The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

7 stycznia 2012

rice - Lovers



Zespół składa się z dwóch muzyków, są to: Yuki Sakurai 櫻井有紀 - wokalista, główny autor muzyki i tekstów oraz Kazuhiro "Hiro" Murata 村田一弘 - perkusjonista. Oficjalna strona zespołu.

6 komentarzy:

  1. Miriel jak tu pięknie i wiosennie :D cudowny banner Ci wyszedł :) a tego z wywiadu YFCz nie wiedziałam, ale mnie duma ogarnęła, że jestem Polką i tam byłam ^.^
    P.S. może Cię zaciekawi mój nowy wpis kolejny mega sen jak przed koncertem G. o którym jeszcze nie wiedziałyśmy ;) Pozdrawiam i życzę wszystkiego naj w tym nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę nie na temat pod tym video, ale śniło mi się, że byłam na koncercie Luna Sea i zastanawiałam się, który z nich to Sugizo ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nathalienn, bardzo dziękuję! Myślałam ostatnio o Tobie, i nawet zastanawiałam się, co zrobisz ze świątecznym candy po świętach? ;-)))) Jeszcze nie wysłałam, bo nie miałam czasu, nie ogarniałam się, a od czwartku siedzę z Łapką. Jest szansa, że wyślę jutro :-)
    Bardzo mi miło, że podoba Ci się wiosenny baner :-) to taka zmiana z nowym rokiem.
    Sen przeczytałam! Super \(^^)/.

    OdpowiedzUsuń
  4. Asai, nie musi być na temat :-)). A wiesz, dla mnie Sugizo to jest jednak X Japan, chociaż wiem, że dołączył do nich dopiero później. To dlatego, że nigdy nie słuchałam Luna Sea.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też dopiero na dniach będę wysyłała :) (dopiero, o zgrozo, aż wstyd!) Kurujcie się na razie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, Nathalienn :-) Pozdrawiam ciepło ^^.

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails