The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

26 stycznia 2012

Nie dla ACTA - rząd mnie zawiódł



Jestem bardzo rozczarowana, że politycy, którzy z systemie demokratycznym mają reprezentować interesy swoich wyborców, a już przede wszystkim interesy własnego narodu - zignorowali ogólnopolski protest, na który złożyły się demonstracje, tysiące maili, petycje, na których podpisało się około 200 tysięcy osób, nawoływania do konsultacji projektu i dyskusji. Rząd nas zignorował, a tym samym stracił moje poparcie.

Wstydem i hańbą jest moim zdaniem to, że rząd, zamiast dbać o interesy Polaków, dba o interesy amerykańskich korporacji.

Nie omieszkałam im o tym napisać (choć nie mam złudzeń, czy ktokolwiek to przeczyta).


Dostałam maila od posłanki Nowickiej:
Szanowni Państwo,

W związku z faktem, iż ostatnie dni pokazały, jak istotne dla społeczeństwa polskiego są kwestie związane z prawem do wolnego,
anonimowego i prywatnego korzystania z sieci internetowej, co potwierdziła m.in. duża liczba otrzymanych przeze mnie od Państwa
wiadomości w tej sprawie, w dniu wczorajszym złożyłam do Ministra Administracji i Cyfryzacji, interpelację w tej sprawie.

Zawarłam w niej 12 szczegółowych pytań w sprawie regulacji prawnych istotnych dla funkcjonowania społeczeństwa sieciowego w Polsce,
ujętych w kontekście budzącej duże kontrowersje umowy handlowej dotyczącej zwalczania obrotu towarami podrobionymi (ACTA).

Treść interpelacji dostępna jest na mojej stronie:

http://www.wandanowicka.eu/praca-w-sejmie/interpelacje-i-zapytania-pose lskie/82-interpelacja-w-sprawie-regulacji-prawnych-istotnych-dla-funkcj onowania-spoleczenstwa-sieciowego-w-polsce-w-kontekscie-acta.html

Z poważaniem,

Wanda Nowicka

Posłanka na Sejm VII Kadencji




21 komentarzy:

  1. Ale świnie ,czy oni wogóle się do czegoś nadają?!Czy tylko do tego,żeby dbać o własne interesy?!My to się już wogóle nie liczymy?! Co oni nie mają własnego zdania ,tylko robią jak inni im zagrają?!Tak jak napisałam na Onecie w tym kraju nie ma na kogo głosować i głosować nie będę jak uzyskam pełnoletność.Dla naszego dobra to niby jest?!Gówno prawda dla ich dobra nie dla nas.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha my chociaż mieliśmy jaja,żeby powiedzieć głośno NIE .Jestem wzburzona tym,ale przynajmniej będę miała na uwadze to,że brałam udział w protestowaniu,mogą cenzurować owszem ,ale nie zmienią naszego toku myślenie na jaki oni chcą.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  3. http://i.imgur.com/dk7VI.jpg

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze jest szansa - może nie ratyfikują tego u nas... Ale mnie to dziś zdołowało...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, ze to nie przejdzie przez Parlament Europejski ><

    OdpowiedzUsuń
  6. Zobacz ten wątek na forum, tu wstawiałam (i nie tylko ja) linki:
    http://forum.tolkien.com.pl/viewtopic.php?t=5111

    OdpowiedzUsuń
  7. tak... przecież od zawsze wszystkie państwa kłaniają się wszech-mocarstwu pełnemu idiotów i ignorantów USA, które nie dba nawet o swoich obywateli... to było do przewidzenia. Ja już kiedyś byłam na tym aby pod pewien budynek w Warszawie podłożyć kilka lasek dynamitu... coś ,mi się wydaje, że to tak jak z unią eur. już dawno jest wiadomo, że to wejdzie i po prostu żeby to wyglądało, że mamy na to wpływ "informują nas o tym i dają (rzekomo) wolny wybór". W każdym państwie jest demokracja, ciekawe tylko dlaczego nad wszystkim czuwa hameryka... i wiecznie się wtrąca ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ismara ta fotka w Parlamencie mnie totalnie rozbroiła:) U mnie w Kielcach też protestowali,ale zamiast kulturalnie to jak zwykle.Jednemu z policjantów się oberwało,15 zostało zatrzymanych ,kilka samochodów zniszczonych.Polskie realia.Hmm jak można uchronić się przed ACTA to przyznaje się ,że nie widziałam jak serfowałam po necie. Na forum poświęconym twórczości Tolkiena też napisałaś o ACTA ,ładnie.
    Madzia**
    PS.No to niech politycy się nie łudzą,że będą mieli duże poparcie u wyborców:)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie znowu zamierzają protestować w niedzielę.
    http://www.mmkielce.eu/artykul/kielczanie-wychodza-na-ulice-w-niedziele-kolejny-protest-przeciwko-acta
    A tu filmik,na którym USA monitoruje działalność polskiej Komisji Sejmowej w sprawie acta.
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g32zLT2nJxo
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się zrobiło niesamowicie smutno jak to usłyszałam. Złość z tego powodu, że pokazali nasi rządzący jak głęboko nas mają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem nadal w szoku. Nasz rząd ma swoich obywateli głęboko w poważaniu... To jest smutne i żałosne :( Gdzie ta demokracja? Wiecie, im więcej czytam o ACTA tym mniej to rozumiem i mam większy mętlik w głowie. W jakich czasach przyszło nam żyć?

    mbosska

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też... no i przybita tym wszystkim... Ale wierzę w zwykłych Polaków, że mają bunt we krwi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mbosska przyszło nam żyć w czasach kiedy to nasi ukochani politycy pokazali,że mają nas gdzieś i liczy się tylko kasa i twarz.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  14. http://technowinki.onet.pl/inne/felietony/techkrytyk-1-pierwsza-polska-rewolucja-internetowa,1,5010192,artykul.html
    Ten artykuł na Onecie mi się spodobał. A najbardziej to zdanie:„Wiem, że się boicie. Boicie się nas. Boicie się zmian. Nie znam przyszłości. Nie powiem wam, jak to się skończy. Ale powiem wam, jak się zacznie. Odłożę słuchawkę i pokażę ludziom to, co przed nimi ukrywaliście. Świat bez was. Świat niekontrolowany, bez granic i nakazów.”
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  15. http://wiadomosci.onet.pl/raporty/protest-przeciw-umowie-acta/ekspert-acta-moze-ograniczyc-prawa-osob-prywatnych,1,5010462,wiadomosc.html
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  16. Następne przegięcie.
    http://nt.interia.pl/internet/wiadomosci/news/acta-to-problem-sprawdz-co-szykuje-google,1752126
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "- Cała ta sytuacja jest nieco niepokojąca. Niczym u Orwella, Google będzie wiedziało o nas niemal wszystko: jakie informacje nas interesują, co lubimy, gdzie jesteśmy albo gdzie się wybieramy. Co więcej firma będzie nawet wiedziała co mamy na myśli. Kiedy będę "googlować" słowo jaguar, wyszukiwarka sama odgadnie czy chodzi o zwierzę czy o samochód. Zrobi to na podstawie mojej dotychczasowej historii, opartej także o wysyłane z Gmail wiadomości czy profil Google+."

      Konto pocztowe mam na googlach, ale Google+ skasowałam. Na szczęście moja praca sprawia, że wpisuje w wyszukiwarkę najdziwniejsze rzeczy w dużej ilości, ciekawe, co Google o mnie w takim razie myśli...

      Ale i tak zauważam, że podpowiada mi rzeczy, które mnie nie interesują, że robi selekcję wyników wyszukiwania, nie wiem, pod jakim kątem, i czasem, żeby zmusić Google, by szukał mi tego, czego szukam, wpisuję słowa w cudzysłowach.

      Usuń
  17. Madzia, dziękuje za linki, ale uczulam na strony, które pod przykrywką zbierania podpisów przeciw ACTA zbierają nasze nazwiska i adresy mailowe, na które potem mogą rozsyłać spamy. Prawdziwe referendum jest ważne tylko wtedy, gdy podpisy zbierane są w formie papierowej.

    Nie podawajcie swoich danym wszędzie, gdzie popadnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ok będę uważała.Tu mam artykuł ,w którym FBi postanowiło śledzić takie fora jak Fecbook ,Twitter i inne.
    http://tech.wp.pl/kat,1009785,title,FBI-bedzie-sledzic-Facebooka,wid,14204728,wiadomosc.html
    Linki do artykułów mogę podawać ,nie?
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, do artykułów jak najbardziej.

      Usuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails