The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

28 grudnia 2011

Remont w Vinyamarze

Vinyamar to jest takie miejsce, w którym czuję się najlepiej, jeśli chodzi o legendarium J.R.R. Tolkiena. Jest spokojne, można powiedzieć, że trochę smutne, może trochę melancholijne czy nawet depresyjne. To zupełnie inna strona mnie niż Ame-to-umi. Ona od czasu do czasu się przejawia właśnie w formie bloga o Vinyamarze.

W święta planowałam zrobić przeprowadzkę, bo nie lubię Wordpressu, na którym blog był wcześniej. I udało się - wczoraj wyeksportowałam bloga, przekonwertowałam na Blogger i jest tutaj.


I tak się złożyło, że tłem tego bloga jest właśnie ame to umi, czyli deszcz i morze ;-).

Na blogu vinyamarskim znajdują się dwie części mojego opowiadania o elfach z początku Pierwszej Ery Słońca, wiersze tolkienowskie, a także linki do opowiadań tolkienowskich o elfach (fanfików), które tłumaczyłam z angielskiego i rosyjskiego. Poza tym linki do innych stron związanych z legendarium i galerii z ilustracjami.

3 komentarze:

  1. To już jest Twój 3 blog jak się nie mylę. Muszę zajrzeć.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  2. Madzia, zapraszam, ale to jest blog zupełnie innego rodzaju :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem i jest świetny!
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: