The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

9 grudnia 2011

Ozdoby świąteczne z papieru - lodowe gwiazdki

Te gwiazdki to zrobione z pasków kalki chińskie gwiazdki szczęścia. Nawlekłam je na srebrną nitke, dodając przezroczyste niebieskie szklane koraliki, żeby sznur tych gwiazdek wyglądał jak bryłki lodu i krople wody.



A tak się prezentują na żyrandolu :-)


16 komentarzy:

  1. Piękne:)Rzeczywiście przypominają kropelki wody.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  2. Madzia, dziękuję ^^. A Ty szykujesz jakieś ozdoby na święta?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co nie myślałam o tym wogóle,ale trzeba zrobić tylko nie wiem jakie .Chciałbym ,żeby były odpowiednie na święta, takie świątecznie jak w mordę strzelił.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.magazyndomowy.pl/swiateczne-bombki-i-zawieszki/
    To mi się bardzo podoba.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  5. To rób :-))) Ja wolę papier :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomyślałam sobie, że takie gwiazdki i koraliki byłyby świetne jako łańcuch na choinkę. Lodową, oszronioną choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cat, myślę, że tak :-) Ja będę ubierała choinkę właśnie raczej na biało i srebrno :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Postaram się zrobić:)Zrobię fotkę i wstawię na Fecbooka, dam linka.A z papieru to kto da pomysła?
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  9. Madzia, przecież co i raz wstawiam post o ozdobach świątecznych z papieru... (OO)

    OdpowiedzUsuń
  10. No ja wiem ,ale ja chcę więcej pomysłów na ozdoby ,żeby mieć większą możliwość wyboru.Co jest całkiem fajne,jak się nie można zdecydować na , które a potem szlag człowieka trafia. Zawieszasz cuksy na choinkę?
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  11. Madzia, Ty to gadasz... a weź coś zrób najpierw ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spokojnie wszystko będzie okejasio jak mawiała zebra w "Madagaskarze".Oglądałaś?
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  13. Skorzystałam z twojego pomysłu i też narobiłam trochę tych gwiazdek. Z papieru ksero, malutkich (pasek miał 5 mm szerokości) i większych (do 1 cm). Ułożyłam na szklanej tafli na środku ławy, pod spód niebieski segregator i jakbym patrzyła na gwiazdy na niebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Asai, wow! To musiało bardzo ładnie wyglądać! Ja tymi moimi różnymi gwiazdkami chyba będę ozdabiać sufit w przedpokoju :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak u Kanta: Niebo gwiaździste nade mną i prawo moralne we mnie. ;-)
    Choć w tym przypadku sufit ;-P

    Chyba durne skojarzenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Asai, haha, jak byłam nastolatką, to to zdanie było moim mottem życiowym ^^.

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: