The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

29 stycznia 2012

Coś na dobry humor :-)

Tak, potrzebuję czegoś na poprawę humoru, a tu coraz mniej rzeczy można znaleźć na youtubie... Na przykład nie ma telewizyjnej wersji "Koakuma Heaven". Ale na szczeście jest jeszcze wersja z RRII:


Humor też poprawia nowe zdjęcie Gackto - śliczne :-))) Lubie jego zdjęcia z komputerem ^^.

8 komentarzy:

  1. Koakuma Heaven często działa mi na nerwy [ale Chacha i Jun-ji mnie ubawili xD]. Za to bardzo lubię nalepki na laptopie G xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię tę piosenkę, zaliczam ja do tej samej kategorii co "Vanilla" i "Papa lapped a pap lopped".

      Usuń
  2. bardzo mi sie podoba obecny wygląd Gackta... jest jak sprzed 10 lat ;) fajnie by było, gdyby i muzykę zaczał takąznowu tworzyć ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też ^^. Ja bym sobie życzyła coś w rodzaju "Fragrance" ;-).

      Usuń
  3. Na tym wideo wydeo wygląda jak nastolatek, a na tych fotkach jest słodki^^
    Emiko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja coraz bardziej lubię RRII *^^*.

      Usuń
  4. Fragmenty na yt z tego koncertu obejrzałam podoba mi się.W oczy rzuciły mi się te dziewczyny co tańczyły na scenie moim zdaniem tylko kieckami się wyróżniały.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to, jak to oglądam , to się śmieję, że Chachamaru się od tych dziewczyn odróżnia jedynie tym, że nie ma kiecki :-) Lubie takie wesołe występy, na których GACKT się dużo śmieje.

      Usuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails