The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

25 grudnia 2011

Origami - 8-ramienne gwiazdki z dwóch arkuszy papieru

Ostatnio, gdy byłam już bardzo zmęczona pracą przy komputerze, robiłam z papieru takie gwiazdki. Ten wzór bardzo mi się spodobał ^^. Gwiazdkę robi się z dwóch kwadratowych kawałków papieru, tej samej wielkości. Po zrobieniu dwóch elementów, składa się je razem. Do zrobienia takiej gwiazdki nie potrzebne są nożyczki ani klej. Gwiazdka jest łatwa do zrobienia, o wiele bardziej niż ta, o której pisałam wcześniej.



Wzór jest tradycyjny, video, które pokazuje, jak zrobić taką gwiazdkę, można obejrzeć tutaj. Jak widać, głównie cieszyłam się moim nowym papierem do origami - w białe kropki. Kolorów jest sześć - i z tych sześciu kolorów wyszło mi 12 różnych gwiazdek. Każdy kolor powtarza się cztery razy, ale każda z nich jest inna :-). Oto one:



Można tę gwiazdkę złożyć trochę inaczej -> diagram znajduje się tutaj. Po prostu dwie zrobione gwiazdki składa się odwrotnie w tym przypadku. Zrobiłam taką jedną:

2 komentarze:

  1. Na początku chciałam wybrać najładniejszą w moich oczach, ale po chwili stwierdziłam, ze nie da się wybrać jednej. Po świętach już gwiazdki będą trochę "nie w temacie" i będziesz musiała poszukać innych wzorów, choć pewnie już mam jakieś wybrane ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się najbardziej podobają te z żółtym :-) Jest jeszcze więcej możliwości kolorystycznych, np. żółto-fioletowe czy czerwono-zielone, ale nie pasowały mi, wolałam mieszać je z kolorami podobnymi.
    A gwiazdki to zawsze są dla mnie "w temacie" ;-)) Chociaż pewnie niedługo wezmę się za kwiatki ^^.

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: