The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

7 stycznia 2012

Drobiazgi świąteczne

Mało miałam czasu od gwiazdki (zresztą podobnie jak przed gwiazdką), i dopiero teraz, jak wykreśliłam ze swojej listy rzeczy do zrobienia około połowę pozycji, w przerwie w pracy zrobiłam zdjęcia różnych drobiazgów (głównie japońskich), jakie dostałam na gwiazdkę od przyjaciół i rodziny ^^. Sporo - jak zobaczycie - jest Hello Kitty  (*^^*). Za wszystkie te fantastyczne rzeczy bardzo dziękuję ^^.

Oto papier toaletowy z Hello Kitty ;-) 
Nie wiem, co z nim zrobić,
ale ubawił mnie bardzo. 
Nie wiem, skąd Mama Bubka go wzięła, 
ale chyba długo będę myśleć, 
jak go wykorzystać, bo chyba jednak 
nie tradycyjnie... ;-)

Zawieszki do telefonu z Hello Kitty :-D

Balsam do ust - różowy ;-)

A to mała świecąca Hello Kitty
na baterię. 
Zmienia kolory ^^.

Malutkie kolczyki z Hello Kitty ^^.

Koreańskie skarpetki ^^. Przywiezione prosto z Korei!
Ciekawe, co to za zwierzaczek? ;-)

A oto od góry: 
zeszyty i teczka z Hello Kitty :-),
pocztówka z Japonii
z shinkansenem na tle
góry Fuji,
profesjonalnie wykonana
na zamówienie 
koszulka gacktowa ^^, która była dla mnie niespodzianką, 
szczególnie że została wykonana na wzór napisu, 
jaki zrobiłam sobie sama na koszulce przed koncertem Gackto.
I czapka zrobiona na drutach przez Wiewiórkę
a pod czapką taki
specjalny szalik. 
Czapka jest wyjątkowa
także dlatego, 
że wykonana jest według wzoru z japońskiego bloga.

Bardzo dobre cukierki japońskie, 
które sobie teraz właśnie jem,
i chyba do rana 
nad tą robotą zjem wszystkie! 
To rakka ame - słodkie twarde cukierki 
z zatopionymi kawałkami orzechów ziemnych. 
Wspaniałe :-)

Chińska torebka od znajomej - w smoki i jeszcze jakieś latające stwory. 
W sam raz na ten rok, bo oto nadchodzi Rok Smoka.

Coś do poczytania, chociaż aż strach zacząć... 
Na razie odłożyłam,
i poczekam na lato, jak będzie widniej ;-)



I jeszcze jeden drobiazg świąteczny - GACKT z brodą! - albo Mikołaj-niespodzianka ;-))) Jest to kartka świąteczna od Asai z "Mikołajem", który po otworzeniu kartki okazuje się artystycznym portretem Gackto. Pomysł super! ;-))) Dziękuję!

23 komentarze:

  1. O rany ile jest Hello Kitty. Jedna dziewczyna u mnie w szkole ma torebkę z Hello Kitty .Papier toaletowy ,mnie rozbroił:-)Wiesz co z nim zrobić?
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co tego zwierzaczka ,ktorego masz na skarpeciochach widziałam na kimś blogu ,ale nie mogę sb przypomnieć bloga , na którym był.Ale uroczy:)
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  3. No jak to, co to za zwierzaczek :D
    Dorayamon!
    Ale żeś "wystawę" dostała :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zwierzak to Doraemon - robokot z przyszłości ;) Bohater mangi bodajże z 1970 roku? W każdym razie rozwala mnie za każdym razem jak go widzę ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten sam papier toaletowy^^ I Kaidana to samo wydanie nawet (nie jest aż takie straszne:P).
    A ten zwierzaczek to Doraemon:P No wiesz jak można Doraemona nie znać:PPP

    OdpowiedzUsuń
  6. Madzia, a masz jakiś pomysł? ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bólion, ja po prostu nigdy tego zwierzaczka nie widziałam! Ale teraz już będę go znała ^^.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wru, no rzeczywiście, na skarpetkach nawet jest napisane Doraemon... Ale ja nie znałam go, więc nie skojarzyłam, co to za napis (66). Robokot? A więc to jest japońska postać? Skarpetki są koreańskie, więc myślałam, że to koreański jakiś stworek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lladia, lepiej późno niż wcale ;-))) Teraz już będę wiedziała, co to za zwierzak ^^.
    Co do książki: ja jednak się boję o duchach czytać, żeby się potem nie bać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahaha, papier toaletowy z Hello Kitty? xDD kawaii desu yo (^_-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahaha, Owarinai yume, i co z nim zrobić??? ^^. Na serio na razie stoi na biurku i go podziwiam ;-)) Są na nim nadrukowane kolorowe gwiazdki, serduszka, Hello Kitty, i dodatkowo wytłaczany jest w pięciopłatkowe kwiatki (^^). A pachnie różami (**).

    OdpowiedzUsuń
  12. No chyba raczej nie zniszczysz tego cudeńka xDD Byłoby żal xDD hahaha
    Śliczne ;33
    Mówisz, że różami... (*____________*)
    Nihonjini to jednak Nihonjini xDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ten papier normalnie używam:P Tak samo jak chusteczki do nosa i ręczniki jednorazowe. Prawie w każdym markecie można kupić:P

    A wracając do Doraemona to Hyde jest fanem mangi^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Lladia, widocznie u mnie nie mam takich marketów, ja nigdzie nie widziałam! Chusteczek z Hello Kitty też nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Owarinai yume, a mi się to w nich podoba ^^ Zamiast jakichś szarych burych stojaków czy ogrodzeń remontowych, robią np. w różowe króliczki...
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Pink_bunny-shaped_roadblock.jpg

    OdpowiedzUsuń
  16. Udekoruj pokój:-)
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne! Nie to co u nas w tych sprawach powinni pójść w ślady Japończyków ,aż oko cieszy!
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak, Miriel, mnie też się to w nich podoba xDD

    OdpowiedzUsuń
  19. "Artystyczny", hmm... --> oryginalny--> Tofik ;-)
    Za to sama zachwycam się ukryciem G za brodą ;-)
    Tyle o sobie ;-)

    Widzę, że w tym roku znajomi poszli w Japonie, a nie w Gackto, jak było w zeszłorocznym poświątecznym wpisie ;-)
    Fajne, sympatyczne drobiazgi i nie masz problemów gdize je podziać i co z nimi zrobić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Asai, właśnie czekałam na Twój komentarz, bo sama się o ten wpis dopominałaś ;-))) w ogóle miałam nadzieję, że po obronie będziesz miała więcej czasu na komputer ;-))

    OdpowiedzUsuń
  21. Przed obroną było sporo czasu, bo przecież pisałam pracę na komputerze ;-)

    Pokazałam zdjęcie z kolczykami mojej siostrze. Stwierdziła, że mi by ich i tak nie kupiła, bo ja nigdzie ich nie założę.
    Ale ty pewnie będziesz z dumą prezentować je mieszkańcom swojego miasta ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Asai, kolczyki z Hello Kitty? To zależy co się komu podoba ^^. Ja już po Nowym Roku byłam w nich w pracy :-D A w ogóle to dostałam je od mamy ^^.

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails