The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

19 grudnia 2011

Wieszak na bieliznę - ale jaki uroczy!

Znalazłam u siebie w mieście japoński wieszak na bieliznę (choć made in China), różowy i z misiami! ^^. Tak mi się spodobał, że zasłużył sobie na sesję fotograficzną (*^^*).





Zawiesiłam go w przedpokoju i przyczepiłam do niego różne miłe papierki i kartki :-)

4 komentarze:

  1. jak nazwa wskazuje na bieliznę, a Ty papierki i karteczki przyczepiasz ;)
    Swoją drogą słodziaśny i pierwsze co pomyślałam, ze kupiłaś karuzelę na łóżeczko noworodka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie samo 1 wrażenie miałam jak Nathalienn.Napewno o jest na bieliznę? Bo wiesz mogłoby spokojnie robić jako karuzela dla dziecka powiesić tylko nad łóżeczkiem.Ale nie jest wprost uroczy ten wieszak:)
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: