The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

19 stycznia 2012

Fragrance x 4000

Za miesiąc (14 lutego) miną dwa lata, jak słucham Gackto... (i kto by pomyślał, że w ciągu tych niecałych dwóch lat zdążyłam go dwa razy zobaczyć ^^). Jakoś tak krótko, a wydaje mi się, jakby to całe lata były ^^. A teraz świętuję 4000 razy przesłuchane "Fragrance", które jest dla mnie piosenką nieporównywalną z niczym, i aż sama zaczynam się dziwić, że niezmiennie mnie tak samo zachwyca.




4 komentarze:

  1. :) to ja tak mam z Flower Gackta :) ale nie przesłuchałam 4000razy na pewno ;) sęk w tym, żen ie wiem i się nie dowiem ile przesłuchałam, bo głownie słucham na telefonie, a last mi czasem szwankuje :) To jak będziesz świętować? ;)- kolejny raz słuchając ukochanej piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A tka patrzę na G. to zdecydowanie wolę go z lat młodszych, nie wiem dlaczego, bo lubię go teraz i to bardzo. Może dlatego, że tam wyglądał mniej dojrzale :) w sumie sporo lat mnie z nim dziel ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. TY to masz już hopla na punkcie tej piosenki jak zauważyłam:-)
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka przepaść między Fragrance a utworem zajmującym drugą lokatę ;-)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails