The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

5 grudnia 2011

Świąteczne candy

Przed świętami jeszcze jest czas na małe candy - świąteczne ^^. Zapraszam do zabawy, a zwycięzca dostanie kilka zrobionych przeze mnie ozdób świątecznych :-)


Zasady zabawy: każdy, kto chce wziąć udział w candy, bierze powyższe zdjęcie i wstawia go na swojego bloga w widocznym miejscu ^^ (np. na bocznym pasku), dodając linka do mojego candy, następnie pisze pod moim postem komentarz, że dopisuje się do losowania :-) (podając adres swojego bloga). Osoby, które nie mają bloga, również mogą wziąć udział w candy - wtedy proszę o podanie swojego adresu mailowego w komentarzu.

W paczce świątecznej już czekają na zwycięzcę losowania papierowe ozdoby: duża niebiesko-czerwona gwiazda dziesięcioramienna, dwa kwiatki papierowe w kolorach żółty-czerowny-pomarańczowy, poisencja (zielono-czerwona), którą ostatnio zrobiłam z papieru, kolorowa niebieska ośmioramienna gwiazda ozdobiona kolorowo ^^, do tego mniejsza zielono-różowa gwiazdka na choinkę i być może jeszcze coś do tego zestawu dołożę ^^.



Zapraszam do udziału w candy!

Zapisywać można się do 17 grudnia w sobotę, w niedzielę 18 grudnia zrobię losowanie :-). 

24 komentarze:

  1. Świetnie się prezentują te kwiaty. muszą się składać z nastu kawałków ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asai, jeśli masz ochotę wziąć udział w candy, to zapraszam ^^.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzięłabym udział, ale skoro raz już wygrałam, to nie chcę odbierać tej możliwości innym ^^ mimo wszystko te żółto-pomarańczowo-czerwone kwiatki strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Benihime-chan, mam nadzieję, że paczka do ciebie już jutro dojdzie, była wysyłana priorytetem. A tutaj może i nikt nie weźmie udziału, zobaczymy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odebrałam dzisiaj paczkę. Z perspektywy widza wyglądałam raczej jak pieciolatek rozpakowujący nową zabawkę - wszystko jest przeurocze ^^ większość już gdzieś usytuowałam (kwiaty wylądowały w wazonie, a koraliki czekają na złączenie w całość). Wszystko złożyło się na wyjątkowy "pezent" na mikołajki. Jeszcze raz ślicznie dziękuję :)

    Co do świątecznego candy jestem pewna, że będą chętni, trzeba tylko poczekać ¦)

    OdpowiedzUsuń
  6. Benihime-chan, mam nadzieję, że kwiatki się nie pogniotły? Cieszę się bardzo, że te drobiazgi Cię ucieszyły (^.^). Jeśli kwiaty irysów się zgięły, to możesz je wyprostować naciągając ten drucik, który wystaje na końcu łodyżki - one są do niego przyczepione. Pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Znalazłam blog poświęcony Japonii jest tam mnóstwo ciekawostek, nowinek , wiele można się dowiedzieć,a znalazłam go przypadkiem jak surfowałam po necie.Polecam.
    Madzia**
    http://www.japoneczka.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja!!!!!! :D Ja bardzo ładnie poproszę!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nathalienn, bardzo mi miło :-)) robię tez takie gwiazdki małe, które można naklejać na kartki, prezenty lub zawieszać na choince i dodam je do candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę mnie dołączyc do losowania.

    Sfrustrowana mama Atopka

    OdpowiedzUsuń
  11. O proszę! Znalazła się druga osoba chętna do zabawy :-) Życzę wszystkiego dobrego i zdrowia dla Was! Niech się Atopek dobrze miewa i niech go nie swędzi!

    OdpowiedzUsuń
  12. no pewnie, moja kusudama nie będzie samotna w korytarzu ^^ (jeśli bym wygrała przez przypadek).

    OdpowiedzUsuń
  13. O, dziś się jeszcze liczy? Przegapiłam posta :) Mój blog jest tu tu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba jeszcze się załapię :)
    Zgłaszam się :)

    info w pasku bocznym aleksandrowemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Aleksnadra, nie za późno :-) Czas na zapisywanie jest jeszcze do północy. Witaj na blogu ^^.

    Ismara, super, że zdążyłaś :-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Uff! Ale szczęście,że zdążyłam :)
    Dopisuję się do candy oczywiście :)
    ksiazkowy-ogrod.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Tina, witaj :-) Pozdrawiam serdecznie ^^.

    OdpowiedzUsuń
  18. W losowaniu bierze pięć osób :-) Nathalienn, Mama Atopka, Ismara, Aleksnadra i Tina :-) Zaczynam losować :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo miło mi ogłosić, że losowanie się odbyło - losowałam różowymi karteczkami - i wylosowana została Nathalienn :-) Gratuluję ^^.

    OdpowiedzUsuń
  20. AAA!!! Wygrałam ^^ jejku jejku to ja! Ja wygrałam?! :D Dziękuję! Dziękuję! O jej wygrałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nathalienn, gratuluję^^ i pakuję dla Ciebie paczkę :-).

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: