojej maszynce, jak robi szpagat, hmmm, jest fantastycznie przystojny. A ta grubsza kobieta jak pacnęła o ziemię! (^^).GACKT jak zwykle dręczy ludzi... ;-) (mój screen)


Hirunan desu (thanks to Tenshin) z 12 grudnia 2012 r. - rozmowa z różowym pluszakiem przy okazji konferencji związanej z Moon Saga. GACKT uroczo się do tego różowego pluszaka uśmiecha :-) On jest naprawdę piękny... (pooglądałąm sobie dzisiaj zdjęcia zwykłych Japończyków, więc jak widzę Gackto to się rozpływam z zachwytu... bo on jednak jest wyjątkowy). (moje screeny)



Waratte iitomo
(thanks to Tenshin) - GACKT się zmienia, a Ślepy ani trochę... GACKT pod koniec wygrywa zabawkę i cieszy się jak dziecko ^^. Lubię bardzo, jak on się tak cieszy :-))) (moje screeny)






*

A tu zdjęcia (thanks to Lady Irena), które moim zdaniem nie są najlepsze.Do Gackto chyba jednak dotarło, że lepiej mu w ciemnych włosach, sama pisałam mu prawie codziennie, że najładniej mu było w czarnych. W końcu napisał w ostatnich twitach coś w stylu, że chciałby wrócić do ciemnych włosów, ale na razie staff mu nie pozwala... Ale mam nadzieję, że to już niedługo. Że do "Moon Saga" znów będzie miał czarne włosy. A tu jedno z tych zdjęć, na których nie wygląda, moim zdaniem, korzystnie:


New Year Message (thanks to Lady Irena). Źródło japońskie -> tutaj. Można tu zobaczyć także noworoczne wypowiedzi innych wykonawców.


*

Program noworoczny Geinoujin Kakuzuke Check 2012 ~Final~ (thanks to Tenshin). Sakura liz udostępnia do pobrania video z tego programu z MQ. Tenshin przygotuje niebawem wersję HQ.



*

Dzisiaj - 14 stycznia - premiera "Bunraku" w Japonii i chyba GACKT miał w niej uczestniczyć. japoński plakat z Gackto na pierwszym planie. Źródło gifa: the Bunraku Blog.


Sesja zdjęciowa na premierze "Bunraku" (dzięki Ismara za linka):


Konferencja (plik do pobrania, thanks to Lady Irena). Jeszcze inne video tutaj (thanks to Lady Irena). Plik od Tenshina (thanks to Tenshin).


Zdjęcia (thanks to Lady Irena) Bardzo mi się on tutaj podoba *^^*.



*

GACKT, Takumi i Jon w programie MusicRu - nie wiem, o czym oni gadają, ale GACKT aż zatacza się ze śmiechu ;-))) Żródło gifów. Oglądam te gify i się zaśmiewam :-))))



Wideo można pobrać ze strony Tenshina (thanks to Tenshin).


*

Saturday Night Chubaw 2012.01.07: (plik do pobrania, thanks to Tenshin). Lubię oglądać z nim programy, w których ma naprawdę dobry humor. Widać, że jest leworęczny (może w dzieciństwie przestawiany, albo oburęczny), bo pisze prawą ręką, ale kroi i miesza jedzenie lewą ręką. no i to japońskie wymawianie angielskich słów: Jerrou Friajdu Czikenzu i singiel pod tytułem "Oru maj rabu"...


(Screeny moje)

 Nabazgrane kanji oznaczające "smoka". I obok: Doragon desu.



*

Reklama Kissmark w wysokiej rozdzielczości na stronie Tenshina (thanks to Tenshin).

*

VS Arashi  - czyli GACKT w programie rozrywkowym grupy Arashi - i wszyscy w hakamach. GACKT w hakamie wygląda bardzo interesująco ^^. (plik do pobrania, thanks to Tenshin). Nie mogłam się powstrzymać i zrobiłam tyle screenów ^^:









*

Styczniowe programy telewizyjne:

01/01(Sun) 18:00~20:54 TV Asahi 「Geinoujin Kakudzuke Check 2012 New Year Special
01/01 (Sun) 23:00~23:45 BS Asahi1 「JPOP Ranking
01/03 (Tue) 18:00~Fuji TV 「VS Arashi」
01/07 (Sat) 11:30~12:00 TBS 「Chubaw desu yo
01/09 (Mon) 25:21~25:51 TV Asahi 「music-ruTV
01/15 (Sun) 18:10~ NHK 「MUSIC JAPAN」※Performance
01/15 (Sun) 21:00~ WOWOW 「YFC World Tour *Show Your Soul*
01/22 (Sun) 18:10~ NHK 「MUSIC JAPAN」※Talk
01/08 (Sun) 21:00~24:00 FujiTV NEXT  「V-ROCK FESTIVAL ’11
01/18 (Wed) 11:00~/22:00~ Nihon Eiga/Jidaigeki 「Fuurin Kazan

Źródło: GACKT Army.

*

Artykuł ze strony tokyohive.com - "GACKT discusses difficult filming of Hollywood debut movie, BUNRAKU" (źródło japońskie):

On January 14th, GACKT’s Hollywood debut movie “BUNRAKU” was released in Japan. Despite his busy schedule, GACKT appeared for a stage greeting to promote the movie.
“BUNRAKU” is a martial-arts action movie directed by Guy Moshe. GACKT plays a Samurai,”Yoshi”, who becomes partners with a drifter played by Josh Hartnett.
During the stage greeting, GACKT revealed how rough the filming was.  According to GACKT, he fainted, hitting his head during an action scene with Josh.  He was then transferred to the hospital by ambulance.  Not only fainting, he also had an extremely high fever, and broke his several teeth.
GACKT said, “In my whole life, I’ve never thought that I could not accomplish something, but during the filming, I had a feeling that ‘I might give up on this’ for the first time.”  He also said, “The expectation of the directer was quite big, including toward my action skills, so I wanted to meet the expectation, and wanted to make a great work.  Thus, I decided to do things as best as I could.  To be honest, I was glad I did not get injured anything worse than those.”
When asked if there is any plan to make an appearance on another Hollywood movie, GACKT answered, “Hmm…I can’t tell exactly yet, but if my schedule matches and as long as it’s interesting, I would like to appear on any movie not only Hollywood movies, but also Japanese movies.  I’m sure I would be able to show something interesting to the fans.”  About the character he would like to play, “I’ve always thought that I wanted to express insanity, but comedy might be interesting too.  Recently, I’m also interested in Yankee movies as well, so please look forward.”
“BUNRAKU” will be shown for a limited time until on the 27th.
*

NHK総合「MUSIC JAPAN」 (pliki do pobrania, thanks to Lady Irena). W plikach rozmowa i "Graffiti", a w video poniżej tylko występ. Ktoś może wie, co to za ludzie z nim występują na scenie? :-)


t4g przez harley010


*

YELLOW FRIED CHICKENz - V-Rock Festival 2011 - Speed Master i Mata Koko de Aimasho. Pliki z obiema piosenkami można pobrać u Tenshina (thanks to Tenshin).

29 komentarzy:

  1. to musi być frustrujące, że zaganiają go do auta i nic nie może zrobić na własną rękę, ale taka jest właśnie popularność i martwią się o niego, bo rożni ludzie chodzą po świecie. A jak wiadomo G. nie żyje tylko dla siebie i swojej rodziny, ale też dla masy innych ludzi i niech żyje nam jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń
  2. P.S. podoba mi się w tej koszulce z długim rękawem tors biały rękawy czarne :) wygląda swobodniej, tak bardziej po domowemu i tak do przytulenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. AAAA You jest wprost przesłodki taki mysio pysio:-))Nic tylko wytulać,wyściskać,wycałować.Hmm lepszy niż misiek.
    Madzia*

    OdpowiedzUsuń
  4. MusicRu było świetne! Pierwszy raz widziałam G w takim stanie xD No i Mika, yay!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zobaczyłabym faceta,który gada do pluszaka to trochę bym się o niego zaniepokoiła.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  6. Shou. Ten, którego imienia nie pamiętasz to Shou- wokalista GB~

    OdpowiedzUsuń
  7. Nathalienn, ja się z tego cieszę, że on ma obok siebie ludzi, którzy dbają o jego bezpieczeństwo, no i cieszę się, że on się ich słucha. Na szczęście jednak GACKT nie żyje w zupełnym odosobnieniu od ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. A, i jeszcze jedna rzecz, Nathalienn, tak, do przytulenia ! (*^^*).

    OdpowiedzUsuń
  9. Madzia, ja uwielbiam You! ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ismara, jak on się śmiał! Jak on się tak śmieje, to i ja się śmieję, jak go oglądam. Strasznie lubię patrzeć, jak on jest w takim dobrym humorze. A kto to jest Mika?

    OdpowiedzUsuń
  11. Madzia, Japończycy gadający do pluszaków zupełnie mnie nie niepokoją ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak go widzę w takim stanie od razu mam lepszy dzień xD
    Mika Nakashima, piosenkarka. Polecał jej piosenkę [którą zresztą sam śpiewał kiedyś].

    OdpowiedzUsuń
  13. A tak, ja bardzo lubię te obie piosenki w jego wykonaniu: Konayuki i Yuki na Hana. No ale napisał, że ich nie nagra. Ja mam je zripowane i słucham czasem, ale nie jest najlepsza jakość.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nom, też lubię obie. I w ogóle lubię piosenki Nakashimy ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. hm... ja też mówię do pluszaków i co?! Poznałyście mnie ;P Miriel, nie chciałam wzbudzić negatywnego wydźwięku moich słów. Chodziło mi o to, ze na pewno go to frustruje, bo nie jest anonimowy jak kiedyś, ale taką drogę wybrał. Dobrze, że choć tych najbliższych osób słucha (co się chwali przy jego upartości.
    * You... byłam zdumiona jaki jest słodki, gdy go zobaczyłam na YFCz, miał taki ładny make up i w ogóle (*.*).

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiem ja też! Ale to gadanie do pluszaka...dobra kij z tym.Na razie nie mogę zobaczyć filmików,bo muszę pobrać Adobe Flash Player jak ściągnę to sb obejrzę.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  17. A mnie to własnie martwi, że oni się tak o niego cackają. Wiem, że muszą dbać o jego bezpieczeństwo, ale bez przesady. W końcu to on powinien decydować kiedy ktoś ma się z nim wybrać na spacer. Człowiek nie ma własnego życia, bo ciągle ktoś kontroluje co robi :/

    Pozwolę sobie wrzucić link do Grafitti live z 15.01.2012 z rozmową ;) do ściągniecia tutaj:
    http://chomikuj.pl/Kanarek90

    postaram się wrzucić dzisiaj na Youtube ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo miłe, że ma tak dobre zdanie o polskich fankach. I rzeczywiście, lepiej wyglądał jako czarnowłosy samuraj niż blondwłosy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Ismara, ja Miki Nakashimy nie znam. Możliwe, że coś próbowałam słuchać (np. na blogu Nathalienn), ale widocznie nie wpadła mi w ucho.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nathalienn, wcale nie odczułam negatywnego wydźwięku w Twoim komentarzu :-) GACKT przestał być anonimowy wiele lat temu, powiedzmy, że prawie 20 lat temu, nie wiem, czy on sam pamięta w ogóle, jak to jest. A że się trochę choć słucha swojego stafu, to dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kanarek, wiesz, ale on nie jest typem, co siedzi w sterylnym pokoiku. Wręcz przeciwnie, sypia na podłodze, rozbija się na treningach, kaleczy na koncertach, spotyka z ludźmi (takimi zwykłymi znajomymi, wcale nie vipami), i bardzo dobrze. Myślę, że on i tak na tyle ryzykuje swoim trybem życia swoje zdrowie, że to dobrze, że staff ma go na oku.

    OdpowiedzUsuń
  22. Żabko, dziękuje za komentarz :-) Tak GACKT samuraj to mój ulubiony :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkim znajomym pokazuje to zdjęcie ze spojrzeniem ponad okularami i karzę się zachwycać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale co w nim takiego jest?... Nie wiem, chociaż sama się zachwycam :-)

      Usuń
  24. hello ;)

    jak to miło wejść do Ciebie na bloga i przeczytać, że Polki są najładniejsze wg Gackta! ;) cieszy mnie to gdyż byłam na koncercie. haha ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nika, no pewnie, że to miłe :-)) Dla mnie to po pierwsze miło ze względu na Gackto, a po drugie to fajnie, że się Polki podobają Japończykom ;-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  25. Na tym filmiku z V-Rock Festival na drugiej piosence gdy GACKT i Jon są bez koszulek i wchodzą w tłum, można zobaczyć, że rzeczywiście coś nowego pojawiło się na plecach G. Czyżby rzeczywiście tatuaż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ealin, ciekawe, wygląda to bardziej naturalnie niż te czerwone naklejane "tatuaże" YFC...

      Usuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails